Precies dit jaquote:Op maandag 4 juli 2016 09:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De muziek en sfeer, die Cross kan me echt gestolen worden, maar heel soms pik ik daar een half uurtje van mee.
Voor de afters in de campingcafé's. Ik zorg dat ik weer in de buurt van de Nekslag sta!quote:
BZB in de megatent is altijd weergaloos goed, maar ik ben echt een zondaar als het op muziek aankomt. Vorig jaar heb ik alleen BZB en WC Experience als optreden gezien, en verder alleen overal de flarden van meegepikt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:35 schreef ja2pers het volgende:
Kijken jullie nog naar specifieke band uit?
Rooie Rinus en Pé Daalemmer lijkt me wel tof om een keer te zienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:35 schreef ja2pers het volgende:
Kijken jullie nog naar specifieke band uit?
Hoef maar 1 nacht. Volgens mij heb ik vorig jaar geparkeerd op een weiland waar je ook voor 5 euro je tentje mocht opzetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:34 schreef ja2pers het volgende:
Er zijn nog genoeg camping kaartjes op ticketswap te krijgen
Regenbuitjes gaat wel goed denk ik, zolang het geen urenlange hoosbuien worden. Maar vraag me af of het verder comfortabel is. Dat karton ademt totaal niet lijkt me, wat heel broeierig kan zijn bij een beetje warmte. Maar goed dan scheur je er een paar lucht-gaatjes inquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:49 schreef Niek92 het volgende:
Kartonnen tentjes inmiddels gereserveerd, na positieve ervaringen te hebben gelezen op internet. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn en of ze het eerste het beste regenbuitje een beetje overleven.
Ja, daar maak ik me nog niet heel veel zorgen over. En koepeltentjes zijn ook altijd vies warm als de zon schijnt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Regenbuitjes gaat wel goed denk ik, zolang het geen urenlange hoosbuien worden. Maar vraag me af of het verder comfortabel is. Dat karton ademt totaal niet lijkt me, wat heel broeierig kan zijn bij een beetje warmte. Maar goed dan scheur je er een paar lucht-gaatjes in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |