je bent er weerquote:
Ik ben degene die normale letters maakt (omdat ik stoned zit te focussen op die kutvakjes)quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:08 schreef DieselTank het volgende:
wie is dat allemaal aan het maken
Ik heb loempia vouwer diesel 4 mod en die neuken en die bokt.nlquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:11 schreef CrashO het volgende:
De piemel, fap moira, duikboot, boei en 2 vissen zijn van mij
Je doet wel lang over het uploadenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huehuehuehue
Waarschijnlijk gaat iemand er wel een lul of hakenkruis doorheen maken.... Het blijft het internet...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef Moira. het volgende:
Zullen we écht een gezamenlijke tekening maken? Dat we de tekening laten doorlopen enzo. Moeten we ff afspreken wat we tekenen
Zit er geen admin functie op dat ding?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat iemand er wel een lul of hakenkruis doorheen maken.... Het blijft het internet...
Ben stonedquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Je doet wel lang over het uploaden![]()
Loempia vouwer staat er geen eens op
maar als je naar boven gaat staan al die pijpleidingen en die zijn wel baas.
Ja er waren net allemaal hakenkruizen en hitler teksten maar die zijn ook allemaal weggehaald.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zit er geen admin functie op dat ding?Dat 1 iemand zo'n sketch kan modden
quote:
Excuses niet aanvaard.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:20 schreef Moira. het volgende:
Heb nu een strandje met kampvuurtje (dat net een persoon lijkt) gemaakt
goed idee + ik steek er ook 1 opquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef Moira. het volgende:
Zullen we écht een gezamenlijke tekening maken? Dat we de tekening laten doorlopen enzo. Moeten we ff afspreken wat we tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |