abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2016 @ 13:26:22 #166
436222 Japepk
Padvinder
pi_162667611
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:42 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Dat was vorig jaar toch al? Tenminste, dat viel mij ook al op (ik ben overigens een Brabantse boerin). Zolang de Zwarte Cross geen Lowlands of Pinkpop wordt, vind ik het allemaal prima.
Ook Brabant hier, haha. Klopt, vorig jaar viel het me ook al op. De Zwarte Cross is 'hip' ofzo. Overigens lijken ze dat bij de Feestfabriek ook wel te begrijpen. Van het echte cross/stoere/boerse imago stappen ze zelf al een beetje af. Het gaat meer de flowerpower kant op. Vind het jammer dat er nu zo ontzettend veel random 'bekenden' heen gaan, terwijl het eerst wat meer van een zelfde soort mensen (boeren haha) was.
't Echte en 't ware!
pi_162667843
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 13:26 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ook Brabant hier, haha. Klopt, vorig jaar viel het me ook al op. De Zwarte Cross is 'hip' ofzo. Overigens lijken ze dat bij de Feestfabriek ook wel te begrijpen. Van het echte cross/stoere/boerse imago stappen ze zelf al een beetje af. Het gaat meer de flowerpower kant op. Vind het jammer dat er nu zo ontzettend veel random 'bekenden' heen gaan, terwijl het eerst wat meer van een zelfde soort mensen (boeren haha) was.
Ik ben vorig jaar niet geweest, maar de jaren er voor iedere keer wel en het publiek begint te veranderen inderdaad. Dat is niet erg natuurlijk, maar de sfeer verandert ook en dat is wel jammer.

Een van de eerste keren dat ik er was, begon het publiek met pollen in de lucht te gooien. Toen kwam een van de organisatoren het podium op rennen en begon het publiek uit te schelden. Dat zie ik nu niet meer zo snel gebeuren. Vond dat juist wel lachen toen haha

Maar goed, dit jaar weer het hele weekend! Vorig jaar overgeslagen omdat ik het er wel een beetje mee gehad dacht te hebben, maar nog voor het festival begon had ik al spijt. Helaas ook niet meer kunnen gaan toen ivm werk.
pi_162668037
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 11:49 schreef Japepk het volgende:
Merken jullie om je heen ook dat de Zwarte Cross een steeds 'algemener' publiek aantrekt? Allemaal leuk dat ze de grootste zijn enzo, maar het speciale gaat er zo wel een beetje af. Als ik zie watvoor tutjes er vanuit hier allemaal al naar de Achterhoek afreizen, man man man.
Want jij bepaalt wie er wel of niet heen mag :')
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
  woensdag 1 juni 2016 @ 14:01:25 #169
436222 Japepk
Padvinder
pi_162668334
Dat zeg ik niet, maar het is wel jammer omdat de sfeer natuurlijk mee verandert zoals Niek92 boven jou ook al aangeeft. Vroeger was alles beter!
't Echte en 't ware!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 8 juni 2016 @ 15:22:11 #170
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162842043
PUSSY RIOT KOM NAAR DE ZWARTE CROSS!!!
We zijn echt blij met dit nieuws en we zullen de dames van Pussy Riot gastvrij verwelkomen. Wij vinden ze echt helden, want je moet het maar durven wat ze doen in zo´n regime. Sinds ze vrijgelaten zijn proberen we ze elk jaar naar Nederland te halen en nu komen ze!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:47:51 #171
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_162842625
Tof dat het ze eindelijk gelukt is. Maar muzikaal gezien is wel erg ruk :P
Robert Moog died for our synths
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:49:32 #172
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_162842685
Oh wacht, ze hebben het tegenwoordig een beetje over een andere boeg gegooid lijkt het:
pi_163198579
hallo, even een vraagje
Is er misschien iemand die vorig jaar op de camping heeft gestaan en zijn bandje nog heeft?
Ik ben namenlijk mijn camping bandje van 2015 kwijtgeraakt....
Die van de 3 voorgaande jaren en alle andere festivals heb ik nog wel dus ik zou die van 2015 ook heel graag weer willen hebben.
Alvast bedankt!
  maandag 27 juni 2016 @ 20:17:57 #174
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_163349792
Het wordt voor mij de 7e of 8e weekend-editie... Heb er zin in!

Dat het publiek verandert maakt mij eigenlijk weinig uit. Zolang ieder zijn ding kan blijven doen, moet dat gewoon kunnen. Ik hoef niet per se zon te hebben, als het maar een beetje droog is. Veel zon vind ik juist zwaar :P
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_163455288
Heb dit jaar voor het eerst een camping kaart gekocht voor zwarte cross, heb na een aantal jaar het festival te bezoeken de rest van mijn groep zo ver gekregen om op de camping te staan. Nu heb ik gelezen dat je zelf geen drinken mee mag nemen, hoe streng wordt dit gecontroleerd?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 15:39:18 #176
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_163459575
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:19 schreef ja2pers het volgende:
Heb dit jaar voor het eerst een camping kaart gekocht voor zwarte cross, heb na een aantal jaar het festival te bezoeken de rest van mijn groep zo ver gekregen om op de camping te staan. Nu heb ik gelezen dat je zelf geen drinken mee mag nemen, hoe streng wordt dit gecontroleerd?
redelijk streng, maar toch niet elke tas wordt gecontroleerd. Dus met een groepje zou het denk ik wel uit kunnen om een paar sixpackjes mee te nemen onder in de tas.

Je kan overigens tegen inlevering van je ticket, voor 'winkelprijs' een paar sixpackjes ophalen :)
pi_163483912
Had ik al gelezen, maar meestal is 'winkelprijs'op een festival toch een andere winkelprijs dan ik ken :X. Maar bedankt! Nu al zin in :)
pi_163489675
Er wordt vrij streng gecontroleerd. Ook op glazen verpakkingen, multitools ed.
pi_163504113
mm oke. Gaan jullie voor de cross, muziek of beide?
  maandag 4 juli 2016 @ 09:13:53 #180
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_163504186
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:05 schreef ja2pers het volgende:
mm oke. Gaan jullie voor de cross, muziek of beide?
De muziek en sfeer, die Cross kan me echt gestolen worden, maar heel soms pik ik daar een half uurtje van mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')