Wanneer gaan we weer bieren?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een kans van helemaal nul, nulniksnadanoppes.
En gratis bier ben ik nooit vies van!
Zodra BB niet meegaatquote:
Kun je m weer naar t station dragenquote:
Die gewoon al een shandy geven in de trein, slaapt hij wel door tot Den Helderquote:
Ja, dat was heel wat verdomd minder leukquote:Op zondag 22 februari 2015 00:21 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Kun je m weer naar t station dragen
Kunnen mk en ik inderdaad gewoon Rustig een biertje doenquote:Op zondag 22 februari 2015 00:21 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Kun je m weer naar t station dragen
En dat na twee choufjes en een duveltje.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat was heel wat verdomd minder leuk
Het was het duveltje denk ikquote:Op zondag 22 februari 2015 00:24 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
En dat na twee choufjes en een duveltje.
2 kabouters toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:24 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
En dat na twee choufjes en een duveltje.
Meen van wel.quote:
la choufe is toch kaboutertjes bier?quote:
Correct en tevens juist.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
la choufe is toch kaboutertjes bier?
Ja, OKquote:Op zondag 22 februari 2015 00:31 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Correct en tevens juist.
Was BB echt zo naar de klote ja?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was het duveltje denk ik
Maar nee, was niet leuk, gezellige meet, maar de afloop minder.
Ik voelde hem wel aardig hangenquote:Op zondag 22 februari 2015 13:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Was BB echt zo naar de klote ja?
Mk en ik hebben hem maar op de trein gezet nadat de eigenaresse van de kroeg zei: Misschien is het beter als hij naar huis gaat.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Was BB echt zo naar de klote ja?
Goed voor de zakenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En hij hing ook voor schijndood op een bankje.
Play deadquote:Op zondag 22 februari 2015 14:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mk en ik hebben hem maar op de trein gezet nadat de eigenaresse van de kroeg zei: Misschien is het beter als hij naar huis gaat.
En hij hing ook voor schijndood op een bankje.
Wtfquote:Op zondag 22 februari 2015 15:05 schreef Schild het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)erug_op_basis__.html
Apache is weer thuis.
btw, kindje op 0:26dagje uit met pappi zeker.
Schandalig dat een burger voertuig de berging en transport uitvoert.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:05 schreef Schild het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)erug_op_basis__.html
Apache is weer thuis.
btw, kindje op 0:26dagje uit met pappi zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |