abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 februari 2015 @ 23:51:06 #1
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_149528715
Hoi,

Waar is het voordeliger om in sprinter te beleggen?
Is dat bij Alex of bij ING?

Dank.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 00:37:33 #2
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_149529692
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 03:30:45 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_149537467
Interactive brokers steekt met kop en schouders boven alles uit. Enorme keuze aan financiele instrumenten, en je betaalt bijna niets. Ook voordeliger voor kleine accounts. Ook om bijv van euro nar USD te converten kost bijna niets, en commissies zijn het laagst van alle brokers.

Software is ff wennen, maar verruit superieur verder.
pi_149573537
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:46 schreef jjaap1 het volgende:
Interactive brokers steekt met kop en schouders boven alles uit. Enorme keuze aan financiele instrumenten, en je betaalt bijna niets. Ook voordeliger voor kleine accounts. Ook om bijv van euro nar USD te converten kost bijna niets, en commissies zijn het laagst van alle brokers.

Software is ff wennen, maar verruit superieur verder.
Heb zelf ook even gekeken naar Interactive Brokers, maar hoe zit het met de belasting enz. omdat het een buitenlandse organisatie is en je je geld ook in het buitenland heb staan (en in mijn geval in dollars dan) ?
pi_149577932
Je kan gewoon in euro's je cash balans hebben. En je betaalt dezelfde belasting als wanneer je met een nederlandse broker een amerikaans aandeel koopt.
pi_149578094
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:47 schreef jjaap1 het volgende:
Je kan gewoon in euro's je cash balans hebben. En je betaalt dezelfde belasting als wanneer je met een nederlandse broker een amerikaans aandeel koopt.
Oke maar je balans in euro's hebben staan is voor mij niet handig omdat ik mij alleen focus op Amerikaanse aandelen. Als je ze in euro's laat staan heb je weer te maken met valuta risico toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')