Nee maar dat is jouw eigen keuze geweest. Ik zou er op zich ook geen probleem mee hebben, maar dan moet zij ook niet klagen als ik een keer lekker wat vlees eet. Het moet wel van 2 kanten komen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:23 schreef Isdatzo het volgende:
Wat is 'opgeven'?
Mijn vriendin eet vegetarisch, ik niet. Als we samen eten dan koken we vegetarisch. Ik vind het niet heel belangrijk om wél vlees te eten, heb ik nu 'vlees' opgegeven?
Water bij de wijn doenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Iets opgeven niet. Maar je moet wel ruimte maken in je leven. Dus ja, ik ga vast minder stappen met vrienden en minder tijd aan hobby's besteden.
Dat zou ik dan weer niet kunnen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:05 schreef Sarasi het volgende:
Extreem rechts? Hebben we het niet meer over de punten waarop we elkaar niet kunnen vinden.
Dat is hier aan de hand. Helaas heb ik een kat die niet met honden kan, dus heeft mijn vriend voorlopig pech dat er geen hond kan komen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zal het zijn met een person die gek is van katten en de ander van honden?
Ik ben niet zo politiek fanatiek, vind het vooral vermoeiend, dus voor mij zou dat gemakkelijk zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:39 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet kunnen.
Maar als iemand non-stop zit te haten op buitenlanders en weet ik wat dan word je daar toch vrij snel kriegel van denk, ook al ben je niet zo fanatiek?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo politiek fanatiek, vind het vooral vermoeiend, dus voor mij zou dat gemakkelijk zijn.
Sommige houden nu eenmaal ontzettend van dieren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De liefde van je leven laten lopen zodat je kat in je tuin kan blijven schijten.
Juist, niet iedereen schijnt dat te kunnen beseffen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sommige houden nu eenmaal ontzettend van dieren.
Ja, maar dan heeft hij het er toch ook over?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Maar als iemand non-stop zit te haten op buitenlanders en weet ik wat dan word je daar toch vrij snel kriegel van denk, ook al ben je niet zo fanatiek?
Ja oke, dan kan ik me er wel in vinden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft hij het er toch ook over?Normen en waarden moeten wel overeen komen, ik zou nooit samen kunnen zijn met een racist. Maar als iemand eigenlijk vindt dat uitkeringen moeten worden afgeschaft, tja. Daar ben ik het niet mee eens, maar het zou voor mij geen breekpunt zijn als we het gewoon zouden kunnen laten rusten.
Het schijnt dat als je echt verliefd bent dat je vaak zelfs interesse krijgt voor wat degene waar je gek op bent leuk vindt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen relatie. Ik heb een grafhekel aan honden, dus een partner met een hond is absoluut een dealbreaker.
Als ik een keer wel vlees eet is dat ook geen probleem.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee maar dat is jouw eigen keuze geweest. Ik zou er op zich ook geen probleem mee hebben, maar dan moet zij ook niet klagen als ik een keer lekker wat vlees eet. Het moet wel van 2 kanten komen.
Maar goed zoals ik al aangaf is het jouw keuze
I.d.d.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik een keer wel vlees eet is dat ook geen probleem.
In een relatie ontkom je er niet aan om rekening te houden met elkaar, maar zodra er dingen geëist worden zou het voor mij wel een beetje ophouden. Zolang 't reëel is en in overleg gaat is er veel mogelijk.
Politieke voorkeur?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat zou het eerste zijn dat je zou opgeven in een relatie (omwille van de ander?)
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:19 schreef Solo14 het volgende:
Ik zou niks opgeven, tenzij daar wat beters/gelijkwaardigs tegenover staat. Voor wat hoort wat.
Niet onderhandelen in een relatie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]!
Je staat toch niet op de veemarkt een koe te ruilen?
Mensen zijn niet voor niets extreem rechts, of extreem links. Met zo een politieke voorkeur is het lastiger dan jij denkt om er gewoon niet over te praten. Dus ik denk eerlijk gezegd dat dat ook gewoon zou botsen met iemand die best wel apolitiek is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo politiek fanatiek, vind het vooral vermoeiend, dus voor mij zou dat gemakkelijk zijn.
Ik zou hier helemaal niks van opgeven.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat zou het eerste zijn dat je zou opgeven in een relatie (omwille van de ander?)
Politieke voorkeur?
Vegetarier?
Stappen met je vrienden?
Bepaalde hobby? (Voetbal, films, etc)
Dieren
Je slaap ritme
Je persoonlijke hygiene
Roken
Drinken
Je anale maagdelijkheid dan maar?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:52 schreef Juup© het volgende:
Mijn maagd zijn, oh nee dat kan ik niet opgeven.
Waarom? Ik ben faliekant tegen het geloof, maar daar heb ik het met mijn ouders ook niet over. Zij zijn vrij streng christelijk. Daar praten we gewoon niet over. Tuurlijk meldt mijn vader weleens dat hij naar de kerk gaat, of naar een lezing, of als ouderling bij die en die langs gaat, maar we hebben het nooit met elkaar over "ons" geloof. Werkt al 22 jaar prima.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:44 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik douche nooit in relaties, misschien dat ze daarom altijd zo snel stuklopen.
[..]
Mensen zijn niet voor niets extreem rechts, of extreem links. Met zo een politieke voorkeur is het lastiger dan jij denkt om er gewoon niet over te praten. Dus ik denk eerlijk gezegd dat dat ook gewoon zou botsen met iemand die best wel apolitiek is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |