F heeft gewoon een ochtendhumeurtjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Zoehopelijk kun je zo nog wat slapen!
SQ, vannacht ging dus een stuk beter? Fijn!
JM, gelukkig dus wel goed kunnen slapen na zo'n rottige avond.
Hier heeft F weer doorgeslapenGevoed om 1930 en vanochtend om 0630 uit z'n bed geplukt. Z'n luier had het dit keer wel volgehouden
Ik baal alleen wel van dat gehuil gekrijs als ik hem wakker maak, alsof hij zich opeens bedenkt dat hij MEGA honger heeft en echt niet kan wachten tot dat z'n luier is verschoond
Jup, hier ook van zn vader. Zelfs als hij zelf wakker wordt gaat hij weleens hard huilen als je m uit bed haalt en er niet binnen een minuut eten induwt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:38 schreef Fazzoletti het volgende:
Heeft ie van z'n vader![]()
Het uitslapen ook trouwens, na die voeding slaapt hij weer door tot een uur of 8/9
en moeders maar werken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dat zo heerlijk van de vrijdagen. Normaal mag mama álles regelen 's morgens want ja, papa vertrekt eerder naar kantoor dus ja. Maar op vrijdag sta ik op, doe ik mezelf, hengel ik even een tepel in mijn baby en vertrek ik. Mag papa het lekker uitzoeken.
Heerlijk is dat hè. Als ik op tijd vertrek is mijn vrijdag ook zo makkelijk. Als ik te laat vertrek (lees: na 6:45 uurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dat zo heerlijk van de vrijdagen. Normaal mag mama álles regelen 's morgens want ja, papa vertrekt eerder naar kantoor dus ja. Maar op vrijdag sta ik op, doe ik mezelf, hengel ik even een tepel in mijn baby en vertrek ik. Mag papa het lekker uitzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
oeh, nee wij zijn 25.000 onder de vraagprijs begonnen en 15.000 onder de vraagprijs geeindigdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:43 schreef Roomsnoes het volgende:
whoei, eigen huis voor kwak! Heb je een linkje? In pm evt?
Ik vond dat zo spannend, huis kopen. Dat bieden, man! En de huizen hier gaan nogal wat over de vraagprijs, dus je zit dan steeds met de waarde van een auto te overbieden.
SPOILER: Ik durf het bijna niet te zeggen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja, mijn voorstel voor een openingsbod was ook 2,500 meer dan we nu uiteindelijk betalenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, gefeliciteerd!. Wij hebben ons huis gewoon gekocht voor de vraagprijs.
. Maar we vonden het het waard.
.
Exode, wat een leuk gezinnetje zijn jullie!
Fazz, dat is echt te schattig..
Eigenlijk niet, al is de oliemarkt niet meer zo stabiel hier, voor zover ik het begreep. Het gaat hier erg goed, maar de huizen gaan hier voor zo enorm veel boven hun waarde, dat ik het idee heb dat die bubbel op een gegeven moment barst, en veel mensen een enorm probleem hebben. Wij hebben wel iets meer gegeven, maar zeker niet zo veel, dat had ik nooit gedurfd. En wij hebben een rijtjeshuis met weinig hypotheek, geen appartementje van 40m2, dus in geval van crisis zitten wij best hierquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:07 schreef Fazzoletti het volgende:
Is er uberhaupt crisis (geweest) in NO Room?
Als de bubbel barst is er vast wel genoeg geld in het oliefonds om iedereen te reddenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:11 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, al is de oliemarkt niet meer zo stabiel hier, voor zover ik het begreep. Het gaat hier erg goed, maar de huizen gaan hier voor zo enorm veel boven hun waarde, dat ik het idee heb dat die bubbel op een gegeven moment barst, en veel mensen een enorm probleem hebben. Wij hebben wel iets meer gegeven, maar zeker niet zo veel, dat had ik nooit gedurfd. En wij hebben een rijtjeshuis met weinig hypotheek, geen appartementje van 40m2, dus in geval van crisis zitten wij best hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |