abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2015 @ 19:41:16 #276
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149702800
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet al goed dat wat voor waarheid er is,is niet te vinden bij jou en/of 'n paar anderen hiero.
Zeg je nou dat alles wat ik schrijf een leugen is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149707710
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zeg je nou dat alles wat ik schrijf een leugen is?
Nee hoor. Als jij wil geloven in alles maar alles over dinosauren,moet je zelf weten.
ik vind de hele dinosaur idee en de industry die daar achter zit, gewoon verdacht en niet betrouwbaar.
En ik zie niet waarom we moeten die zowiezo makkelijk aannemen als de goede verhaal.
Tis duidelijk dat er heel veel fake is,als je dat leuk vind of niet.
Misschien moeten ze 'n soort grote officiele catalogus hebben van alle skeleten over 't hele wereld.
Heel goed alles analyseren en dan duidelijk doorgeven van waar de botten komen vandaan.
Ook laten 't publiek de 'echte' dinosaur botten laten zien.....die exemplaren van schedelen bvb. in musea zijn replicas.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149709741
quote:

[..]

Ik weet al goed dat wat voor waarheid er is,is niet te vinden bij jou en/of 'n paar anderen hiero.
Aha het "iedereen is gek behalve ik" syndroom
pi_149710056
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Aha het "iedereen is gek behalve ik" syndroom
Absoluut niet.Ik ben zeker niet alleen met m'n meningen of (volgens sommige) 'gekheid'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 15 februari 2015 @ 22:08:55 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149710769
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor. Als jij wil geloven in alles maar alles over dinosauren,moet je zelf weten.
ik vind de hele dinosaur idee en de industry die daar achter zit, gewoon verdacht en niet betrouwbaar.
En ik zie niet waarom we moeten die zowiezo makkelijk aannemen als de goede verhaal.
Tis duidelijk dat er heel veel fake is,als je dat leuk vind of niet.
Misschien moeten ze 'n soort grote officiele catalogus hebben van alle skeleten over 't hele wereld.
Heel goed alles analyseren en dan duidelijk doorgeven van waar de botten komen vandaan.
Ook laten 't publiek de 'echte' dinosaur botten laten zien.....die exemplaren van schedelen bvb. in musea zijn replicas.
Question everything , beste advies ooit en de meest leerzame houding .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_149711613
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Prima standpunt inderdaad, helaas gaat dit niet op voor de meeste zelfbenoemde "waarheidszoekers" .

"Question everything" geld blijkbaar niet voor de zogenaamde alternatieve media, dan is het aannemen zonder nadenken en zo vaak mogelijk herhalen.

Bijzonder is ook als er vragen gesteld worden aan Tingo, Lambiekje, CAD/Izzy en jij ook, dit als vervelend word ervaren en dan steevast het antwoord luid dat dit of te veel werk is of ga zelf maar googlen.
  zondag 15 februari 2015 @ 22:30:09 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149711979
Onikaan ni ov dovah
  zondag 15 februari 2015 @ 22:31:29 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149712058
quote:

[..]

Deze is ook erg nuttig:
“The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.”

― Terry Pratchett
Onikaan ni ov dovah
pi_149716455
T.Rex-Jeepster
Pans People Hot Dancing girls form the 1970's!

Nice trousers ladies!
  maandag 16 februari 2015 @ 02:29:30 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149717237
quote:

[..]

Vragen stellen, niet gelijk conclussie trekken!

Theguyver 16-02-2015
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149718035
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Deze is ook erg nuttig:
“The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.”

― Terry Pratchett
Buffy the vampire slayer: "If my mind was more open, my brains would fall out."
pi_149720119
quote:

[..]

Arrogant en zelfingenomen dit.
pi_149721098
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:00 schreef El_Matador het volgende:
Olie wordt grotendeels gevormd uit plankton en algen enzo. Met wat ingespoelde dino's inderdaad.

Meeste brongesteenten zijn uit het Laat-Krijt (~85 Ma), Laat-Jura (~150 Ma) en Midden-Krijt (~110 Ma).

De zeeën stonden toen heel hoog (tot 85 % van het aardoppervlak, nu ~70%), veel zuurstof in de lucht en grote oppervlakten van de planeet bruisend van leven (en dus ook dino's en zeereptielen).
Hoge zeeen = vloed.
Krijt = skeletten van gestorven plankton.
Geologische kolom = verplaatste modder.
Fossielen = in 1 klap begraven organismen.
pi_149721547
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zo rolt Tingo.
pi_149723448
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee hoor.Gewoon vertrouw in m'n eigen perceptie.
Als er iets arrogant is,dan is 't wetenschap.Ze denken dat ze altijd de goede antwoorden hebben voor alles - en dat is niet zo,vind ik.
pi_149723486
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als er iets arrogant is,dan is 't wetenschap.Ze denken dat ze altijd de goede antwoorden hebben voor alles - en dat is niet zo,vind ik.
_O-
De 'echte' wetenschappers weten juist dat ze eigenlijk zelden gelijk hebben, altijd opzoek naar een beter/nieuwer/completer antwoord.
  maandag 16 februari 2015 @ 13:11:49 #292
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_149723635
quote:

[..]

Ik denk dat als jij hard werkt voor die antwoorden en goede redenen hebt om aan te nemen dat je een klein stapje dichter bij de waarheid bent aangeland je best wel mag denken dat je goede antwoorden hebt voor datgene wat je hebt onderzocht.

Toch? Of mag dat ook al weer niet?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_149723719
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat als jij hard werkt voor die antwoorden en goede redenen hebt om aan te nemen dat je een klein stapje dichter bij de waarheid bent aangeland je best wel mag denken dat je goede antwoorden hebt voor datgene wat je hebt onderzocht.

Toch? Of mag dat ook al weer niet?
Nee bah, want wetenschap.
pi_149725909
quote:

[..]

Heb je wel eens een wetenschappelijk artikel gelezen (in een journal), of een symposium bijgewoond? Want dit is een nogal onrealistisch beeld van de wetenschap...

Dit soort teksten zijn meer een voorbeeld van arrogantie, die je een goede wetenschapper ook niet zult horen bezigen:

quote:
pi_149725963
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hoge zeeen = vloed.
Krijt = skeletten van gestorven plankton.
Geologische kolom = verplaatste modder.
Fossielen = in 1 klap begraven organismen.
En de aarde is een paar duizend jaar oud neem ik aan?
pi_149727158
quote:

[..]

Maar je maakt er wel een paar duizend keer per dag gebruik van, van die arrogante wetenschap met hun foute antwoorden. Beetje dommig weer.
Conscience do cost.
  maandag 16 februari 2015 @ 15:11:17 #297
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149727479
quote:
10s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Prima standpunt inderdaad, helaas gaat dit niet op voor de meeste zelfbenoemde "waarheidszoekers" .

"Question everything" geld blijkbaar niet voor de zogenaamde alternatieve media, dan is het aannemen zonder nadenken en zo vaak mogelijk herhalen.
Nee dat is verder kijken dan de msm en een ander wereldbeeld vormen nav nieuwe informatie .
De msm is juist aannemen zonder nadenken en zoveel mogelijk herhalen , kijk alleen al naar alle reclames .
quote:
Bijzonder is ook als er vragen gesteld worden aan Tingo, Lambiekje, CAD/Izzy en jij ook, dit als vervelend word ervaren en dan steevast het antwoord luid dat dit of te veel werk is of ga zelf maar googlen.
Vragen zijn nooit vervelend , bij mensen afzeiken of belachelijk maken hebben ze uiteraard ook geen zin . Zou jij ook niet hebben . Als je echt begrip wilt over deze zaken dan is de enige weg toch echt dat je daar zelf moeite voor doet en zelf dieper in de materie duikt . Dat is wat ik een waarheidszoeker zou noemen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_149727745
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee dat is verder kijken dan de msm en een ander wereldbeeld vormen nav nieuwe informatie .
De msm is juist aannemen zonder nadenken en zoveel mogelijk herhalen , kijk alleen al naar alle reclames .
Als mensen dat doen betekent dat niet automatisch dat ze tot dezelfde conclusies komen. Dat MSM verhaal is al zo oud en vervelend ondertussen, en dat terwijl hier bijna niemand is die de MSM als de grote waarheid ziet :') Het komt eigenlijk alleen naar voren als de veelgenoemde figuren zichzelf weer eens in een hoekje lullen en dan maar boos "maar jullie kijken msm dus jullie zijn schapen" roept.

Dus kunnen we daar nu eindelijk een keer overheen groeien, denk je? Ik weet dat het te laat is voor jochies als tingo en lambiekje, maar er moet toch wel één van de complotgelovers zijn die begrijpt dat dit onnodig is en vooral voortkomt uit irritatie en onkunnen.
Conscience do cost.
pi_149727847
quote:

[..]

[..]

Vragen zijn nooit vervelend , bij mensen afzeiken of belachelijk maken hebben ze uiteraard ook geen zin . Zou jij ook niet hebben . Als je echt begrip wilt over deze zaken dan is de enige weg toch echt dat je daar zelf moeite voor doet en zelf dieper in de materie duikt . Dat is wat ik een waarheidszoeker zou noemen .
Maar zelf mogen ze dat wél doen? Kom op nou, doe die oogkleppen eens af.
pi_149727915
quote:

[..]

[..]

:{
Doe niet zo eng, dat is een wetenschappelijke benadering!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')