Ja, zoiets denken we ook aan.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:12 schreef Bleie het volgende:
Lekker Rotterdams accent.![]()
Ziet er tof uit hoor. Ik hoop dat het veel oplevert.
Btw: welk broodmes adviseren jullie?
Zou je niet wel iets met een spaarkaart kunnen doen, dat mensen een stempeltje krijgen voor elke 5 euro die ze uitgeven of zo, en dan bij 10 stempels dat mes cadeau?
Dat klopt, daarom mag het filmpje ook nog niet gedeeld worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:25 schreef robuust89 het volgende:
Dat filmpje![]()
Zou wel even de links in je description klikbaar maken, scheelt weer
Edit: op doorgaan.nl kan ik niks vinden op "jeroen bakt brood"
Duh. Probeer het morgen nog eens, of overmorgen, of....quote:Op zondag 22 februari 2015 11:25 schreef robuust89 het volgende:
Edit: op doorgaan.nl kan ik niks vinden op "jeroen bakt brood"
Waarom post je 'm dan niet unlisted?quote:Op zondag 22 februari 2015 11:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom mag het filmpje ook nog niet gedeeld worden.Morgen! Inclusief klikbare links.
Optimistquote:Op zondag 22 februari 2015 11:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Duh. Probeer het morgen nog eens, of overmorgen, of....
Dit is wel het internet he, waarschijnlijk een kwestie van uren voordat de eerste link op facebook staat.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom mag het filmpje ook nog niet gedeeld worden.Morgen! Inclusief klikbare links.
Omdat ze van Doorgaan hem wel moeten kunnen embedden :pquote:Op zondag 22 februari 2015 11:41 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Waarom post je 'm dan niet unlisted?
Jupquote:Op zondag 22 februari 2015 12:19 schreef NedKelly het volgende:
Dit is toch jullie pandje op de facebook van Geboren en getogen in Rotterdam Noord?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2015 09:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Graag nog niet verder delen!
Geweldig!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat plat Rotterdamse taaltje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nou ja, het is niet verbóden om hem te delen, alleen nog een beetje zinloos tot hij ook op doorgaan.nl staat.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit is wel het internet he, waarschijnlijk een kwestie van uren voordat de eerste link op facebook staat.
Eigenaar van De Oude Witte komt nog regelmatig post halen. En vraagt dan waarom het zo lang duurt, dat verbouwen. Nou, door de teringzooi die jij hebt achtergelaten, grapjas!quote:Op zondag 22 februari 2015 12:19 schreef NedKelly het volgende:
Dit is toch jullie pandje op de facebook van Geboren en getogen in Rotterdam Noord?
[ afbeelding ]
Heb je al servetjes met logo, adres en site? en broodzakken/verpakkingen etc etc.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:27 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag het brood verzorgd voor een buurtbrunch. Het viel goed in de smaak!
We hebben een hele mooie stempel, daarmee bestempelen we broodzakken zelf. Geen servetjes. We willen wel binnenkort schorten met logo laten borduren.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je al servetjes met logo, adres en site? en broodzakken/verpakkingen etc etc.
quote:Op zondag 22 februari 2015 09:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Graag nog niet verder delen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superleuk zeg!!!
Leven: why ook eigenlijk not!
Was een leuk verhaal toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:34 schreef fietsenmaker11 het volgende:
LHO, was trouwens geen kies die brak, doch een oude vulling die het begaf, deze was op pensioengerechtigde leeftijd, dus wellicht later toch wel gebarsten.
Leuk om af en toe ook iets van de lurkers te horen.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:14 schreef TravelRose het volgende:
Ik heb nog nooit eerder gereageerd in dit topic, maar ben wel een trouwe volger. Heb net het filmpje gekeken en ik vind hem fantastisch.
Jammer dat jullie zo ver weg zitten, want het lijkt me héérlijk brood!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |