abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 oktober 2000 @ 17:16:23 #1
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_428975
Of niet soms? Dat gewauwel over oneerlijk nomineren en geen kans krijgen, waar slaat dat op. Onderdeel van het spel is 100 dagen. Eerste uurs bewoners voelen zich in hun kuif getast als er ieand inkomt die minder lang erin moet zitten. DAT IS HUN MENING!! En als dat geen leuke tv oplevert is dat helaas jammer. Voorts, misschien zagen de meesten hem als bedreiging voor hun eigen hoofdprijs van 2,5 ton. Het is oorlog in dat huis, psychologische oorlogsvoering. Saaiheid is de grote killer, let maar op want op een gegeven moment barst de bom en komt er weer schitterende tv, zonder dat BB hoeft in te grijpen.

Toch nog ff terug naar Mr. Ed, en naar de naam van deze topic, relativeren is ook een kunst.

Verrassend lekker!
  maandag 30 oktober 2000 @ 17:23:17 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_429000
quote:
Op 30 oktober 2000 17:16 schreef Brandtje het volgende:
Of niet soms? Dat gewauwel over oneerlijk nomineren en geen kans krijgen, waar slaat dat op. Onderdeel van het spel is 100 dagen. Eerste uurs bewoners voelen zich in hun kuif getast als er ieand inkomt die minder lang erin moet zitten. DAT IS HUN MENING!! En als dat geen leuke tv oplevert is dat helaas jammer. Voorts, misschien zagen de meesten hem als bedreiging voor hun eigen hoofdprijs van 2,5 ton. Het is oorlog in dat huis, psychologische oorlogsvoering. Saaiheid is de grote killer, let maar op want op een gegeven moment barst de bom en komt er weer schitterende tv, zonder dat BB hoeft in te grijpen.

Toch nog ff terug naar Mr. Ed, en naar de naam van deze topic, relativeren is ook een kunst.


GRATIS TIP:
'Open Nieuw Topic' betekent dat je een nieuw topic opent.
'Reageer in dit topic' betekent dat je reageert in het topic waar je dan bent.

Zomaar.

Kost niks.

V

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 30 oktober 2000 @ 17:28:17 #3
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_429016
Juist, maar ik wil dat mensen hierop (het spelletje) eens reageren, anders wijs me dan aub dat topic aan.

Maar ik zal zelf ook wel ff zoeken

Verrassend lekker!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')