SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
? Je gelooft het niet?quote:Als ik coins gekocht had zou ik het gewoon zeggen hoor
Aangezien ik dat al ook aantal keer gedaan heb. Maak ik nou niet echt een geheim van.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Garpje togquote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
? Je gelooft het niet?Als ik coins gekocht had zou ik het gewoon zeggen hoor
Aangezien ik dat al ook aantal keer gedaan heb. Maak ik nou niet echt een geheim van.
![]()
wel aardig dat hij je 60euries aan coins heeft gegevenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel sicka man, hoeveel had je zelf dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
Als ik de 15M aan heb getikt is het te laat om Messi te halen vrees ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:00 schreef Kiid het volgende:
Messi bijna 10 millies
Blij dat ik eens niet #TradenAlsKiid heb gedaanMaar diep van binnen lach ik.![]()
denk rond de 9miljoen. in waardequote:Op maandag 9 februari 2015 20:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel sicka man, hoeveel had je zelf dan?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk niet dat hij zo'n bedrag zou halen. Maar ik weet niet of ik hem verkoop. Waarom zou ik ookquote:Op maandag 9 februari 2015 20:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als ik de 15M aan heb getikt is het te laat om Messi te halen vrees ik.![]()
Dus je hebt dan die 18/19 mil + 9 mil?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
denk rond de 9miljoen. in waarde![]()
Had. Team gekocht, Nog 5 miljoen over.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus je hebt dan die 18/19 mil + 9 mil?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan ben je dus rijker dan ikquote:Op maandag 9 februari 2015 20:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had. Team gekocht, Nog 5 miljoen over.![]()
![]()
pwndquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lol, ik had mijn broertjes 250k gegeven allebei en een team gemaakt, maar zijn klote ps3 verloor hele tijd verbinding dus ik zei dat hij maar evra moest kopen (ik moest alleen nog een lb kopen voor hem). Stuurt 'ie een foto dat hij 32.000 heeft geboden op een evra![]()
![]()
noobquote:Op maandag 9 februari 2015 20:21 schreef Kiid het volgende:
Lol, ik had mijn broertjes 250k gegeven allebei en een team gemaakt, maar zijn klote ps3 verloor hele tijd verbinding dus ik zei dat hij maar evra moest kopen (ik moest alleen nog een lb kopen voor hem). Stuurt 'ie een foto dat hij 32.000 heeft geboden op een evra
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had 10 spelers gekocht voor hem en zei dat hij zelf maar ff Evra moest kopen als zijn internet het weer deedquote:![]()
![]()
Hij had hem ook nog direct kunnen kopen voor het dubbele.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had 10 spelers gekocht voor hem en zei dat hij zelf maar ff Evra moest kopen als zijn internet het weer deed
[ afbeelding ]
Bright.Side.Life.![]()
Zoveel had hij niet meer anders had 'ie het nog gedaan ookquote:Op maandag 9 februari 2015 20:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij had hem ook nog direct kunnen kopen voor het dubbele.
Bright.Side.Life.![]()
![]()
IF Vilhena, had een hattrick vanavond. JizzAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoe oud is hij?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had 10 spelers gekocht voor hem en zei dat hij zelf maar ff Evra moest kopen als zijn internet het weer deed
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ekte Kiiddosquote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
14, maar hij speelt meer call of duty enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |