abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6965912
* Forever komt rennend het clubhuis binnen! Kijkt verwilderd rondt en ziet niemand, maar dan ook niemand..

* Forever vraagt zich af: "wedstrijd gemist?".

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_6966013
* Jelminho is er ook, zat verstopt
Forza SCH.
pi_6966025
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 20:53 schreef Jelminho het volgende:
* Jelminho is er ook, zat verstopt
* Forever zwaait naar Jelminho en vraagt: "Waar is iedereen? Zou de wedstrijd niet om 20.00 beginnen? Heb ik iets gemist? Help!?"
. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_6967368
Wegens brakke ns verbinding van de trainer ( oftewel Assie had weer eens anderhalf uur vertraging ).. is de wedstrijd verplaatst naar maandag avond.

Sorry voor het ongemak ( gejat van de ns )

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_6982720
We moeten we vroeg beginnen met storen, anders worden we overlopen. Die centrale verdediger van die gasten heeft een erg goede lange pass in zijn benen, dus hou dat in de gaten
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_6982767
Als jullie nog faciliteiten nodig hebben voor het voetbal, geef het dan maar even door
pi_6982770
Lord Dreamer kan uitgeschreven worden, hij geeft z'n plaats op voor iemand die een kans verdient om elke wedstrijd te spelen.

veel succes.

"Drakes claim to be Dragons - until the Dragons show up"
pi_6982804
quote:
Nieuwsflits

Fok!Eiland - Afgelopen maandagochtend heeft de clubleiding van Nacda bekend gemaakt dat zij de onderbezette rechterflank hebben versterkt met Lord Dreamer. De clubleiding heeft aangegeven dat zij verheugd zijn dat de dravende Dreamer zijn handtekening heeft gezet onder een drie jarig contract.

Op diverse fansites van zijn vorige club, FC Fok, laten de fans in niet mis te verstane bewoordingen weten wat zij van de overstap vinden. Over het algemeen heerst de overtuiging dat Dreamer, door op deze een overstap te maken naar een directe concurrent, de club verraden heeft.

Zowel Dreamer, als de clubleiding van FC Fok waren bij het ter perse gaan van dit bericht niet voor commentaar bereikbaar.

Saillant detail: Vanavond speelt FC Fok de inhaalwedstrijd tegen Nacda.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_6982885
Bij wijze van uitzondering wil ik voor deze keer zelf reageren.

Speciaal voor Atrimar. noem het hoe je wil, maar als je alles gevolgt hebt. dan weet dat dit al een tijdje speelt.
Ik vind het niet eerlijk tenopzichte van de bankzitters dat ik een vaste basis plaats heb terwijl ik amper dan wel niet aanwezig ben.

Mijn keuze om niet of nauwelijks hier te zijn heeft een voor mij gegronde reden. Sommigen doen als of er niets is gebeurt, voor mij werkt dat niet zo.

gegroet,
LD

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6982898
quote:
Nieuwsflits

Fokeiland - Lord Dreamer, net getranfered naar Nacda heeft zich in de media uitgelaten tegen, en over, enkele van zijn voormalige medespelers. Ook kreeg indirect de coach een veeg uit de pan.

(Lekkere krant he die Fok!Telegraaf )

(en nee, ik heb geen idee)

pi_6983129
* AirRaid wil weten hoe het hele verhaal met Lord Dreamer nu in elkaar zit omdat hij hiervan nix heeft vernomen.

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 25-11-2002 09:54]

pi_6983379
Vanavond na afloop van de wedstrijd tegen Nacda geef ik de selectie van de volgende tegenstanden FC Nutrecht door.
pi_6983525
quote:
Op maandag 25 november 2002 09:41 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid wil weten hoe het hele verhaal met Lord Dreamer nu in elkaar zit omdat hij hiervan nix heeft vernomen.
Lees dit maar:
Speciaal voor LD & Lurky, OnprêttÎg Gêsprêk deel 1

Wat volgt uit een uit z'n verband getrokken reactie op:
[centraal] FB topic over het subforum: Fokeiland

Dat lijkt me duidelijk genoeg...

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6984273
* AirRaid vind het jammer dat Lord Dreamer vertrekt bij FC Fok! en het Fok!eiland. En wenst hem succes bij zijn nieuwe club, maar uiteraard niet te veel.
pi_6985249
De wedstrijd vanavond tegen Nacda begint om 19.00 uur. Iedereen wordt geacht op 17.00 aanwezig te zijn.
pi_6985294
Ik ben er al, heb de persconferentie
pi_6985707
statement van de trainer
Gezien de omstandigheden van de heer dreamer zijn wij tot de conclusie gekomen, dat het beter was hem te laten vertrekken. Dat dit op deze manier moest betreur ik zeer. Ik hoop dat hij bij nacda tot zijn recht komt. Maar verliezen zal die vanvond wel.

edit: layout flipt als je die code gebruikt, even veranderd.

[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 25-11-2002 13:02]

pi_6987238
Een deel van de persconferentie:

R: Atrimar, voordat we over de wedstrijd beginnen eerst even het volgende: Hoe sta jij tegenover het vertrek van Dreamer uit jullie elftal?

Hier zal ik kort over zijn. Er bestonden wat twijfels bij hem over de invulling in het elftal. Tel daarbij op dat hij qua leeftijd niet helemaal meer mee kon komen en de overstap is wat mij betreft duidelijk. Ik wens hem in ieder geval een prettige afbouw van zijn carriere toe.

R: De afgelopen wedstrijd was er een om in te lijsten. Ben je niet verbaasd dat dhr A. D. Vocaat je niet heeft opgeroepen voor het Fok!Eilands Elftal?

Dat vind ik op dit moment totaal niet belangrijk, en het enige dat nu telt is de volgende wedstrijd, tegen een zware tegenstander.

R: Zoals je zegt een zware tegenstander, doe eens een voorspelling van de uitslag?

Ik zal geen uitslag voorspellen, want de bal is rond, maar ik denk dat we een kleine overwinning wel zullen halen.

R: Dan gaan we nu verder met de trainer van de FC ...

pi_6990724
* Jelminho is al aanwezig.. En vind even later de meeste anderen teamgenoten.. Zo, de tactiek en de opstelling, laat maar komen.. Ik ben er klaar voor..
Forza SCH.
pi_6990902
code:
                        GizartFRL

AirRaid             SuperUli                Magneet

Forever    Atrimar   Sitethief     Knaller

I_m_m_0       Alexanderr        Jelminho

We beginnen aanvallend. Laat ze moe worden. Probeer snelle doelpunten te maken. Nacda zal als gewoonlijk gevaarlijk worden in de laatste minuten. Dan is de bal snel rondspelen een voorwaarde voor de overwinning. Succes!
  maandag 25 november 2002 @ 18:20:12 #146
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6991378
let's get victor charlie and get those suckers. WAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAA zow dat was de strijdkreet en nu er tegenaan
pi_6993007
Leuke opstelling zo.

Alweer bankzitter.

Das balen.

maandag 25 november 2002 @ 19:51:49 #148
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_6993141
* GizartFRL voelt zich fit en vitaal en hoopt dat dit zich ook gedurende de komende wedstrijd uit. Spanning alom, maar als een echte koele kikker zondert GizartFRL zich af met een voetbalblaadje en een appeltje.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_6994204
* Marcel067 wil Gizart suc6 wensen, maar ziet hem nergens, hij hoort dat Gizart zich afgezonderd heeft. Ook al zal Marcel067 zelf waarschijnlijk niet spelen. Toch is hij zenuwachtig voor zijn eerste wedstrijd..ook suc6 voor de rest natuurlijk
pi_6999881
FC Nutrecht

Dierenarts
Bosbessentaart
Cacao
Schijthuizen
Gluscefiets
Dejong
Jochmessen
Kluit
Pronk
Vastgeroest