SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
#LockupDS2![]()
Op de eerste training na het weekend vallen alle puzzelstukjes vaak in elkaar inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de mooiste en daarna met zijn alle proberen de avond terug te halen met de flarden die iedereen nog weet
#LockupDS2![]()
@ Tobi. Goed argument man, komen met het punt dat de ander niet begrijpend kan lezen en verder niet zeggenmaakt je standpunt echt een stuk duidelijker
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je bent geen 11 meer, ik ga niet alles meer voorkauwen. Dit is mijn laatste post hierover en daarmee zult u het moeten doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
@ Tobi. Goed argument man, komen met het punt dat de ander niet begrijpend kan lezen en verder niet zeggenmaakt je standpunt echt een stuk duidelijker
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je bent geen 11 meer, ik ga niet alles meer voorkauwen. Dit is mijn laatste post hierover en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Hoe sneu
#FreeTrapz![]()
Heb ik nu een dejavu met gisteren dat ik sjon in discussie zie?
Zit duidelijk niet goed in zijn vel, laat gaan joh.![]()
Nergens voor nodig ditquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:25 schreef vanpers het volgende:
Zit duidelijk niet goed in zijn vel, laat gaan joh.
#FreeTrapz![]()
Als jij gisteren ook dacht dat je het eergisteren ook gezien had, dan welquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:25 schreef vanpers het volgende:
Zit duidelijk niet goed in zijn vel, laat gaan joh.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Werk je te hard?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef Kiid het volgende:
Mijn FOK! tijd heeft wel zwaar te lijden onder deze omstandigheden
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Rouwt niemand omquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef Kiid het volgende:
Mijn FOK! tijd heeft wel zwaar te lijden onder deze omstandighedenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, nu paar aanvragen gehad en ingevuld, maar eentje heb ik wat moeite mee. En ik werk nu op een ander stekkie voor een paar dagenquote:![]()
![]()
Bohhh naamtopicnog niet eens gezien.
Kan ie toch nog wat die chinees
#FreeTrapz![]()
Haha, weet ik wanneer het was. Deze week iigquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als jij gisteren ook dacht dat je het eergisteren ook gezien had, dan wel
![]()
![]()
Totw predictions zien er niet heel spectaculair. Maar IF Aubameyang en CB Alaba zouden de pack verkoop wel kunnen boosten. Ook Depay en een LW Mertens zijn niet onaardig.quote:![]()
Nee dat was gisteren, maar ik bedoelde wat andersquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, weet ik wanneer het was. Deze week iig
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is trouwens FcSuarez voor jouquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, weet ik wanneer het was. Deze week iig
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is trouwens FcSuarez voor jou![]()
![]()
Ga je nou lachen clown, de rest noem je toch ook nooit bij naam.quote:
Nergens voor nodig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga niet in discussie hoorquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ga je nou lachen clown, de rest noem je toch ook nooit bij naam.
Nergens voor nodig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |