abonnement Unibet Coolblue
pi_429008
Toen Robin vanmiddag met een boodschappenlijstje in de dagboekkamer zat, werden hem artikelen geweigerd die ze vorige week wel kregen. Zoals wattenschijfjes. Op bijna de hele lijst zei BB: "nee".

Tot slot zei BB tegen Robin dat ze wel 100 geraniums konden krijgen. "Om achter te zitten?" vroeg Hieke aan Robin. "Ja, wat denk je. Ze vinden ons hier gewoon een stel ouwe mutsen."

Wat voor acties en opmerkingen zal BB nog meer in petto hebben om de bewoners te prikkelen nu Ed weg is?

pi_429012
WE GAAN BEGINNUUUUUUUUUUH!!!!!!
uit
  maandag 30 oktober 2000 @ 17:34:12 #3
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_429034
Misschien gaan ze wel zo ver dat ze inderdaad Koos naar huis laten gaan zodat de bewoners eens echt boos (ahum) worden.

Dat zou pas lachuh zijn.

Of ze gaan Desiree in de DBK vertellen dat ze op TV overkomt als een roddelende neurotische, geblondeerde slak.

Of ze geven Annet een gezichtsmasker en een flesje watersofperoxide omdat ze een beetje verloederd overkomt.

Of ze laten Robin een psycedelische videoband zien van mensen die knoeien met eten en doen wat hij NOOOOOOOOOIT zou doen.

Hehehehe.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 30 oktober 2000 @ 17:35:27 #4
5955 Miracle
Been there, done that
pi_429038
De real life soap begint zich i.p.v. tussen de bewoners tussen BB en de bewoners af te spelen nu er tussen de bewoners niets meer te beleven valt.
Benieuwd of dit idd hun nieuwe policy is.
Wel erg goeie grap van BB die geraniums!!!
Als BB zo door gaat wordt het wat mij betreft toch nog weer leuk.
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_429070
Misschien hoopt Veronica wel dat ze met z'n allen opstappen, zodat ze deze serie vervroegd kunnen be-eindigen
  maandag 30 oktober 2000 @ 18:17:14 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_429131
Het is nu zaak dat de bewoners volharde in hun saaiheid. Het gaat erom dat je het systeem dwarsboomt. Gaan ze zich nu aanpassen aan BB dan gaan ze weer mee in een door BB opgelegd systeem.
pi_429141
Ik zou me als bewoner toch ernstig gaan afvragen wat er aan scheelt als je op alle boodschappen een "nee""" te horen krijgt maar dat je wel Geraniums mag kopen......Maar zelfs DAT hebben ze niet door. Weet de VOO wel zeker dat ze niet een paar zeer geestelijk belemmerde in dat huis hebben zitten????
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_429575
quote:
Op 30 oktober 2000 18:17 schreef marky het volgende:
Het is nu zaak dat de bewoners volharde in hun saaiheid. Het gaat erom dat je het systeem dwarsboomt. Gaan ze zich nu aanpassen aan BB dan gaan ze weer mee in een door BB opgelegd systeem.
Hahahahahahaha! Maar deze bewoners willen helemaal niet dwarsbomen! Ze willen liggend op de bank die prijs binnenslepen (binnenslapen). Er is er ook geeneen die een taktiek heeft, behalve de taktiek om iedereen te vriend te houden.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:05:39 #9
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_430300
Ik kan alleen maar lachen, heel hard. Wat een mop! Iets zinnigs heb ik er dan ook niet over mede te delen.
Ben te zaai voor een signature
pi_430333
quote:
Op 30 oktober 2000 17:47 schreef hessels1 het volgende:
Misschien hoopt Veronica wel dat ze met z'n allen opstappen, zodat ze deze serie vervroegd kunnen be-eindigen
Zou wel een stunt zijn, wedden dat de BB-site en het Fokforum weer een record heeft
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:25:44 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_430354
quote:
Tot slot zei BB tegen Robin dat ze wel 100 geraniums konden krijgen
Geweldige opmerking van de BB-redactie. Even laten voelen, dat de overgebleven bewoners langzamerhand een stel suffe oudjes aan het worden zijn. (Ed zou hem verzonnen kunnen hebben)

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 31-10-2000 00:25]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_430782
Ja wel leuk zo'n grap. Maar het is toch hun eigen schuld dat het saai wordt. BB selecteert zelf de bewoners. En blijkbaar hebben ze er daarbij geen kaas van gegeten. Je moet gewoon meer tegenstrijdige karakters er neer zetten. Meer ed's maar dan wel met totaal verschillende visie's op het leven. Dat is lache.
Maar nu is het eigen schuld dikke bult
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 14:37:15 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_431456
quote:
Op 31 oktober 2000 10:34 schreef Party-pooper het volgende:
Ja wel leuk zo'n grap. Maar het is toch hun eigen schuld dat het saai wordt. BB selecteert zelf de bewoners. En blijkbaar hebben ze er daarbij geen kaas van gegeten. Je moet gewoon meer tegenstrijdige karakters er neer zetten. Meer ed's maar dan wel met totaal verschillende visie's op het leven. Dat is lache.
Maar nu is het eigen schuld dikke bult
Neee...dan krijg je Bus toestanden en daar kijkt ook geen hond meer naar.

Het gaat om de subtiliteit van de psychologische oorlogsvoering.

pi_432283
quote:
Op 31 oktober 2000 14:37 schreef marky het volgende:
Neee...dan krijg je Bus toestanden en daar kijkt ook geen hond meer naar.

Het gaat om de subtiliteit van de psychologische oorlogsvoering.


maar er moet toch verschil zijn tussen subtiliteit en slaapverwekkendheid? Als BB op deze wijze een hint geeft en de bewoners doen er verder helemaal niets mee, hoe zijn ze dan? Je kunt net zo goed zelf achter de geraniums gaan zitten in plaats van naar de streams/decoder kijken. En de nieuwe weekopdracht helpt ook al niet. Eerst klagen, en dan zo'n supersaaie weekopdracht
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 17:04:57 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_432354
Het volk wíl toch saaie mensen? Vergeet niet dat 2/3 van de stemmers Ed er uit wilde hebben. En ook Darius moest al snel het onderspit delven. En gelukkig, zoals het een goeie commerciële omroep betaamt: het volk kríjgt saaie mensen!

En het is natuurlijk ook zoals Hummie het verwoordde 'een mini-maatschappij', een afspiegeling van de samenleving. Tsja, Nederlanders zíjn nou eenmaal niet interessanter.

Dat zegt ook wel iets over ons. We kijken tenslotte gewoon in een spiegel. Niets meer en niets minder. Polletje doen over wie er thuis geraniums in z'n vensterbank heeft staan?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_432510
In de vensterbank gaan ze dood, daar klopt dus niks van. Maar mijn balkon staat vol, nog steeds. Geen polletje nodig. Mensen met geraniums zijn de slechtste niet en ook niet de luiste. Want geraniums worden niet mooi door hangen in de bank
dat ik dit nog mag meemaken!
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 18:14:17 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_432609
quote:
Op 31 oktober 2000 17:04 schreef Cynix ® het volgende:
Het volk wíl toch saaie mensen? Vergeet niet dat 2/3 van de stemmers Ed er uit wilde hebben. En ook Darius moest al snel het onderspit delven. En gelukkig, zoals het een goeie commerciële omroep betaamt: het volk kríjgt saaie mensen!

En het is natuurlijk ook zoals Hummie het verwoordde 'een mini-maatschappij', een afspiegeling van de samenleving. Tsja, Nederlanders zíjn nou eenmaal niet interessanter.

Dat zegt ook wel iets over ons. We kijken tenslotte gewoon in een spiegel. Niets meer en niets minder. Polletje doen over wie er thuis geraniums in z'n vensterbank heeft staan?


Zeggen planten dan iets over je persoonlijkheid. Ik heb alleen kaktussen.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 21:05:20 #18
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_433146
Kaktussen had misschien ook wel beter geweest. Hadden ze in ieder geval wat van de prikkeling kunnen merken die BB er probeert in te brengen.

Misschien kan er daarna nog wel een stekelbaars of een egel in het huis gegooid worden.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_433245
NEEEEEJJJJJ VOO Jullie snappen er helemaal niets van...We hadden nog zo afgesproken dat er vleesetende planten zouden komen in dat huis
Begin bij het begin en eindig nooit!
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 22:35:57 #20
6471 Bundy
according to moi
pi_433443
Ze zullen de Bus wel in de tuin van BB parkeren
Alsof deze regel mij nog intressanter zou maken
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 22:55:38 #21
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_433511
Ik vind het wel humor, die opmerking van BB. Jammer dat de bewoners 'm niet snappen en er niets mee doen.
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')