Ik verwacht iedereen dan ook vrijdag een uur vroeger als normaal
Zo, dat was me het potje wel he?
"Ik ben blij dat we ze hebben laten zien wie er kan voetballen, en wie niet"
* Jelminho denkt dat ik zaterdag maar even als wissel moet beginnen, om zo wat tot rust te komen en hopelijk de wedstrijd daarna weer in vorm ben..
* GizartFRL gaat morgen weer voor de nul.
De trainer is te lui voor het wedstrijd verslag. Verwacht het morgen op het prikbord
* Marcel067 komt doodvermoeid de kantine binnen en vraagt om een glas sinas
"zet het maar op de rekening aub"
quote:* GizartFRL komt ook het spelershome binnen en besteld fris en monter een flesje dubbele A, vlijt zich neer op een bank en denkt bij zichzelf: die Marcel067 is nu nog duidelijke 2de keeper, maar deze jongen heeft wel toekomstmogelijkheden.
Op donderdag 21 november 2002 20:26 schreef Marcel067 het volgende:
* Marcel067 doet actief mee met de training met Gizart, hij zal iedereen wel eens laten zien dat ie iets kan.* Marcel067 komt doodvermoeid de kantine binnen en vraagt om een glas sinas
"zet het maar op de rekening aub"
* GizartFRL drinkt flesje leeg, draait zich om en valt op de bank in slaap, in zijn achterhoofd de wedstrijd van morgen...
quote:Bartoli krijgt shirt nummer *18*
Op vrijdag 22 november 2002 14:07 schreef Bartoli het volgende:
Ik ben Bartoli en kom mee voetballen.
en wil me graag wil bewijzen als aanvallende middenvelder.
P.S. als er geen bediening is, gaan we over op zelfbediening
* TheScienceMan kijkt tevreden naar de trainende spelers en is er trots dat hij voorzitter is van deze excellente club.
quote:sorry maar ik hou het toch bij een friet vliegdekschip in airraid's friettent
Op vrijdag 22 november 2002 16:20 schreef mcDavid het volgende:
En na de training is het natuurlijk tijd voor een lekkere hamburger in McDavid's hamburgerbar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()