Cocaine is a hell of a drug.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kijk naar die gezichtjes...
Hoe kan je je eigen kinderen zo laten lijden.....
En dat loopt dan gewoon rond in deze wereld. Het zal maar naast je wonen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dat is meer dan wat ze had in Senegal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:06 schreef HexHunter het volgende:
30 jaar op droog brood en water.
Dat zal die kuthoer leren!
Coke? Fat lijkt mij niet, beetje te dure drug, ik denk eerder aan speed of methquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Cocaine is a hell of a drug.
Onderschat ook zwarte magie in die cultuur niet.
20 euro voor een halve gram vind jij veel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Coke? Fat lijkt mij niet, beetje te dure drug, ik denk eerder aan speed of meth
Wtf ....quote:Vriendjes van de slachtoffertjes leggen tekeningen neer en brandende kaarsen.
Kijk eens goed naar de foto, ja dat is veel voor deze senegalese hoerquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
20 euro voor een halve gram vind jij veel?
Buuuurrrrrnn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Harde backfire voor die man. Letterlijk.
Hoe ver kom je met een halfie? Voor je het weet spendeer je meer aan buiten abbo minuten dan aan je snuifje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
20 euro voor een halve gram vind jij veel?
extreem gestoord zijn?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Idd.quote:
Niet ver, en zeker niet als het zo vreselijk versneden is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:12 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Hoe ver kom je met een halfie? Voor je het weet spendeer je meer aan buiten abbo minuten dan aan je snuifje.
Precies, egoīstische Senegalese kuthoer!quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
2, 4 en 6. Te jong om om ook maar te snappen dat pap en mam ruzie hebben.
in elk geval maatregelen nemen dat ze niet weer zwanger kan worden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:13 schreef Kreator het volgende:
Die moet je dus gewoon nooit meer vrijlaten.
Haar kut laten dichtschroeien, kan zij ook voelen wat verbranden is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
in elk geval maatregelen nemen dat ze niet weer zwanger kan worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |