abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149530369
Hallo allen!

Volgende week gaan we met wat vrienden samen zitten om een vakantie te boeken. Nu had ik graag al wat meer info gehad die ik met hen kan delen dan.

Naast de bekendste bestemmingen zoals Lloret, Sunny Beach en Chersonissos heb ik de bestemmingen in de topic titel ook enkele keren tegen gekomen.

Graag had ik wat persoonlijke, recente meningen en ervaringen over deze bestemmingen. Meer bepaald hoe het uitgaan was, veel clubs, prijs drank, kans op bekende djs, eetgelegenheden, ligging van de clubs e.d.

Ik dabk jullie al voor jullie hulp!
pi_149532254
Ben 2 jaar geleden naar Kos geweest met mijn ex-vriendin. Was prima te vertoeven.

Overal chicks, gezellige barstreet en genoeg te doen. Ook voor een vriendenvakantie is dit een prima bestemming.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_149532496
Ging een dag aapjes kijken in albufeira toen we elders verbleven.
Veel bejaarden. Heel veel bejaarden. Een roltrap op het strand en kansloze bars.
pi_149538981
Kijk gewoon Zon, Zuipen, Ziekenhuis op RTL XL. Daarna ticket boeken naar Kavos op Corfu. Britten kunnen een stuk beter feesten dan de Nederlanders. Okee hun wijven zijn wel überlelijk maar eh, neuken doen ze wel.
PWBF
pi_149540901
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ging een dag aapjes kijken in albufeira toen we elders verbleven.
Veel bejaarden. Heel veel bejaarden. Een roltrap op het strand en kansloze bars.
onzin, ben er ook een keer geweest en vooral veel jongeren daar, je hebt een strip met clubs enz, ben daar verder niet geweest, maar in het oude centrum gewoon de standaard toeristen barretjes en restaurants zoals je die in alle badplaatsen hebt.

niet echt vergelijkbaar met een lloret de mar, maar er is genoeg te doen voor jongeren die van dat soort vakanties houden
pi_149543317
Bedankt voor de reacties al!
Toevallig niemand naar Rimini of Ios gegaan in de laatste 2 jaar zeg maar?
Een paar vrienden dringen wel altijd aan op Sunny beach, alleen omdat het zo goedkoop is... Zijn er nog zo'n plaatsen waar je aan die prijzen voor drank kan gaan?
pi_149575324
Ik ga naar Kreta maar absoluut niet naar Chersonissos.
Gewoon bij familie van een vriend die alleen grieks spreken _O_ en dingen doen die alleen locals weten ^O^
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_149583588
Kost verdomme geld om die programma's terug te bekijken, heeft iemand misschien die zon, zuipen en ziekenhuis afleveringen? of is er een website waar je die gratis kan bekijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')