abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149630782
Agossie kopjes geven, hoe schattig O+

Exode wat een leuke gezinsfoto!

Wat leuk Kwak! Goede deal zo onder de vraagprijs.

SQ ik doe graag je nachten na. Ze was vannacht al wel makkelijker in bed te leggen alleen kwam ze net zo vaak :') Kleine stapjes nemen we :P

Daar zou ik ook van schrikken Zoë! Onze go belt ook alleen in noodgevallen, maar stuurt soms wel een appje met een foto. Ze flirt nog steeds met het zoontje van de go :D

Ze slaapt nu al 25 minuten in dr eigen bed na 20 minuten op mij gelegen te hebben :o ze slaapt al 45 minuten! En ik heb geen reet gedaan in de tussentijd behalve eten :@

Edit: ik hoor gebrabbel, wakker dus. :P
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:43:30 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_149631160
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Zoe :* hopelijk kun je zo nog wat slapen!

SQ, vannacht ging dus een stuk beter? Fijn!

JM, gelukkig dus wel goed kunnen slapen na zo'n rottige avond.

Hier heeft F weer doorgeslapen :o Gevoed om 1930 en vanochtend om 0630 uit z'n bed geplukt. Z'n luier had het dit keer wel volgehouden :+ Ik baal alleen wel van dat gehuil gekrijs als ik hem wakker maak, alsof hij zich opeens bedenkt dat hij MEGA honger heeft en echt niet kan wachten tot dat z'n luier is verschoond :{
:D Maar dat IS toch ook gewoon zo :{w Wel lekker dat ie doorslaapt *O* Hier 3 nachtvoedingen :') Maar ik wijt het nu echt aan tandjes. Ik zie hem bijna doorkomen rechtsboven en denk dat linksboven ook niet lang op zich laat wachten. Kijken of de nachten daarna wat rustiger worden.

En kopjes geven _O- O+

Dot hopelijk werkt de antibiotica snel, niet fijn als ze niks eten en drinken ;(

Exode mooie foto en leuk om jullie eens te zien :D

Kwak gefeliciteerd met je huisje *O* (onder voorbehoud dan maar dat komt vast goed)

Kursor ook nog steeds een hoop onderbrekingen in de nacht :* Ik denk maak zo: het gaat vast het komende half jaar wel beter worden als ze meer vaste voeding binnen krijgen (wishfull thinking?).

Ik ga zo maar eens met meneer naar de geitenboerderij als ie wakker is. Lekker weertje buiten *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_149632557
Het is inderdaad heerlijk weer! Geniet ervan.

Exode, wat leuk die foto!

Ik geloof dat eindelijk duidelijk is voor me dat ik geen baby meer heb, maar een dreumes. Gisteren zat ze te klooien met blikjes die ze in elkaar probeerde te krijgen. Toen dat niet lukte, gooide zichzelf op de grond en ging boos liggen krijsen. :D . Ik zag ineens voor me wat voor soort toestanden we kunnen krijgen in een winkel als ze niet krijgt wat ze wil.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_149633941
Ik heb net bij het Kruidvat dreumesmelk gehaald voor de vakantie. Dreumesmelk! dat kan toch helemaal niet, ik heb toch een baby? :D

Morgen zit mijn moeders huis ook weer vol…mijn familie heeft door dat ze morgen oppast dus hij kan zich weer lekker uitsloven en laten 'lopen'. Mijn broer met gezin, de buren, een oom en tante van mij. Jochie weet niet wat ie meemaakt.

Hij zit nu overigens in de wijsfase, alles wordt aangewezen en wat hij aanwijst, wil hij hebben. En als je dan zegt ' Nee is niet van B.e.n.j.a.m.i.n, dat is van mama' dat zegt hij met een grote grijs 'Neeneee'. O+ Oh en als een van de katten voorbijkomt ' Oessss'. En 1 van de 2 reageert dan nog ook…gaat meteen naar hem toe en laat zich aaien (lees vastgrijpen). Hij wordt zo snel groot nu!
pi_149634058
Het is echt een leuke fase he, exode? Die interactie die steeds meer wordt. Ik vind het zo gaaf.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_149634191
Ik denk vooral dat we onze handen vol gaan krijgen Franny ;) Hij heeft zulke ondeugende oogjes en dan lacht ie ook nog zo lief. Hij klautert overal op, wil niet stilzitten, is ontzettend nieuwsgierig, ik denk dat wij een zoon hebben die goed voor de lijn gaat zijn. >:)

Dat boos strekken en liggen is ook herkenbaar hier….krijsen, nephuilen en strekken. En als hij dan merkt dat we om hem moeten lachen is het over. Opvoedkundig ben ik ook echt een n00b, het is goed dat mijn vrouw wel weet wat ze doet.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:18:50 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149634987
Och exode, ik denk dat de meeste moeders maar wat doen hoor ;).
KuikenGuppy
pi_149635085
Ik ben als docent ooit begonnen met geen idee van wat ik die pubers eigenlijk moest gaan leren. Dat is ook best goed gekomen, dus ik heb hier ook maar vertrouwen in.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:58:17 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_149636354
DaD naar Center Parcs O+
Higher state of burgerlijkheid *O*

En Skittles, als ik iemand een nacht gun zoals mijn afgelopen nacht dan ben jij het wel :*
disclaimer
pi_149636537
Burgerlijkheid, I haz it. O+.

Mijn ouders vertelden nog dat dat ook hun eerste 'vakantie' was toen ze ouders waren geworden. Precies hetzelfde park ook. _O- .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149636945
Haha DaD!! Ik ben nog nooit in een Centerparcs geweest. Mijn ouders kampeerden altijd. Met vrienden gingen we wel eens weekendjes naar een huisje maar dat was altijd een Roompot park (even burgelijk, ik weet het).
pi_149637156
We gaan dit weekend met vrienden van ons die ook een kindje hebben (van anderhalf jaar oud). Normaal logeren we om en om bij elkaar, één keer in de zoveel tijd, maar nu met de kinderen zijn de logeerkamers vol. :P. Dus een huisje gezocht dat qua afstand voor ons allemaal zo ongeveer even ver rijden is.

M'n moeder heeft al een paar keer gezegd dat ik echt niet moet vergeten om een foto van I in zijn zwembroek te whatsappen. :'). O+.
pi_149637310
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER: Ik durf het bijna niet te zeggen...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D + wat SQ zei ;) Uurtje rijden, die hier in de buurt dan? Fijn weekend!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:37:46 #214
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_149637513
Veel plezier Dad!

Mijn kind is onvermoeibaar vandaag. Heeft tnt pas 2x een half uur geslapen en is alleen maar vrolijk, gezellig en aan het lachen O+
pi_149637514
Groot gelijk heb je DaD!
Wij zijn ook aan het kijken voor 2 vriendenweekendjes. De ene vriendengroep is met 3 stellen en nog 1 baby en de andere met 5 stellen en 5 jonge kindjes (waaronder 3 baby's). Wie weet komen we ook in Centerparcs terecht ;)
pi_149637546
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

:D + wat SQ zei ;) Uurtje rijden, die hier in de buurt dan? Fijn weekend!
Ja, die! :D.
pi_149637849
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, die! :D.
Nou, bij deze alvast van harte welkom in onze mooie gemeente :D ;)
pi_149638561
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 21:53 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Heb je niet het advies gekregen om elke 5 uur paracetamol te geven als ze weer koorts heeft? Dat voorkomt het niet weet ik uit ervaring, maar het houdt de koorts wel beter onder controle en daardoor verkleint de kans dat het weer gebeurt wel.
Nee dat advies hebben we niet meegekregen.
Ze heeft nu geen koorts meer, maar lacht nog niet zoveel als ze eerst deed.
Eten en drinken gaat wel goed.
Hoop dat ik morgen mijn lachebekje terug heb!
pi_149638574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef Dot. het volgende:
Wij zijn even langs de hap gereden want meneer wilde maar niks eten of drinken vandaag en had dus ook nog geen goede luiers gehad. Hij heeft een keelontsteking en we hebben nu antibiotica.
Ach arme Stip!
Hoop dat het snel aanslaat.
pi_149638646
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:39 schreef exode het volgende:
Oh en zoals gisteren beloofd :+ de fotoshoot foto. Foto is van 16 juli, jochie was toen 5 maanden. Was mijn verjaardagscadeau, ik sta (lig dus) rechts, foto eindelijk laten afdrukken en ingelijst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk O+
pi_149638690
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:21 schreef kwakz0r het volgende:
PoezelF! O+

Omg jongons, ons bod is geaccepteerd! Onder enig voorbehoud (financiering van twee kanten, bouwtechtnische keuring) zijn we dus straks huiseigenaars O+
Gefeliciteerd *O*
  vrijdag 13 februari 2015 @ 18:16:22 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_149640113
Fijn dat de koorts weg is, butter!

Tevens spam:

OUD / [Meet] Fok OUD meet in Eindhoven!
disclaimer
pi_149641884
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
Veel plezier Dad!

Mijn kind is onvermoeibaar vandaag. Heeft tnt pas 2x een half uur geslapen en is alleen maar vrolijk, gezellig en aan het lachen O+
Dit, maar dan 1x een uur in z'n bedje!
Js! Je bent pas 4 maanden hoor :')

Gefeliciteerd Kwak!

Vandaag m'n nieuwe neefje en Js naast elkaar in de box gelegd.. Het scheelt maar 4 maanden, maar bizar, wat een verschil!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:18:28 #224
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_149642144
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:10 schreef Loj het volgende:

[..]

Dit, maar dan 1x een uur in z'n bedje!
Js! Je bent pas 4 maanden hoor :')

Gefeliciteerd Kwak!

Vandaag m'n nieuwe neefje en Js naast elkaar in de box gelegd.. Het scheelt maar 4 maanden, maar bizar, wat een verschil!
:D. Hier uiteindelijk 2x een half uur in bed en 1,5 uur in de draagzak met slaapkapje over d'r heen. De hele wereld was veel te interessant vandaag O+

Wat scheelt dat he en wat vergeet je snel hoe dat ienieminie ook alweer was!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:24:48 #225
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149642327
Niet normaal he, voor mijn gevoel was Sil veeeel groter bij 4 maanden (is niet zo want ook P55 ofzo). Suus is in mn hoofd echt newborn nog en dan schrik ik een beetje van hoe groot ze is als iemand anders haar vast heeft of van dat ze nu ineens maat 68 begint te passen ;(
pi_149642639
:W haak ook weer even aan...

Kwak gefeliciteerd met je bijna-huis!

DaD veel plezier in CP!

Sterkte en beterschap voor alle zieke kindjes!

Hier ook een hoestende snotteraar :9
Vanavond in een pyjamaatje maat 74 gehesen :D met 5,5 maand. Haar grote zus was 9 maanden toen ze in die maat zat. Gek dat het zo kan verschillen!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_149647879
E en S zitten met 3mnd in 68 -O-
Mt62 niet eens aangehad.
(nouja 2 dagen omdat ik mt68 moest uitwassen :') Toen mt62 te klein bleek te zijn)
pi_149648403
Ik kan me van L nog herinneren dat ze met haar eerste verjaardag nog prima in 74 paste. T en S hebben nu al een tijdje maat 80 aan en ze zijn nog niet eens 11 maanden. :o
pi_149648509
Wat groeien ze hard Zoë :o

Butter, fijn dat ze weer de aan de beterende hand is :*

F is morgen 9 maanden en draagt nu 74 (paar dingen nog 68) :) Ik ben benieuwd wanneer het te klein wordt, ik heb nog weinig in 80 dus dan kan ik weer los *)
pi_149648991
Hier is de groei geloof ik gestabiliseerd, 74/80 al een tijdje.
En spekkige gaat er steeds meer af met zijn beweegdrift.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:09:51 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_149649121
Die maten lopen alleen zo uiteen per merk :') volgens haar lengte heeft ze maat 68, maar van bijvoorbeeld H&M moet ik echt pijpen en mouwen omslaan omdat ze er in zwemt. Van de fancy merken past ze dan weer prima in 62/68 en 68 :)
disclaimer
pi_149649298
Ik heb idd ook meerdere maten in de kast liggen, net hoe het valt.

Mijn kind is een halve piranha geworden met dr 1.5 tand....tandafdruk en een bloedende nagelriem zijn de score vandaag :o

Heeft iemand goede tips voor n kookboek voor baby's?!
ecologisch, biologisch enz is niet aan ons besteed :@
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:17:57 #233
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149649430
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Die maten lopen alleen zo uiteen per merk :') volgens haar lengte heeft ze maat 68, maar van bijvoorbeeld H&M moet ik echt pijpen en mouwen omslaan omdat ze er in zwemt. Van de fancy merken past ze dan weer prima in 62/68 en 68 :)
H&M valt vanaf 68 zo groot idd... Sil heeft nog tot anderhalf maat 68 broeken gepast daarvan :+ . Toen werd het wel een beetje kort maar nog steeds prima in de breedte
pi_149649844
Ik heb kleertjes van een frans merk, absorba ofzo. Heeft ze maat 12-18 mnd aan, met haar 6 maanden :D En 't zit krap :P
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:41:35 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_149650375
Dat klinkt een beetje als aldi-maandverband :')
disclaimer
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:42:41 #236
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149650408
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Mijn kind is een halve piranha geworden met dr 1.5 tand....tandafdruk en een bloedende nagelriem zijn de score vandaag :o

Opperdepop (te koop bij Albert Heijn) vind je denk ik wel wat :).
KuikenGuppy
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:43:14 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149650429
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dat klinkt een beetje als aldi-maandverband :')
Want dat zit ook krap :?.
KuikenGuppy
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:44:23 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_149650471
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Want dat zit ook krap :?.
ja, ik lek er altijd langs ;(
disclaimer
pi_149650476
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

De Opperdepop van Albert Heijn?
Staan per leeftijd leuke gerechtjes in. Al moet ik toegeven dat S en T negen van de tien keer gewoon met de pot mee eten. Verder vriezen we vaak restjes in voor T en S en zij krijgen dat als wij iets eten wat zij niet mogen. Denk bijvoorbeeld aan broccoliprak, bietjes, bruine boontjes, worteltjes, witlof, spruitjes etc. Vlees krijgen ze eigenlijk niet, met uitzondering van vanmorgen bij mijn man dan, ze hadden beiden een stuk rookworst van de slager gekregen en die hebben ze he-le-maal opgepeuzeld. :o
pi_149651059
365 recepten voor baby's, peuters en kleuters
pi_149651161
Opperdepop lijkt mij idd wel wat...
S. 2014
J. 2016
pi_149654763
Na de rommelavond gister heeft uk vanavond na voeding om half 6 nog gezellig bij ons zitten geinen en heeft vervolgens nadat J 'm in bed legde van kwart voor 8 tot nu net geslapen :o Ik ging er ook vroeg in, en heb al lekker 3 uurtjes geslapen *O* J had een avond met vrienden en komt net thuis, met een bos rode rozen O+ *;
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_149655328
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:41 schreef Zoë23 het volgende:
E en S zitten met 3mnd in 68 -O-
Mt62 niet eens aangehad.
(nouja 2 dagen omdat ik mt68 moest uitwassen :') Toen mt62 te klein bleek te zijn)
Uitwassen heb ik na maat 56 helemaal niet meer gedaan :@

Lange dames! M zit met drie maanden ook in 68 maar heeft ook nog wat 62 wat nog past... Losse broekjes en truitjes vooral.
Kwak
pi_149655411
Lekker JM! O+

Ik ben echt trots op M, hij heeft t zo goed gedaan vandaag! Vanmiddag bij oma nog een slaapje gedaan, en vanavond ondanks de herrie beneden maar 1 keer wakker geworden, fles gehad en verder geslapen, na wel eerst met iedereen in de kamer geflirt te hebben O+

Net thuis, J is hem in bed aan t stoppen (tot vertrek en in de auti geslapen, net wel klaarwakker babbelend... Dus ben benieuwd...)

:O
Kwak
pi_149656424
Omg Lou heeft net geslapen van 22:45 tot 4 O+ slaap O+ !

Oh wat lief JM O+ Romantische manlief heb je!

Hopelijk ben je lekker aan het pitten Kwak

Lou zit nu in maat 62/68. Gaat zo snel! Ik zocht vanmiddag een doos uit met spullen en kleding waarvan ik tijdens de zwangerschap dacht 'ha dit heb ik nog laaaang niet nodig!' Een deel daarvan past ze al niet meer :')
Ik vind wel dat nu ze in een grotere maat zit dat er ook leukere kleding te koop is.
pi_149656425
Oh JM, wat lief! *;

Kwak, wat fijn en wat ontzettend spannend van jullie huis :D En een lieve M O+

Hier is 'T sinds een dag of 2-3 weer 'mis'. Was net op het punt dat we haar rond 9 uur prima in bed konden leggen, nu is het in de avond tijd om heel hard te krijsen ;( gisteren is ze van half 8 tot 10 echt non stop bezig geweest :{w uiteindelijk heeft vriend haar in slaap gekregen, maar pfff, zoveel geduld heb ik niet, had er zelf al meerdere keren een tiet in gefrot, maar daar werd die tepel zo rauw van :')

Volgens oei ik groei het 4e sprongetje, maar ik hoop zelf eigenlijk dat het gewoon dat dit 'eenmalig' was :')
pi_149656439
Balen krijger! Klinkt wel zwaar ff zo.. Hopelijk is t sprongetje snel voorbij!

Poeh, maat 68! Js zit nog wel echt in 62 hoor, geef hem nu wel af en toe 68 aan, maar dat valt eigenlijk nog te groot!

En ik ben helemaal in shock! Ik zit hier Js gewoon een nachtvoeding te geven, watsdatnouw :') "mag niet klagen, maar oja zo was dat ;) "
pi_149656452
Zwaar krijgertje ;( hopelijk iets eenmalig inderdaad. Gelukkig wel een geduldige vriend!
De mijne zegt na 5 minuten proberen al van oke ik krijg dr niet stil, probeer ff een tiet? :')

Ik gooi mijn lieftallige dame er op goed geluk weer in. Welterusten iedereen :W
pi_149656494
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 01:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Uitwassen heb ik na maat 56 helemaal niet meer gedaan :@

Lange dames! M zit met drie maanden ook in 68 maar heeft ook nog wat 62 wat nog past... Losse broekjes en truitjes vooral.
Man is 1.93 en ik 1.83 :9. S.ara is ook ook lang.
Shirtjes mt62 zijn E en S veel te kort. Ik vond t wel jammer.

O+ lief JM!

Fijn skittles :*

-O- sprongetjes

Het is knuffeltijd met E O+
  zaterdag 14 februari 2015 @ 06:47:47 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_149656563
Slaap voor Skittles O+
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties