De tijd vliegt idd. Ben verdomme alweer 52. M'n leven moet nog beginnen, maar heb tegenwoordig meer begravenissen dan bruiloften. Ik denk wel eens terug aan 1990 of zo. Dat lijkt zo kort geleden. Over nog eens 25 jaar ben ik fucking 77. The horror, ik wil oud worden, maar zie er wel tegenop.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:26 schreef awiebo het volgende:
ik vond 20 worden niet confronterend, maar overmorgen wordt ik 24 en vind de tijd zo langzamerhand wel snel voorbij vliegen. En dan ben ik nog geeneens 30, 40 of 50
Ow vreselijk idd de tijd vliegt voorbij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:26 schreef awiebo het volgende:
ik vond 20 worden niet confronterend, maar overmorgen wordt ik 24 en vind de tijd zo langzamerhand wel snel voorbij vliegen. En dan ben ik nog geeneens 30, 40 of 50
Hahaha, ja, het besef dat iets 30 jaar geleden is en ik het heel bewust meegemaakt heb, omdat ik toen al 16 was, knalt er soms ook wel even inquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
De tijd vliegt idd. Ben verdomme alweer 52. M'n leven moet nog beginnen, maar heb tegenwoordig meer begravenissen dan bruiloften. Ik denk wel eens terug aan 1990 of zo. Dat lijkt zo kort geleden. Over nog eens 25 jaar ben ik fucking 77. The horror, ik wil oud worden, maar zie er wel tegenop.
Dat gaat ook niet meer veranderen. Het goede nieuws is dus dat je het ergste achter de rug hebt.quote:
Dat is zeker goed nieuwsquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet meer veranderen. Het goede nieuws is dus dat je het ergste achter de rug hebt.
Toen was je tien jaar ouder dan Jim Morisson en Kurt Cobain en 4 jaar ouder dan Jezus Christus.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:04 schreef miss_sly het volgende:
37
Geen idee waarom, alle andere leeftijden deden me niet veel, maar tegen mijn 37e heb ik echt maanden aangehikt.
Dank je, nu snap ik het eindelijk!quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen was je tien jaar ouder dan Jim Morisson en Kurt Cobain en 4 jaar ouder dan Jezus Christus.
Op naar de 50quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben inmiddels echt in de ontkenning gedoken sinds mijn laatste verjaardag, ik wil het gewoon niet weten dat ik 42 ben, gewoon echt niet.
FF een pré-avonddutje doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:07 schreef WRH het volgende:
Tot nu toe 40, daar had ik echt wel moeite mee.
Nu 43 en op 1 of andere manier vind ik dit allemaal wel meevallen. 30 ook geen enkel probleem, vond ik wel leuk eigenlijk, maar 40... toen had ik echt het gevoel van aan de verkeerde kant van mijn leven komen te staan.
Ook vreemd dat je realiseerd dat je U2 35 jaar geleden voor het eerst live zag.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond mijn 38e erg, mijn 37e viel nog enigszins mee.
Opeens beseffen dat je tegen de 40 jr aanhikt.
Nu ging ik in november naar een concert en besefte dat de laatste keer dat ik die band zag alweer 29 jaar geleden was, maar leuke bijkomstigheid was dat ik nu samen met mijn zoon was die toen ik die band de eerste keer zag nog niet geboren was....
Tegenwoordig ben ik gestopt met tellen en vier mijn verjaardag ook niet meer, dat is te confronterend geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |