abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:02:59 #1
430066 Robuust-koekje
altijd al robuust geweest.
pi_149603602
De afgelopen 2 dagen is de koers van ING tot nu toe met 8% gestegen.
Met een aankondiging van divident wat hoogstwaarschijnlijk ergens in mei uitgegeven zal worden is er een goed vooruitzicht.
Echter ben in benieuwd wat jullie denken over de ING.
Zal hij de komende dagen nog doorstijgen? Of toch stagneren na een redelijk snelle koersstijging?
robuuster dan de gemiddelde Nederlander, maar toch zachter dan een beschuitje.
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:07:07 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_149605206
Het wordt langzaamaan een stabiel fonds, dat betekent stabiele groei en dividend. Maar voor het zover is zal het af en toe nog wel als een pingpongbal koersen. Als jij gelooft dat het weer een stabiel fonds wordt, dan is het nu waarschijnlijk een koopje. Maar ik zou het kopen voor de langere termijn en nog even wachten op een correctie.
pi_149684451
Ik denk dat ING een goed aandeel is voor lange termijn, als ik geld had gehad had ik het destijds op 2 a 3 euro gekocht, op dat moment hadden ze een goed plan om van de shit af te komen, inmiddels hebben ze dat gedaan en verwacht ik dat ze de komende jaren gewoon rustig naar boven doorlopen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_149686433
IK vind het niet koopwaardig. In het verleden (<2008) behoorlijk winst mee gemaakt, maar ik denk niet dat die tijden herleven, gezien de idioot lage rentestanden en de zeer matige economische groei i.c.m. de Zuid_Europese perikelen.
Op &lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" &gt;zaterdag 22 april 2023 13:43&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" &gt;r_one&lt;/a&gt; het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_149690609
De AEX is ook aardig gestegen de afgelopen dagen, ik zou ook nog even wachten op een correctie. Denk dat je nu te laat bent met het kopen van ing, maar je weet het natuurlijk nooit.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  zondag 15 februari 2015 @ 13:33:23 #6
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_149690714
In mijn ogen: als het eindelijk eens echt goed over de EUR 12 knalt kan het door richting 14-17. Het heeft al een paar keer z'n hoofd gestoten rond de 12 maar wanneer een correctie van de beurs nu uitblijft kan dit wel eens de doorbraak zijn.
pi_149743356
Ze pingpongen mij ook teveel heen en weer, nu nog te volatiel... Lijkt me nog wel een mooie aanvulling om wat meer spreiding qua sectoren aan te brengen in mijn portefeuille, zeker als ze ook weer dividend aandeel worden. Maar ik wacht zoals BasenAad ook aangeeft nog op een neerwaartse correctie. Dividend van een paar cent maakt het verschil ook niet om hem nu al te kopen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')