SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Dit denkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zyzz TT's zijn minstens net zo erg though !![]()
![]()
Bohh nog 3 ton en dan kan ik ook een SIF Benzema kaufen van mijn DSL winsten
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En een dooie ook nogquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niet echt. Wie kent Zyzz wel dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent ook zo wereldvreemd af en toe hé![]()
![]()
Dus een korte zwembroek en een spuit in je bil?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Kiid het volgende:
Als je als Zyzz gaat met carnaval dan ben je wel een held![]()
![]()
Dan de Zyzz dans doen en alle tsjikkies lopen rond met een nat kruisquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dus een korte zwembroek en een spuit in je bil?![]()
![]()
Wat is een zyzz?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tjikkies die nat worden van fitness boys hebben het IQ van een regenworm.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan de Zyzz dans doen en alle tsjikkies lopen rond met een nat kruisPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat zijn vaak wel de lekkerste Suarezjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tjikkies die nat worden van fitness boys hebben het IQ van een regenworm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |