S zit in 62/68, ze zit er echt tussenin. Shirtjes mt 62 kunnen eigenlijk echt niet meer en broekjes mt 68 zijn te groot. Jumpsuits heeft ze echt maat 68 van nodig. Romper mt 62/68. 
Over slaap heb ik het maar niet meer  

maar ik ben inmiddels zo ver dat ik vanavond een flesje fv ga laten geven, in de hoop dat ze eens langer slaapt dan 3 uur achter elkaar. Ze wordt dan ook echt wakker met als enig doel ETEN! dus misschien valt de fv wat zwaarder op d'r maag. I know, geen wondermiddel maar het zou zo fijn zijn... Ze drinkt ook altijd maar 1 borst en valt dan keihard in slaap dus ik kan haar ook niet beide borsten laten drinken, dat weigert ze gewoon. Ze drinkt net voldoende om 3 uur op voort te kunnen denk ik. We zitten gewoon weer in een newborn ritme van elke 3 uur drinken. Bluhh.
Maar! Aan de andere kant gaat het goed. Ze is super lief, gezellig en makkelijk. Je kan haar echt overal mee naar toe nemen, ze vind alles prima. Slaapt overal, en het liefst in de maxi cosi of draagzak/doek. Ik had haar mee naar de kapper, zat ze op de grond naast me in de mc gewoon lekker in slaap te vallen 

(dat deed mijn oudste echt niet 

) Ze is weer verder aan het oefenen met rollen, ze rolde met 3 maanden al maar werd toen ziek en vergat accuut dat ze dat kon 

. Vandaag gaan we alvast wat groentenprutjes maken, ze is over 3 dagen 5 maanden en ik wil haar alvast wat aanbieden. Geloof dat ze er erg aan toe is, ze lijkt gewoon noet genoeg meer te hebben aan alleen melk. Als wij eten en ze zit op schoot dan probeert ze continu dingen van m'n bord te pikken. Laatst had ze al eens een viskoekje en een stuk rookworst te pakken 

Duimen voor JM!
NTS hoe is het nu met je zoontje? Alweer 1 maand! Voor mijn gevoel is ie gister geboren 

Loj aan de nachtvoeding, even wennen weer 

En Zoë, zitten de meisjes ook weer zo hoog op de lengtecurve als grote S 

?