* Forever vraagt zich af: "wedstrijd gemist?".
quote:* Forever zwaait naar Jelminho
Op zaterdag 23 november 2002 20:53 schreef Jelminho het volgende:
* Jelminho is er ook, zat verstopt
Sorry voor het ongemak ( gejat van de ns )
veel succes.
quote:
NieuwsflitsFok!Eiland - Afgelopen maandagochtend heeft de clubleiding van Nacda bekend gemaakt dat zij de onderbezette rechterflank hebben versterkt met Lord Dreamer. De clubleiding heeft aangegeven dat zij verheugd zijn dat de dravende Dreamer zijn handtekening heeft gezet onder een drie jarig contract.
Op diverse fansites van zijn vorige club, FC Fok, laten de fans in niet mis te verstane bewoordingen weten wat zij van de overstap vinden. Over het algemeen heerst de overtuiging dat Dreamer, door op deze een overstap te maken naar een directe concurrent, de club verraden heeft.
Zowel Dreamer, als de clubleiding van FC Fok waren bij het ter perse gaan van dit bericht niet voor commentaar bereikbaar.
Saillant detail: Vanavond speelt FC Fok de inhaalwedstrijd tegen Nacda.
Speciaal voor Atrimar. noem het hoe je wil, maar als je alles gevolgt hebt. dan weet dat dit al een tijdje speelt.
Ik vind het niet eerlijk tenopzichte van de bankzitters dat ik een vaste basis plaats heb terwijl ik amper dan wel niet aanwezig ben.
Mijn keuze om niet of nauwelijks hier te zijn heeft een voor mij gegronde reden. Sommigen doen als of er niets is gebeurt, voor mij werkt dat niet zo.
gegroet,
LD
quote:(Lekkere krant he die Fok!Telegraaf
NieuwsflitsFokeiland - Lord Dreamer, net getranfered naar Nacda heeft zich in de media uitgelaten tegen, en over, enkele van zijn voormalige medespelers. Ook kreeg indirect de coach een veeg uit de pan.
(en nee, ik heb geen idee)
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 25-11-2002 09:54]
quote:Lees dit maar:
Op maandag 25 november 2002 09:41 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid wil weten hoe het hele verhaal met Lord Dreamer nu in elkaar zit omdat hij hiervan nix heeft vernomen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat volgt uit een uit z'n verband getrokken reactie op:
[centraal] FB topic over het subforum: Fokeiland
Dat lijkt me duidelijk genoeg...
edit: layout flipt als je die code gebruikt, even veranderd.
[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 25-11-2002 13:02]
R: Atrimar, voordat we over de wedstrijd beginnen eerst even het volgende: Hoe sta jij tegenover het vertrek van Dreamer uit jullie elftal?
Hier zal ik kort over zijn. Er bestonden wat twijfels bij hem over de invulling in het elftal. Tel daarbij op dat hij qua leeftijd niet helemaal meer mee kon komen en de overstap is wat mij betreft duidelijk. Ik wens hem in ieder geval een prettige afbouw van zijn carriere toe.
R: De afgelopen wedstrijd was er een om in te lijsten. Ben je niet verbaasd dat dhr A. D. Vocaat je niet heeft opgeroepen voor het Fok!Eilands Elftal?
Dat vind ik op dit moment totaal niet belangrijk, en het enige dat nu telt is de volgende wedstrijd, tegen een zware tegenstander.
R: Zoals je zegt een zware tegenstander, doe eens een voorspelling van de uitslag?
Ik zal geen uitslag voorspellen, want de bal is rond, maar ik denk dat we een kleine overwinning wel zullen halen.
R: Dan gaan we nu verder met de trainer van de FC ...
code:We beginnen aanvallend. Laat ze moe worden. Probeer snelle doelpunten te maken. Nacda zal als gewoonlijk gevaarlijk worden in de laatste minuten. Dan is de bal snel rondspelen een voorwaarde voor de overwinning. Succes!GizartFRL AirRaid SuperUli Magneet
Forever Atrimar Sitethief Knaller
I_m_m_0 Alexanderr Jelminho
Dierenarts
Bosbessentaart
Cacao
Schijthuizen
Gluscefiets
Dejong
Jochmessen
Kluit
Pronk
Vastgeroest