quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Zoehopelijk kun je zo nog wat slapen!
SQ, vannacht ging dus een stuk beter? Fijn!
JM, gelukkig dus wel goed kunnen slapen na zo'n rottige avond.
Hier heeft F weer doorgeslapenGevoed om 1930 en vanochtend om 0630 uit z'n bed geplukt. Z'n luier had het dit keer wel volgehouden
Ik baal alleen wel van dat gehuil gekrijs als ik hem wakker maak, alsof hij zich opeens bedenkt dat hij MEGA honger heeft en echt niet kan wachten tot dat z'n luier is verschoond
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER: Ik durf het bijna niet te zeggen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ wat SQ zei
Uurtje rijden, die hier in de buurt dan? Fijn weekend!
Ja, die!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]+ wat SQ zei
Uurtje rijden, die hier in de buurt dan? Fijn weekend!
Nee dat advies hebben we niet meegekregen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Heb je niet het advies gekregen om elke 5 uur paracetamol te geven als ze weer koorts heeft? Dat voorkomt het niet weet ik uit ervaring, maar het houdt de koorts wel beter onder controle en daardoor verkleint de kans dat het weer gebeurt wel.
Ach arme Stip!quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef Dot. het volgende:
Wij zijn even langs de hap gereden want meneer wilde maar niks eten of drinken vandaag en had dus ook nog geen goede luiers gehad. Hij heeft een keelontsteking en we hebben nu antibiotica.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:39 schreef exode het volgende:
Oh en zoals gisteren beloofdde fotoshoot foto. Foto is van 16 juli, jochie was toen 5 maanden. Was mijn verjaardagscadeau, ik sta (lig dus) rechts, foto eindelijk laten afdrukken en ingelijst.
Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:21 schreef kwakz0r het volgende:
PoezelF!
Omg jongons, ons bod is geaccepteerd! Onder enig voorbehoud (financiering van twee kanten, bouwtechtnische keuring) zijn we dus straks huiseigenaars
Dit, maar dan 1x een uur in z'n bedje!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
Veel plezier Dad!
Mijn kind is onvermoeibaar vandaag. Heeft tnt pas 2x een half uur geslapen en is alleen maar vrolijk, gezellig en aan het lachen
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:10 schreef Loj het volgende:
[..]
Dit, maar dan 1x een uur in z'n bedje!
Js! Je bent pas 4 maanden hoor
Gefeliciteerd Kwak!
Vandaag m'n nieuwe neefje en Js naast elkaar in de box gelegd.. Het scheelt maar 4 maanden, maar bizar, wat een verschil!
H&M valt vanaf 68 zo groot idd... Sil heeft nog tot anderhalf maat 68 broeken gepast daarvanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Die maten lopen alleen zo uiteen per merkvolgens haar lengte heeft ze maat 68, maar van bijvoorbeeld H&M moet ik echt pijpen en mouwen omslaan omdat ze er in zwemt. Van de fancy merken past ze dan weer prima in 62/68 en 68
Opperdepop (te koop bij Albert Heijn) vind je denk ik wel watquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb idd ook meerdere maten in de kast liggen, net hoe het valt.
Mijn kind is een halve piranha geworden met dr 1.5 tand....tandafdruk en een bloedende nagelriem zijn de score vandaag
Heeft iemand goede tips voor n kookboek voor baby's?!
ecologisch, biologisch enz is niet aan ons besteed![]()
Want dat zit ook krapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dat klinkt een beetje als aldi-maandverband
De Opperdepop van Albert Heijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb idd ook meerdere maten in de kast liggen, net hoe het valt.
Mijn kind is een halve piranha geworden met dr 1.5 tand....tandafdruk en een bloedende nagelriem zijn de score vandaag
Heeft iemand goede tips voor n kookboek voor baby's?!
ecologisch, biologisch enz is niet aan ons besteed![]()
Uitwassen heb ik na maat 56 helemaal niet meer gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:41 schreef Zoë23 het volgende:
E en S zitten met 3mnd in 68![]()
Mt62 niet eens aangehad.
(nouja 2 dagen omdat ik mt68 moest uitwassenToen mt62 te klein bleek te zijn)
Man is 1.93 en ik 1.83quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Uitwassen heb ik na maat 56 helemaal niet meer gedaan
Lange dames! M zit met drie maanden ook in 68 maar heeft ook nog wat 62 wat nog past... Losse broekjes en truitjes vooral.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |