Ook Brabant hier, haha. Klopt, vorig jaar viel het me ook al op. De Zwarte Cross is 'hip' ofzo. Overigens lijken ze dat bij de Feestfabriek ook wel te begrijpen. Van het echte cross/stoere/boerse imago stappen ze zelf al een beetje af. Het gaat meer de flowerpower kant op. Vind het jammer dat er nu zo ontzettend veel random 'bekenden' heen gaan, terwijl het eerst wat meer van een zelfde soort mensen (boeren haha) was.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:42 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch al? Tenminste, dat viel mij ook al op (ik ben overigens een Brabantse boerin). Zolang de Zwarte Cross geen Lowlands of Pinkpop wordt, vind ik het allemaal prima.
Ik ben vorig jaar niet geweest, maar de jaren er voor iedere keer wel en het publiek begint te veranderen inderdaad. Dat is niet erg natuurlijk, maar de sfeer verandert ook en dat is wel jammer.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:26 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ook Brabant hier, haha. Klopt, vorig jaar viel het me ook al op. De Zwarte Cross is 'hip' ofzo. Overigens lijken ze dat bij de Feestfabriek ook wel te begrijpen. Van het echte cross/stoere/boerse imago stappen ze zelf al een beetje af. Het gaat meer de flowerpower kant op. Vind het jammer dat er nu zo ontzettend veel random 'bekenden' heen gaan, terwijl het eerst wat meer van een zelfde soort mensen (boeren haha) was.
Want jij bepaalt wie er wel of niet heen magquote:Op woensdag 1 juni 2016 11:49 schreef Japepk het volgende:
Merken jullie om je heen ook dat de Zwarte Cross een steeds 'algemener' publiek aantrekt? Allemaal leuk dat ze de grootste zijn enzo, maar het speciale gaat er zo wel een beetje af. Als ik zie watvoor tutjes er vanuit hier allemaal al naar de Achterhoek afreizen, man man man.
redelijk streng, maar toch niet elke tas wordt gecontroleerd. Dus met een groepje zou het denk ik wel uit kunnen om een paar sixpackjes mee te nemen onder in de tas.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:19 schreef ja2pers het volgende:
Heb dit jaar voor het eerst een camping kaart gekocht voor zwarte cross, heb na een aantal jaar het festival te bezoeken de rest van mijn groep zo ver gekregen om op de camping te staan. Nu heb ik gelezen dat je zelf geen drinken mee mag nemen, hoe streng wordt dit gecontroleerd?
De muziek en sfeer, die Cross kan me echt gestolen worden, maar heel soms pik ik daar een half uurtje van mee.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:05 schreef ja2pers het volgende:
mm oke. Gaan jullie voor de cross, muziek of beide?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |