Ja man lekker gissen naar wat de temperatuur is. Dat vet boeit het niet hoe het warm gehouden wordt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:19 schreef DroogDok het volgende:
Je moet gewoon frituren in echt vet in een echte pan, zo dus:
[ afbeelding ]
Frituurpan is toch een stukje veiliger. Maar goed, daar gaat het hier niet over.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:19 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:19 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een paar euro heb je een thermometer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja man lekker gissen naar wat de temperatuur is. Dat vet boeit het niet hoe het warm gehouden wordt.
Van braadworst en kippenpoten komt behoorlijk wat vet als je het verhit. Dus dat zal het zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:04 schreef flankert het volgende:
We gebruiken dus helemaal geen extra olie/vet. Nu een paar keer friet gemaakt, wat snacks en vissticks. Braadworst en kipdrumsticks zijn denk ik de boosdoeners, maar die moeten volgens Philips gewoon kunnen...
Niks mis mit een frituurpan, heb alleen een gruwelijke hekel aan het schoonmaken en vet vervangen. O ja... en je kunt er geen afbakbroodjes, quiches en nog een hele hoop andere zaken in klaar maken... ;-)quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Van braadworst en kippenpoten komt behoorlijk wat vet als je het verhit. Dus dat zal het zijn inderdaad.
Wat is er btw mis met een frituurpan?
Het is het net niet, maar als je een beetje oefent krijg je (wat mij betreft) heel goede frites. Beter dan fabrieksfrites uit eenv etpan iig. En als je zelf kroketten maakt en een beetje olie door de paneermeel doet... dan worden ze perfect.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:21 schreef Hyman het volgende:
Wij hebben er nu ook een van philips, maar ik vind dat ie het niet haalt bij een normale vetpan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |