De goedwillende users zijn vertrokken of verbaggerd omdat er steeds meer idioten bij zijn gekomen die bij meer dan drie regels denken dat het hoort om TLDR te roepen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:29 schreef BierKist het volgende:
Vroeger toen de gulden nog van hout was en Ts nog een niet geregistreerde KLB voyeur was lag ik regelmatig krom van het lachen achter mijn Pc. Ik zie nu amper nog topics met een Op langer dan 3 regels. Zijn er users verdwenen? Zit iedereen aan de crack? Please entertain me again KLB. Bundel de krachten, meer positiviteit en minder ;tldr
Komende van de man waarvan 90% van zijn dagelijkse 110 posts bestaat uit tldr of andere 'toffe' korte kutopmerkingenquote:
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst tldr gepost heb, maar het was in ieder geval voor jouw registratiedatum, kutkloon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:34 schreef BierKist het volgende:
[..]
Komende van de man waarvan 90% van zijn dagelijkse 110 posts bestaat uit tldr of andere 'toffe' korte kutopmerkingen
Lange tenen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst tldr gepost heb, maar het was in ieder geval voor jouw registratiedatum, kutkloon.
Ik erger me wel een beetje aan debieltjes als jij die hier komen janken over de kwaliteit terwijl ze zelf nog nooit iets bijgedragen hebben inderdaad.quote:
Ho ho, ik ben er nog.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De goedwillende users zijn vertrokken of verbaggerd
Bek dicht, wannabe succesturk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst tldr gepost heb, maar het was in ieder geval voor jouw registratiedatum, kutkloon.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bek dicht, wannabe succesturk.
Dat hebben de meeste moslims. En maar in sandalen lopen, tjonge jonge. En dan maar klagen dat die tenen uitsteken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |