quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:47 schreef CrashO het volgende:
Wie is die appel naast mijn yoshi aan het maken?
Heb hem nog openstaan dus kan wel even een vloer erbij fixen zodat hetr wat beter aansluit
Soms word er een vakje weggehaald of gewijzigd, als er een hakenkruis ofzo door een leuk plaatje heen zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Moira. het volgende:
Ooooh hoe is die klaploper nou uiteindelijk toch goedgekomen? Kun je wel vakjes wijzigen?
Vind 'm best tof eigk hihi
Doet me beetje denken aan Habbo Hotel
Maar er stond toch niet zoiets doorheen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Soms word er een vakje weggehaald of gewijzigd, als er een hakenkruis ofzo door een leuk plaatje heen zit.
nee, ik denk dat ze zulke dingen soms ook aanpassenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar er stond toch niet zoiets doorheen?
Weet niet, ik scrollde even omhoog en zag dat er wat vakjes vrij waren gemaakt waaronder die bij mijn tekening. Waren vooral vakjes die grotere tekeningen verpestten. Heb een stuk naar boven meer tekeningetjes een beetje afgemaakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Moira. het volgende:
Ooooh hoe is die klaploper nou uiteindelijk toch goedgekomen? Kun je wel vakjes wijzigen?
Vind 'm best tof eigk hihi
Doet me beetje denken aan Habbo Hotel
Er stond homo met een pijl naar mijn tekening.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar er stond toch niet zoiets doorheen?
Aaah leuk, ik zie er alleen nog een paar die een grotere tekening verneuken, jammerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Weet niet, ik scrollde even omhoog en zag dat er wat vakjes vrij waren gemaakt waaronder die bij mijn tekening. Waren vooral vakjes die grotere tekeningen verpestten. Heb een stuk naar boven meer tekeningetjes een beetje afgemaakt.
Dit stuk is ook geniaal gewordenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaah leuk, ik zie er alleen nog een paar die een grotere tekening verneuken, jammer
Veranderd in een boom zie ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:17 schreef CrashO het volgende:
Van wie is dat donkergroene vak onder de fietsopa tribute?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begon met dat eilandje rechts van dat huisjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:28 schreef Klaploper het volgende:
Wie heeft dat eilandje gemaakt? Ik heb het huisje gemaakt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:30 schreef CrashO het volgende:
Ik zit tussen die 2 eilandjes in met die haaienfin
ik kreeg die ogen niet goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:39 schreef Klaploper het volgende:
Ah, Patrick heeft zijn hoofd weer terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |