Of gewoon vroegtijdig traumatiseren door eens in de zoveel tijd te gaan potloodventen voor haar slaapkamerraam.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:50 schreef Prospos het volgende:
Wacht tot haar dochter 16 geworden is en versier die.
Voor fokkers is 12 oud genoegquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:50 schreef Prospos het volgende:
Wacht tot haar dochter 16 geworden is en versier die.
Als dit de kwalificatie 'kuttopic' en dus slotje niet krijgt, wat dan wel?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou morgen, op valentijnsdag, een mooie drumsolo onder haar slaapkamerraam doen:
ONZ / wat vinden jullie van mijn gedrum?
Gewoon eerlijk zeggen via Whatsapp.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:44 schreef Pierson87 het volgende:
Hallo,
Mijn ex heeft al een paar jaar een nieuwe relatie, woont samen en heeft met diegene kinderen.
Ik wil haar echter terugwinnen.
Heeft iemand tips?
Graag alleen serieuze tips.
Alvast bedankt,
Pierson87.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Of gewoon vroegtijdig traumatiseren door eens in de zoveel tijd te gaan potloodventen voor haar slaapkamerraam.
En dan goed uitwonen op haar 13e
Dat was ook de bedoelingquote:
Ga gewoon opzoek naar een ander vrouwtje manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:07 schreef Pierson87 het volgende:
Graag alleen serieuze reacties.
Hier heb ik niks aan.
Je bent een droeftoeter. Zoek een nieuw leven. Hoe kan je haar nou terugwinnen als ze een relatie met kinderen onderhoudt. Je hebt geen realistisch beeld van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:07 schreef Pierson87 het volgende:
Graag alleen serieuze reacties.
Hier heb ik niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |