abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 11 februari 2015 @ 20:45:33 #31
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_149582217
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:43 schreef Friek_ het volgende:
D66 is een kutpartij, de VVD niet.
De VVD heeft op dit moment bewindslieden waar ze in een totalitaire staat nog van zouden schrikken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_149582870
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:25 schreef Skv het volgende:

[..]

VVD is meer klassiek liberaal en gericht op ondernemerschap, D66 progressief en meer gericht op duurzaamheid en onderwijs.
De VVD is geenszins klassiek liberaal. Het liberalisme van de VVD beperkt zich puur tot de economie en heeft niks te maken met het recht op zelfbeschikking waar klassiek liberalen zich hard voor maakten. De VVD is neoliberaal met conservatieve elementen terwijl D66 over het gehele spectrum gematigd liberaal te noemen is.
pi_149583049
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:01 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

De VVD is geenszins klassiek liberaal. Het liberalisme van de VVD beperkt zich puur tot de economie en heeft niks te maken met het recht op zelfbeschikking waar klassiek liberalen zich hard voor maakten. De VVD is neoliberaal met conservatieve elementen terwijl D66 over het gehele spectrum gematigd liberaal te noemen is.
Heb je gelijk in, VNL was meer klassiek-liberaal. LibDem kan er ook wat van.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_149583296
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:06 schreef Skv het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, VNL was meer klassiek-liberaal. LibDem kan er ook wat van.
De jongerenpartij van de VVD ook trouwens.
pi_149583609
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:25 schreef GSbrder het volgende:
Beetje het Groenlinks / PvdA-verhaal.
Irritante progressieven versus harteloze conservatieven. Altijd hetzelfde verhaal.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_149584085
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:24 schreef Skv het volgende:

[..]

Het interesseert me geen reet of die basisbeurs wordt afgeschaft of niet, als het geld maar terugkomt in het onderwijs voor de mensen waar de beurs in eerste instantie voor was bedoeld. Ik vrees dat het weer allemaal van die sneue summer campus-talentprogramma'tjes gaan worden. Er is zoveel genivelleerd in het hoger onderwijs dat er nu pluspakketjes voor studenten met talent worden georganiseerd. :') Dan gaat het toch al bij de kern mis?
Die hele 'kwaliteitsimpuls' is natuurlijk een wassen neus zonder studenten. Er is heden een drempel voor hogere studies. Dus minder studenten. Bovendien hebben we bij de roc's gezien wat het oplevert, zo'n kwaliteitsimpuls: veel luxe, veel mensen die niks willen. Ik vind het persoonlijk echt een lachertje dat juist d66 zo'n onderwijs-afbraak voorstel doet. Beter komt er een uitkering a la bijstand voor de student en mag de bijstandsklant een lening afsluiten. Vanuit staatsontwikkelingsgedachte prima te verantwoorden.

Goed. D66 scheelt dus inderdaad een stuk minder met de vvd dan vroeger en dan volgens mij ooit de bedoeling was.
pi_149585093
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:33 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Die hele 'kwaliteitsimpuls' is natuurlijk een wassen neus zonder studenten. Er is heden een drempel voor hogere studies. Dus minder studenten. Bovendien hebben we bij de roc's gezien wat het oplevert, zo'n kwaliteitsimpuls: veel luxe, veel mensen die niks willen. Ik vind het persoonlijk echt een lachertje dat juist d66 zo'n onderwijs-afbraak voorstel doet. Beter komt er een uitkering a la bijstand voor de student en mag de bijstandsklant een lening afsluiten. Vanuit staatsontwikkelingsgedachte prima te verantwoorden.

Goed. D66 scheelt dus inderdaad een stuk minder met de vvd dan vroeger en dan volgens mij ooit de bedoeling was.
drempel en minder studenten is prima. We hebben nu toch een overschot aan werkloze hoogopgeleiden. Er is juist vraag naar vakmanlieden.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 11 februari 2015 @ 22:02:49 #38
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_149585165
De VVD is voor een Europese superstaat en zegt van niet, D66 is voor en zegt dat ook.

Verder is VVD met z'n populisme een gevaar voor de vrije samenleving hier.
pi_149585425
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:33 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Bij mij zijn er plannen om een bioscoop te bouwen. Meer geld naar het onderwijs. _O_ :')
pi_149586311
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:00 schreef Skv het volgende:

[..]

drempel en minder studenten is prima. We hebben nu toch een overschot aan werkloze hoogopgeleiden. Er is juist vraag naar vakmanlieden.
Daar verschillen wij dan van mening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')