Bij Ajax zit het altijd vol, dus dat zegt niets.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Triest ja. En altijd zeiken op Ajax, maar daar zit het 'gewoon' vol vanavond. Als je in de EL niks presteert hoor je ook niet in de CL.
Wie is deze?quote:
Maar is niet het niveau dat je moet nastreven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:54 schreef koosfransoos het volgende:
Wilkshere doet het gewoon prima.
Je was op dreefquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:55 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb alle emotionele frustratie afgereageerd in het feyenoord topic. Beetje kansloos, maar ik moest iets.
*Feyenoordquote:
Feijenoord is ook gewoon goed hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
*Feyenoord
Oh, en "Boelaroesj", aldus Wim
Kon dat eerst niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf volgend seizoen kunnen we ook afstemmen op FOX naast RTL7 voor de groepswedstrijden van de Nederlandse ploegen.
Als de prijzen gelijk blijven maken ze het wel interessanter voor veel mensen denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf volgend seizoen kunnen we ook afstemmen op FOX naast RTL7 voor de groepswedstrijden van de Nederlandse ploegen.
Doet het prima bij Roma.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef hafcfan het volgende:
Gervinho wat een middelmatige speler is dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |