abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7128560
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 08:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Meldt...

Mag ik ook lid worden van deze mieterse club? Ik ben inzetbaar op linkshalf of rechtshalf. Ook kan ik uitstekend de functie van assistent-coach vervullen..

Nogmaals welkom geheten bij FC Fok!
meld je morgen om 19.00 op de training daar liggen dan je clubkleren klaar
je krijgt rugnummer 22 toebedeelt
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:10:14 #252
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7129142
zet mij maar op die boomstronk, zal hem eens een vrije trap in zijn ****** geven alks de scheids niet kijkt. Neh geintje, een mooie gecamoufleerde tackel vol op de enkels waardoor hij de rest vd wedstrijd uitgeschakeld is werkt ook, wel dat hij dag erna weer ok is
pi_7130477
Als we ons alleen concentreren op de verdediging hoop ik helemaal dat ik me mag gaan bewijzen! Ik kan wel voor een snelle counter zorgen.....Mijn loopvermogen is dik in orde, en ik doe veel extra krachttraining, beuk gewoon dwars door die verdediging heen!
Why must I deal with this bullshit?! Every fucking day!
pi_7139177
* Forever oefent alvast wat manouvres om tegenstanders effectief te ontwijken.

* Forever verovert de bal meestal door zijn behendigheid.

p.s. * Forever gaat ook niet meteen huilen, of op de grond liggen als iemand een sliding op hem doet. Helaas hebben de Nederlandse voetballers daar nogal last van. jammer dat gaat ten koste van de spelsnelheid.

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_7139483
[ me heeft een baan gekregen van de FVB ( fok voetbal bond), de overkoepelende organisatie van het voetbal. Momenteel zijn we bezig met de buitenspel regel. Gezien de slechte controleerbaarheid. Als er nog punten zijn hoor ik het graag van jullie. Gezien ik tevens aangewezen ben als contactpersoon van Fcfok! ]
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_7139835
Karrel zet sliding in op Forever, en raakt em vol, gelukkig is forever een bikkel en staat hij lachend weer op. Karrel vraagt aan niemand in het algemeen:"Zeg ik hoorde dat FC Fok ingesprek was met Bart van Achterbuurtwijk van Feyedam en Louis Ikstavoorpaal van Marselona. Pieter Woudt van de Graafhap en Airraid van FC Fok zouden pas respectiefelijk 3e en 4e keus zijn. Wat klopt hier van?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_7140410
quote:
Op woensdag 4 december 2002 13:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Karrel zet sliding in op Forever, en raakt em vol, gelukkig is forever een bikkel en staat hij lachend weer op. Karrel vraagt aan niemand in het algemeen:"Zeg ik hoorde dat FC Fok ingesprek was met Bart van Achterbuurtwijk van Feyedam en Louis Ikstavoorpaal van Marselona. Pieter Woudt van de Graafhap en Airraid van FC Fok zouden pas respectiefelijk 3e en 4e keus zijn. Wat klopt hier van?
* Forever wrijft even over z'n benen, en sprint weer overeind!

*bring it on*

-for

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')