Eerst maareens afwachten wat er na de voetbalwedstrijd van Rotterdam overblijft deze week.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En je mag best eens op visite komen in Rotterdam hoor!Is een leuke stad.
Er valt in Rotterdam toch niks van historische waarde stuk te makenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eerst maareens afwachten wat er na de voetbalwedstrijd van Rotterdam overblijft deze week.
Hopelijk hebben de Italianen meer fatsoen dan de idioten die daar de boel hebben vernield.
Alhoewel ik er niet al te veel van verwacht want voetbal
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
Er valt in Rotterdam toch niks van historische waarde stuk te maken
158 om precies te zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Leuk om af en toe ook iets van de lurkers te horen.Dat zijn er best wat, aan de views te zien.
Heb een gave met cijfersquote:
Oh joh! Die feature was mij nog nooit opgevallen.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb een gave met cijfers
Maar los daarvan kun je dat gewoon zien door met je muis over de TT te hangen (als je in het topic zit). Dan krijg je te zien hoeveel lurkers er zijn en hoeveel afhakers (1)
Crowdfunding om je schulden af te lossen lijkt me niet echt de beste optie.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lol, een notoire wanbetalende klant van ons staat ook op doorgaan.nl met een mislukte campagne. Ik weet niet wat ik daar van moet denken. Ik ben vrij haatdragend naar mensen die me onrecht aandoen. Anderzijds is er wel een grotere kans dat ze hun rekening betalen als ze een nieuwe bron van inkomsten hebben.
Nah, ik denk dat ik maar stiekem gniffel dat het mislukt is, ze hebben toch nooit de intentie om te betalen. Ik wacht lekker tot ons incassobureau met ze klaar is en zeg dan hun abonnement op. Puh
De site is up, maar jullie filmpje staat er nog steeds niet op.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Maar: ze gaan het live zetten, filmpje kan daarna nog aangepast.
Zodra de site weer up is.
Jaquote:Woon je ver weg? Neem contact op en we komen samen tot een alternatieve tegenprestatie.
mij ook geluktquote:Op maandag 23 februari 2015 14:11 schreef Maravilla het volgende:
Ik ben de eerste geloof ik.Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |