Je zet gewoon zelf een postcode in je profiel. Ik heb om praktische redenen de postcode genomen van een dorp verder.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vermoed dat het op basis van IP adres gaat, en dus nauwelijks accuraat. Misschien dat je eigen adres ergens in kan vullen, maar ik heb daar geen account, dus kan het niet nakijken
In mijn hoofd welquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:02 schreef gianni61 het volgende:
dat is accuraat, mits de verkoper het goed invult.
als hij/zij een ander adres invult komt er ook een ander kaartje, dus het is makkelijk te manipuleren.
en "heel maastricht" is nou ook weer niet zo'n drama
Ah okee. Dank.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:19 schreef qajariaq het volgende:
Je zet gewoon zelf een postcode in je profiel. Ik heb om praktische redenen de postcode genomen van een dorp verder.
Tnx. Hopelijk heeft deze verkoper gewoon z'n eigen ingevuldquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:19 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Je zet gewoon zelf een postcode in je profiel. Ik heb om praktische redenen de postcode genomen van een dorp verder.
afwachten dus maarquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tnx. Hopelijk heeft deze verkoper gewoon z'n eigen ingevuldwe shall see.
Je kan ook gewoon de optie Toon op Kaart uitzetten...quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:19 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat is echt naadje zegquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afwachten dus maar
ik heb al meegemaakt dat iemand Valkenburg had ingevuld en toen ik zei dat ik het wilde afhalen, ik opeens een adres in Uden kreeg
mwa, veel doe ik toch per post, al ben ik ook wel eens in pauperhuisjes in hoensbroek geweest om iets af te halenquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is echt naadje zegIn Limburg wonen is voor Marktplaats sowieso nadelig, Randstad & Utrecht hebben veel beter aanbod. Pauperlimbo's
![]()
(Ook als je verkoopt. Nooit meer. Zo'n shagmeurende Annie die je koelkast van 25 euro wat gaat lopen afkraken met d'r getattoueerde toyboy)(Koelkast nooit verkocht, heb 'm nog steeds, doet het nog altijd prima
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |