Tuurlijkquote:
Oh ja. Excuus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daarmee?
is een leuk topic om mee te lachen. die OP, Slaap_Zak, was een van de slechtste users in de historie van FOK!.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daarmee?
Ja dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is een leuk topic om mee te lachen. die OP, Slaap_Zak, was een van de slechtste users in de historie van FOK!.
Ik ben van mening dat je professionele hulp nodig hebt als je echt een serie kunt volgen met verhaallijnen die zoveel diepgang laakt dat ik, na een pittig gerecht, meer - dunne - diepgang kan produceren door even te persen (niet te hard, want dan zit het overal) en qua acteerwerk, dat je echt verlangt naar een musical uitgevoerd door een willekeurige zesde klas van de basisschool.quote:
mijn moeder kijkt het al 15 jaar ongeveer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je professionele hulp nodig hebt als je echt een serie kunt volgen met verhaallijnen die zoveel diepgang laken dat ik, na een pittig gerecht, meer - dunne - diepgang kan produceren door even te persen (niet te hard, want dan zit het overal) en qua acteerwerk, dat je echt verlangt naar een musical uitgevoerd door een willekeurige zesde klas van de basisschool.
Het loopt al twintig jaar geloof ik, of 25 jaar. Doe maar ja. Anonieme bron, want ik heb genoeg ervaring met jullie familie dat geen derde op mijn dak wil.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder kijkt het al 15 jaar ongeveer.
ik zal het doorgeven.
En je zusje?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder kijkt het al 15 jaar ongeveer.
ik zal het doorgeven.
is goed. ik zal zeggen dat het door de anonieme bron Frank_Drebin van FOK! is gezegd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het loopt al twintig jaar geloof ik, of 25 jaar. Doe maar ja. Anonieme bron, want ik heb genoeg ervaring met jullie familie dat geen derde op mijn dak wil.
wat is daarmee?quote:
DAT IS ZO COOL HE!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Remqo het volgende:
Ik volg de Walking Dead, dat is ook een soort GTST maar dan met zombies
Dat vind ik dan wel weer vermakelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Remqo het volgende:
in de kont van Maggie zit al beter acteerwerk dan in alle acteurs uit GTST bij elkaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef Remqo het volgende:
Sjors doet zich voor als heilig boontje, maar is eigenlijk de grootste sloerie van gtst.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind die 2 lesbies wel tof. en sjors zou ik erg hard geven.
Whahaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je professionele hulp nodig hebt als je echt een serie kunt volgen met verhaallijnen die zoveel diepgang laakt dat ik, na een pittig gerecht, meer - dunne - diepgang kan produceren door even te persen (niet te hard, want dan zit het overal) en qua acteerwerk, dat je echt verlangt naar een musical uitgevoerd door een willekeurige zesde klas van de basisschool.
Lijkt je dat wat, zo'n zadel op je rug?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gebruik jij je paardrijdspullen wel eens in de slaapkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |