quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
Gewoon het reclamebureau in hetzelfde tempo betalen als ze het filmpje produceren.
We gaan het zo testen als avondeten, zal laten weten hoe het was.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:13 schreef n0a het volgende:
Komt dat gevulde brood ook op de bestellijst? Lijkt me ontzettend lekker.
Hmja dat klinkt ook wel goed!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:35 schreef Molo het volgende:
Dealtje met je Portugese restaurant sluiten en stukjes chorisso door je brood heen doen. Dat is zo gruwelijk lekker he
Ik doe het te vaak, is te lekkerquote:
9000 ontbijtjes sponsoren lijkt me onbegonnen werk. Wel evt tegen een flink gereduceerd tarief, maar gratis.. Laat ze dan maar een vorige sponsor vertellen wat de publiciteit concreet oplevert.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:32 schreef Isegrim het volgende:
We zijn gevraagd om voor het eerder genoemde festival een ontbijt te verzorgen, in ruil voor publiciteit vanuit de festival-organisatie. Er waren daar vorig jaar 9000 bezoekers. We weten nog niet aan hoeveel mensen ze denken.
Zou ik die voor de volgende ronde een keer mee kunnen bestellen (als het mogelijk is)? Erg benieuwdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:22 schreef Isegrim het volgende:
n0a, met name het brood met feta, zongedroogde tomaat en olijf is erg smakelijk.
Staat genoteerd!quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:54 schreef n0a het volgende:
[..]
Zou ik die voor de volgende ronde een keer mee kunnen bestellen (als het mogelijk is)? Erg benieuwd.
OT (sorry) las net dit op teletekst en dacht aan jouw bericht:quote:Op zondag 15 februari 2015 10:17 schreef junkiexp het volgende:
Ik vind het echt bizar, en zo hangen er nog duizenden ketel die op deze manier zijn geďnstalleerd, en nog wel erger ook.
Een malloot heeft toen een keer verzonnen dat je mag doen wat je wil met je installatie, al sluit je de gasleiding aan met tuinslang, na de meter is het de verantwoordelijkheid van de eigenaar.
quote:Twee bedrijven uit Meppel moeten elk
een boete betalen van 75.000 euro
vanwege de dood van twee mensen door
koolmonoxidevergiftiging.De ketel in
een appartement in Meppel was niet goed
afgesteld en een afvoerpijp lag los.De
bewoners kwamen daardoor in 2010 om het
leven.De rechter vindt de installateurs
verantwoordelijk voor hun dood.
Ja als het installatiefout is van het installatiebedrijf dan is dat bedrijf uiteraard verantwoordelijk, de huiseigenaar heeft dan aan zijn verantwoordelijkheid voldaan door een expert in te schakelen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
OT (sorry) las net dit op teletekst en dacht aan jouw bericht:
[..]
Het zal wel dinsdag wordenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:46 schreef komrad het volgende:
Hoe laat kunnen we het bewonderen morgen?
Dat is wel spijtig jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:13 schreef robuust89 het volgende:
Wat een tof initiatief! Helaas woon ik in Amsterdam
Als dat zo is doe ik het helemaal niet meer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:08 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het zal wel dinsdag worden
even quoten voor morgenquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als dat zo is doe ik het helemaal niet meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |