abonnement Unibet Coolblue
pi_153989628
Maar wat ik ook nog lastig vind, is om een belt optimaal te benutten. Als het op één lijn ligt en de inserts ze erop leggen, dan liggen ze allemaal in één strook in plaats van op twee.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:26:08 #227
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153989694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:24 schreef einschtein het volgende:
Maar wat ik ook nog lastig vind, is om een belt optimaal te benutten. Als het op één lijn ligt en de inserts ze erop leggen, dan liggen ze allemaal in één strook in plaats van op twee.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:07 schreef einschtein het volgende:

[..]

Waarom niet dan?
Omdat je banden een veel te kleine capaciteit hebben voor copper wire. En omdat je research hebt waarmee een grijparm 2 of meer items tegelijk oppakt als je ze van fabriek naar fabriek verplaatst, dus dan gaat het veel harder. Groene printplaatjes moet je echt een copperwire-fabriek naast plempen. Of ng beter: 3 copper wire op 2 groene printplaten.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_153989738
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:26 schreef Bart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, maar aan dat soort omweggetjes heb ik eigenlijk een hekel want lelijk. :D Maar tja, als het niet anders kan.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:32:33 #229
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153989894
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:28 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, maar aan dat soort omweggetjes heb ik eigenlijk een hekel want lelijk. :D Maar tja, als het niet anders kan.
Nou ja, de beste oplossing is om aan beide kanten van de band fabriekjes te hebben. Dan wordt de hele band gevuld.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_153990260
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:26 schreef Bart het volgende:

Of ng beter: 3 copper wire op 2 groene printplaten.
Handig tooltje om zulke verhoudingen te berekenen:
http://rubyruy.github.io/factorio-calc/
  Lieve Belg woensdag 1 juli 2015 @ 22:53:18 #231
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153990563
Deze hier nog eens plaatsen. Dit was van 0.9.6 of zo denk ik: http://images.internix.be/factorio/

Daar zie je mijn copper wires direct in de fabriek teruggaan, niet via transportband.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153996332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:32 schreef Bart het volgende:

[..]

Nou ja, de beste oplossing is om aan beide kanten van de band fabriekjes te hebben. Dan wordt de hele band gevuld.
Ik gebruik nog een andere methode, twee rijen assembly met daartussen twee belts. De assembly output met een blauwe en een rode. Op die manier kunnen ze twee lijnen vullen. Aan het einde van de lijn assembly een splitter zodat alles gelijk verdeeld wordt over de belts. Op die manier heb je voor het volgende deel meer throughput als je naar meerdere lijnen split.

Doe trouwens wel copper op belt. Bij elec circuits heb ik alternating belts waarbij ze zowel van links als rechts inputs kunnen pakken. En die worden gevoerd door dubbele belts copper.

Misschien eens kijken naar beltless setup daarvoor.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:01:27 #233
19840 Libris
Live from Singapore
pi_154215937
Vandaag waarschijnlijk de lang verwachte 0.12 versie :)

Nieuwe end game en andere improvements

• Multiplayer enhancments (lag hiding, better pvp/forces support)
• First part of the endgame conent. (Build rocket and send it to space).
• Chain signals (trains).
• Combinator and more circuit logic.
• Personal roboport
• Optimisation of the game simulation speed (mainly transport belt simulation)
• New graphics of combat robots
• Attempt of steam integration
pi_154221770
Steam integration? :o
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:32:24 #235
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154222315
*O*
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154222388
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Steam integration? :o
Zal dan wel om stoommachines gaan? Toch? Toch??? :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_154222682
Ze staan wel in vroeg stadium op Steam Greenlight, je kan alleen nog niet stemmen volgens mij?

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=125195010
No amount of money ever bought a second of time.
  Lieve Belg vrijdag 10 juli 2015 @ 15:02:38 #238
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_154223026
Ze staan al twee jaar in concept op Steam.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 10 juli 2015 @ 23:39:58 #239
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154237426
https://www.factorio.com/blog/post/fff-94
No 0.12 Release today
The game works (almost) pretty fine on singleplayer, but the multiplayer part still needs lot of love. We fixed several determinism issues this week, but it still isn't enough, as we have desync issues every few minutes.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 22:01:22 #240
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154426383
0.12 is uit *O*.
http://www.factorioforums.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=13512
SPOILER: changelist
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Bart op 17-07-2015 22:09:14 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg vrijdag 17 juli 2015 @ 22:29:31 #241
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_154427281
Godver Bart, ik was juist terug gestart met Terraria. Nu ben ik verplicht om ook nog alle nieuwe dingen hier in 0.12 te gaan ontdekken!!!
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 18 juli 2015 @ 06:43:15 #242
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154433357
Deze is trouwens wel hoerig:
• Items on transport belts don't go off the belt at the end, so the transport belt has to go directly in front of the required inserter.

Heb hier en daar best wel wat moeten aanpassen, sommigen dingen passen nu niet meer :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154441195
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  zaterdag 18 juli 2015 @ 18:55:41 #244
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154442847
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Jegorex het volgende:
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
Handmatig downloaden.
http://www.factorio.com/download/experimental
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154445186
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 06:43 schreef Bart het volgende:
Deze is trouwens wel hoerig:
• Items on transport belts don't go off the belt at the end, so the transport belt has to go directly in front of the required inserter.

Heb hier en daar best wel wat moeten aanpassen, sommigen dingen passen nu niet meer :').
eindelijk dat laatste stukje dus verbeterd.. ik ergerde me er al aan dat bij normaal links/rechts pakken er altijd 1 bleef liggen..
  zaterdag 18 juli 2015 @ 20:46:21 #246
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_154446211
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Jegorex het volgende:
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 18:55 schreef Bart het volgende:

[..]

Handmatig downloaden.
http://www.factorio.com/download/experimental
Bij mij werkt dat ook niet zo lekker... Op een of andere manier lukt het mij niet om via die pagina in te loggen. Dan nog maar even spelen met .22 ;)

of iemand toevallig .exe oid via WeTransfer?
  zaterdag 18 juli 2015 @ 21:24:25 #247
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154447386
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:13 schreef mschol het volgende:

[..]

eindelijk dat laatste stukje dus verbeterd.. ik ergerde me er al aan dat bij normaal links/rechts pakken er altijd 1 bleef liggen..
Er bleef er nooit een liggen, als je je bandje gewoon een vakje eerder liet eindigen. Maar nu moet je dus overal weer een vakje aanbouwen. En daar is niet altijd ruimte voor.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154453907
Is hij ook op steamplay?
blablablabla
pi_154453978
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:24 schreef Bart het volgende:

[..]

Er bleef er nooit een liggen, als je je bandje gewoon een vakje eerder liet eindigen. Maar nu moet je dus overal weer een vakje aanbouwen. En daar is niet altijd ruimte voor.
mja, dat extra vakje bouwen deed ik wel altijd, niet bouwen was namelijk totaal niet logisch (de band houdt immers op, en dat is/zou het laatste vakje met een product moeten zijn, niet 1 verder.
  zondag 19 juli 2015 @ 08:59:16 #250
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154457381
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 01:17 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, dat extra vakje bouwen deed ik wel altijd, niet bouwen was namelijk totaal niet logisch (de band houdt immers op, en dat is/zou het laatste vakje met een product moeten zijn, niet 1 verder.
Het is wel logisch, want het wordt van de band afgegooid waar de band ophoudt. Het is onlogisch om dingen voorbij een grijparm van een band te gooien ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')