We komen nog wel eens langs met een stuk of wat broden voor in de vriezer!quote:Op maandag 23 februari 2015 14:23 schreef golfer het volgende:
Hij staat online en ik heb gedoneerd en ik hoef geen tegenprestatie.
Nu je het zegt!quote:Op maandag 23 februari 2015 14:25 schreef Molo het volgende:
Die postbode in het filmpje doet me aan Saddam Hoessein denken uit South Park
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef pl4kkie het volgende:
Lurker meld zich.
10 euro geďnvesteerd voor 2 broden
Top, ook meteen publiciteit voor de winkel.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:47 schreef Isegrim het volgende:
Oh my, de dingen gaan snel. Berichtje van een journalist van het AD met de vraag om hem te bellen voor een stukje in de krant.
TOF!quote:Op maandag 23 februari 2015 14:47 schreef Isegrim het volgende:
Oh my, de dingen gaan snel. Berichtje van een journalist van het AD met de vraag om hem te bellen voor een stukje in de krant.
Wat gaaf!quote:Op maandag 23 februari 2015 14:55 schreef Isegrim het volgende:
En net een mailtje van een meneer die gratis tweedehands horeca-spul aan ons wil geven, of we willen komen kijken.!
Ik ben er helemaal beduusd van wat er zo snel allemaal ineens gebeurt!
De kracht van Sociale Media wordt maar weer eens bewezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:55 schreef Isegrim het volgende:
En net een mailtje van een meneer die gratis tweedehands horeca-spul aan ons wil geven, of we willen komen kijken.!
Echt geweldig.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]
De kracht van Sociale Media wordt maar weer eens bewezen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echt geweldig.Zó leuk dat mensen enthousiast ervan worden! Ik begin er zelf bijna ook een beetje in te geloven!
Geintje, hoor! Maar ik vind het zo eng allemaal steeds en dit is echt bemoedigend!
Top!quote:Op maandag 23 februari 2015 14:55 schreef Isegrim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |