abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 februari 2015 @ 12:54:05 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149567920
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:21 schreef Terecht het volgende:

[..]

Er is ook een video van de tweede inslag opgenomen door een Nederlander met z'n gezin. Dat was volgens mij zelfs een FOK!-user. Beelden: https://archive.org/details/New911

-edit-
PR dame van FOK! zelfs! :D Wat zeggen we hiervan, truthers? Zit FOK! in het complot? :o
Ben nog even verder aan kijken, niet alleen inslag 2 heeft hij gefilmd, ook heeft ie aantal springers er op staan en WTC 7 brand
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149568305
Misschien had Fogel het hier even naar toe moeten knippen/plakken voordat hij het topic sloot ;)

BNW / Pravda: Putin Threatens to Release Satellite Evidence of 9/11
Zit even op mobiel, heb zelf niet echt de tijd om de pagina's verder te bekijken op waarde.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_149568566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ben nog even verder aan kijken, niet alleen inslag 2 heeft hij gefilmd, ook heeft ie aantal springers er op staan en WTC 7 brand
Hij heeft het ook over een grote Boeing die in de eerste toren gevlogen zou zijn, een paar minuten nadat het gebeurde.
pi_149568629
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:05 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien had Fogel het hier even naar toe moeten knippen/plakken voordat hij het topic sloot ;)

BNW / Pravda: Putin Threatens to Release Satellite Evidence of 9/11
Zit even op mobiel, heb zelf niet echt de tijd om de pagina's verder te bekijken op waarde.
Pravda én veteranstoday: ik kan je nu alvast wel voorspellen dat het 100% flauwekul is.
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:24:54 #80
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149568880
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:15 schreef Terecht het volgende:

[..]

Pravda én veteranstoday: ik kan je nu alvast wel voorspellen dat het 100% flauwekul is.
Tsja als jij het zegt dan is het zo?
Ik kan je alvast zeggen dat het officiële verhaal van 9/11 100% incorrect is. En nu?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149569145
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:24 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Tsja als jij het zegt dan is het zo?
Ik kan je alvast zeggen dat het officiële verhaal van 9/11 100% incorrect is. En nu?
Dat heet bronnenkritiek, lieve schat. Ik kan het. Jij niet. Dat blijkt o.m. uit het feit dat zo'n beetje iedere claim die jij in deze reeks hebt gedaan, niet klopte. Het is een prestatie op zich om er zo consistent naast te zitten.
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:04:35 #82
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149571781
Vice Versa, alleen dan zonder dat "lieve schat"
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:10:49 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149571964
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:04 schreef Izzy73 het volgende:
Vice Versa, alleen dan zonder dat "lieve schat"
filmpje gezien in de link?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149572251
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:04 schreef Izzy73 het volgende:
Vice Versa, alleen dan zonder dat "lieve schat"
Niet haten. Hier, een gifje als gift. Had Judy Wood toch gelijk!

pi_149572445
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:04 schreef Izzy73 het volgende:
Vice Versa, alleen dan zonder dat "lieve schat"
Hoi cad, moeilijk he de term bronnenkritiek?
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:28:26 #86
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149572529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoi cad, moeilijk he de term bronnenkritiek?
;( :? o|O |:(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:29:23 #87
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149572550
quote:
9s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:19 schreef Terecht het volgende:

[..]

Niet haten. Hier, een gifje als gift. Had Judy Wood toch gelijk!

[ afbeelding ]
Thanks, is een stuk geloofwaardiger dan de officiële versie :D
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149572598
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:29 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Thanks, is een stuk geloofwaardiger dan de officiële versie :D
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:44:54 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149572969
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149826710
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_150056946
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:55 schreef kuil het volgende:

[..]

Uitstekende uitleg! Voor iedereen te begrijpen lijkt me.
Ik heb er nog een voor je:

Een heel simpel voorbeeld, een van de wetten van Newton: actie = reactie

Zet een Boeing 767 met x passagiers op een platform in de lucht
Bevestig het WTC op een rijdend karretje (rails o.i.d.)
Geef dat karretje een snelheid van ~500-600 km/u en sla dat gebouw tegen het vliegtuig


Wat gebeurt er?

• Het stalen gebouw verplettert het aluminium vliegtuig volkomen, misschien dat een stukje neus nog tussen de stalen verticale balken doorkomt, de rest wordt helemaal gecrushed door het gebouw, de zware motoren worden van de vleugels geslagen en belanden ergens achter waar het vliegtuig stond
• Het vliegtuig wordt zonder vertraging, weerstand of schade volledig opgeslokt door het gebouw bestaande uit verticale stalen dunne (~1 cm) balken en -belangrijker- horizontale betonnen massieve vloeren

Wij zagen allemaal op TV het tweede gebeuren. Omdat de botsing "andersom" plaatsvond. Maar Newton leerde ons 200+ jaar geleden al dat botsingen reversibel zijn; of object A met snelheid X nu tegen stilstaand object B botst of object B met snelheid X tegen stilstaand object A, dat maakt niet uit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:04:29 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150058239
quote:
12s.gif Op donderdag 26 februari 2015 04:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb er nog een voor je:

Een heel simpel voorbeeld, een van de wetten van Newton: actie = reactie

Zet een Boeing 767 met x passagiers op een platform in de lucht
Bevestig het WTC op een rijdend karretje (rails o.i.d.)
Geef dat karretje een snelheid van ~500-600 km/u en sla dat gebouw tegen het vliegtuig


Wat gebeurt er?

• Het stalen gebouw verplettert het aluminium vliegtuig volkomen, misschien dat een stukje neus nog tussen de stalen verticale balken doorkomt, de rest wordt helemaal gecrushed door het gebouw, de zware motoren worden van de vleugels geslagen en belanden ergens achter waar het vliegtuig stond
Het vliegtuig wordt zonder vertraging, weerstand of schade volledig opgeslokt door het gebouw bestaande uit verticale stalen dunne (~1 cm) balken en -belangrijker- horizontale betonnen massieve vloeren

Wij zagen allemaal op TV het tweede gebeuren. Omdat de botsing "andersom" plaatsvond. Maar Newton leerde ons 200+ jaar geleden al dat botsingen reversibel zijn; of object A met snelheid X nu tegen stilstaand object B botst of object B met snelheid X tegen stilstaand object A, dat maakt niet uit.
Er was WEL een vertraging niet veel maar die was er wel, de rest zie je niet want dat gebeurde in het gebouw.
en wat jij belangrijk vind betonnen vloeren! hoe zit dat.. EN ja daar komt ie weer met de flat in de bijlmer?
Flat's in Nederland worden over he algemeen van Beton gemaakt ... dus waarom vind je het in dit geval onmogelijk en die van de Bijlmer niet?

graag zou ik wel willen weten wat daarvan nu het verschil is, als je zegt de stalen balken was peanuts maar beton is lastiger.

Nou heb ik zelf een kleine suggestie, maar dat is maar een suggestie hoor.

Het vliegtuig klapte tegen gebouw, en op vele plaatsten knapte het staal, en nee niet dwars doormidden maar het knapte op de zwakke punten de lassen en de punten waar met grote bouten aan het volgende frame zat.

Over het beton, zie dat als een soort van mes, wat het vliegtuig door snijdt ... maar let op beton brokkelt ook dus in feite het beton en het vliegtuig verbrijzelde in stukken ..
Het vliegtuig kwam zwaar beschadigt het gebouw binnen en zorgde ook voor beschadiging aan zowel beton als staal.
Een gebouw is hol dus verbaasde me niks dat delen van een vleugel en vliegtuig naar beneden vielen delen in het gebouw kwamen en op meerdere verdiepingen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150058343
Het feit dat het vliegtuig er niet vrolijk volledig uitkwam aan de andere kant bewijst aardig dat het dus wel degelijk vertraging heeft opgelopen cq tegenhouden is tijdens de impact. Los van dat is de resolutie van de videos veels te laag om echt vast te stellen dat er geen vertraging op heeft getreden.

Verder idd wat Guyver zegt. Bij de Bijlmer had het vliegtuig ook niet zo'n probleem met het beton. Zwaartekracht is een stuk minder relevant aangezien hij er neit op zn buik opviel ofzo. Hij ging er op zn kant horizontaal (met 1 vleugel die omhoog steekt) gewoon in.

Een ander punt waarom ik niet een aanhanger ben van de no-plane theorie, is de praktische uitvoerbaarheid in een stad met miljoenen mensen en toeristen, als New York is.
Ik wil er nog wel in meegaan dat alle tientallen getuigen die bevestigen een vliegtuig gezien te hebben, crisisactors zijn. Vind ik persoonlijk ook behoorlijke onzin, maar oké. Misschien is het zo. Maar dan zit je nog met de miljoenen mensen in NY die op moment van impact dus iets heel anders gezien hebben dan wat later tot in den treure herhaald is op tv en vindbaar is op youtube. En er is niemand die daar van is opgestaan en heeft gezegd"Jongens, wij waren er bij, wij met ons honderdduizenden, wij hebben nooit een vliegtuig gezien". Besef ook dat er nérgens ook maar een beeld is van de torens waarop de inslag níet te zien is. Er is dus schijnbaar niemand van die miljoenen Newyorkers en toeristen die op 11 september zijn camera gepakt heeft, en gefilmd heeft dat er nooit een vliegtuig was.
Het lijkt me al met al een dusdanig gigantisch groot en kostbaar iets om te faken dat het goedkoper is om gewoon 2 vliegtuigen in de torens te laten vliegen.

[ Bericht 30% gewijzigd door kalinhos op 26-02-2015 09:24:26 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150094119
quote:
12s.gif Op donderdag 26 februari 2015 04:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb er nog een voor je:

Een heel simpel voorbeeld, een van de wetten van Newton: actie = reactie

Zet een Boeing 767 met x passagiers op een platform in de lucht
Bevestig het WTC op een rijdend karretje (rails o.i.d.)
Geef dat karretje een snelheid van ~500-600 km/u en sla dat gebouw tegen het vliegtuig


Wat gebeurt er?

• Het stalen gebouw verplettert het aluminium vliegtuig volkomen, misschien dat een stukje neus nog tussen de stalen verticale balken doorkomt, de rest wordt helemaal gecrushed door het gebouw, de zware motoren worden van de vleugels geslagen en belanden ergens achter waar het vliegtuig stond
• Het vliegtuig wordt zonder vertraging, weerstand of schade volledig opgeslokt door het gebouw bestaande uit verticale stalen dunne (~1 cm) balken en -belangrijker- horizontale betonnen massieve vloeren
Dit is een vals dilemma, beide opties zijn volstrekt onjuist.

Optie één is absoluut niet wat we zouden verwachten en is puur wishful thinking. Maar reken het gerust voor als je er zo zeker van bent (het was toch basale fysica?).

Optie twee is overduidelijk onzin, maar dat was vermoedelijk ook je bedoeling aangezien dit je gangbare stroman is. Er was meer dan voldoende kinetische energie beschikbaar om de gevel te penetreren. Dat er geen sprake was van vertraging, weerstand of schade kun je niet uit de beelden opmaken en is een ongefundeerde aanname van jouw kant.

quote:
Wij zagen allemaal op TV het tweede gebeuren. Omdat de botsing "andersom" plaatsvond. Maar Newton leerde ons 200+ jaar geleden al dat botsingen reversibel zijn; of object A met snelheid X nu tegen stilstaand object B botst of object B met snelheid X tegen stilstaand object A, dat maakt niet uit.
We zagen dit niet op televisie gebeuren. Wat je ziet is dat het vliegtuig de gevel ramt, en dat het achterste deel niet tot weinig lijkt te vertragen. Jij concludeert hieruit dat het vliegtuig in zijn geheel niet vertraagt.
Deze conclusie zou je alleen kunnen trekken als je het vliegtuig ziet als een massief blok dat volledig intact blijft bij de inslag. Dit volgt niet uit de beelden, is zeer onwaarschijnlijk, en is ook nog in tegenspraak met het beeld van het fragiele dunne aluminium vliegtuig dat je zelf voorstaat.
Bij een test waarbij een F4 werd afgeschoten op een massief betonnen muur zagen we precies hetzelfde: de staart bewoog met een vrijwel continue snelheid vooruit terwijl de neus zich in het beton begroef.


Het vliegtuig vertraagt wel degelijk, maar de staart beweegt lang met dezelfde snelheid vooruit. Hoe is dat te rijmen met elkaar? Simpel: het zwaartepunt van het vliegtuig beweegt naar achter naarmate de neus zich verder in het gebouw boort.

Uit een numerieke simulatie (Karim en Fatt, Journal of Engineering Mechanics vol. 131, no. 10, 2005) kwam deze conclusie:
quote:
It is observed that all columns fail and the aircraft penetrates through the exterior wall. It is also found that about 46% of the total initial kinetic energy of the aircraft is absorbed in damaging the exterior columns and the aircraft. The residual impact velocity of the aircraft after the penetration is 171 m/ s.
Meerdere onderzoeken komen tot de conclusie dat de verwachte en geobserveerde impact en schade goed overeenkomen. Simpelweg roepen dat het niet kan is dan ook onvoldoende.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:11:04 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150105277
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:08 schreef kalinhos het volgende:
Het feit dat het vliegtuig er niet vrolijk volledig uitkwam aan de andere kant bewijst aardig dat het dus wel degelijk vertraging heeft opgelopen cq tegenhouden is tijdens de impact. Los van dat is de resolutie van de videos veels te laag om echt vast te stellen dat er geen vertraging op heeft getreden.

Verder idd wat Guyver zegt. Bij de Bijlmer had het vliegtuig ook niet zo'n probleem met het beton. Zwaartekracht is een stuk minder relevant aangezien hij er neit op zn buik opviel ofzo. Hij ging er op zn kant horizontaal (met 1 vleugel die omhoog steekt) gewoon in.

Een ander punt waarom ik niet een aanhanger ben van de no-plane theorie, is de praktische uitvoerbaarheid in een stad met miljoenen mensen en toeristen, als New York is.
Ik wil er nog wel in meegaan dat alle tientallen getuigen die bevestigen een vliegtuig gezien te hebben, crisisactors zijn. Vind ik persoonlijk ook behoorlijke onzin, maar oké. Misschien is het zo. Maar dan zit je nog met de miljoenen mensen in NY die op moment van impact dus iets heel anders gezien hebben dan wat later tot in den treure herhaald is op tv en vindbaar is op youtube. En er is niemand die daar van is opgestaan en heeft gezegd"Jongens, wij waren er bij, wij met ons honderdduizenden, wij hebben nooit een vliegtuig gezien". Besef ook dat er nérgens ook maar een beeld is van de torens waarop de inslag níet te zien is. Er is dus schijnbaar niemand van die miljoenen Newyorkers en toeristen die op 11 september zijn camera gepakt heeft, en gefilmd heeft dat er nooit een vliegtuig was.
Het lijkt me al met al een dusdanig gigantisch groot en kostbaar iets om te faken dat het goedkoper is om gewoon 2 vliegtuigen in de torens te laten vliegen.
Ik vind het een lastige theorie met veel te veel tegenstrijdigheden.
Te veel te lastige situaties!
En een buget waar een land in afrika 20 jaar mee vooruit kan!

Nou heb ik een eigen theorie, wat in verhouding veel goedkoper en overzichtelijker is!

CIA gaat naar het midden oosten undercover, ronselt een aantal mongolen om tegen een gebouw in te vliegen en zorgt voor vliegles instructies hoe je een vliegtuig kan infiltreren met wat makkelijke wapens, en je kiest ze uit zodat ze banden hebben met een of andere terroristen organisatie.
Alle connecties kan je later uit de weg laten ruimen zodat de connecties met de CIA verborgen zijn.
Je zorgt er zelfs voor dat de door jou opgeleide terroristen exact in het punt van het pentagon crasht waar het hele idee ontstaan is en waar de overige comploteters van dit idee zich bevinden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 28 februari 2015 @ 12:50:09 #97
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150141662
Wat ik me altijd afvraag is hoe vliegtuigontkenners omgaan met de 4 vliegtuigen die eerder waren opgestegen en nu ergens in het luchtruim zitten terwijl hun gesimuleerde broertjes zich net in een flatgebouw hebben geboord, wat doe je daar mee?
  donderdag 5 maart 2015 @ 13:43:47 #98
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_150313031
quote:
12s.gif Op donderdag 26 februari 2015 04:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb er nog een voor je:

Een heel simpel voorbeeld, een van de wetten van Newton: actie = reactie

Zet een Boeing 767 met x passagiers op een platform in de lucht
Bevestig het WTC op een rijdend karretje (rails o.i.d.)
Geef dat karretje een snelheid van ~500-600 km/u en sla dat gebouw tegen het vliegtuig


Wat gebeurt er?

• Het stalen gebouw verplettert het aluminium vliegtuig volkomen, misschien dat een stukje neus nog tussen de stalen verticale balken doorkomt, de rest wordt helemaal gecrushed door het gebouw, de zware motoren worden van de vleugels geslagen en belanden ergens achter waar het vliegtuig stond
• Het vliegtuig wordt zonder vertraging, weerstand of schade volledig opgeslokt door het gebouw bestaande uit verticale stalen dunne (~1 cm) balken en -belangrijker- horizontale betonnen massieve vloeren

Wij zagen allemaal op TV het tweede gebeuren. Omdat de botsing "andersom" plaatsvond. Maar Newton leerde ons 200+ jaar geleden al dat botsingen reversibel zijn; of object A met snelheid X nu tegen stilstaand object B botst of object B met snelheid X tegen stilstaand object A, dat maakt niet uit.
Lees dit even:

"(ii) Destruction of the Impacting Aircraft

A remarkable feature of the aircraft collisions with the twin towers was that each
Boeing 767 appeared to enter the facade of each building with relatively little
visible impact damage. Additionally, only limited amounts of aircraft debris
subsequently emerged from the opposite side of each tower. These observations
indicate that the outer perimeter wall of the twin towers offered a relatively "soft

target" to the impacting aircraft wings and fuselage while the inner core of the
building represented a "hard target" that rapidly brought the aircraft to a complete
stop. If we assume that 36 exterior columns were severed by the aircraft strike,
and take T. Wierzbicki's value of 1.139 x 10 6 J as the energy required to sever
one exterior column, we conclude that 4.1 x 10 7 J of energy was dissipated at the
perimeter wall from an aircraft possessing an initial 3.0 x 10 9 J of kinetic energy.
This is equivalent to a velocity reduction of only 1.5 m/s, namely, from 220 m/s to
218.5 m/s.

Let us now consider a Boeing 767 aircraft moving at 218.5 m/s that has
penetrated the perimeter wall of a WTC tower and impacts the inner core wall. A
Boeing 767 aircraft is 49 meters long and the average distance from the perimeter
wall to the core wall is 17 meters. This implies that the rear end of the impacting
aircraft must have traveled 32 meters in order to completely penetrate the tower in
the manner observed. We will assume that the striking aircraft was brought to a
full stop in this distance. The average velocity during this period of deceleration is
Vi of 218.5 m/s or 109.25 m/s and the impact time is therefore 0.293 seconds. If
we consider the core wall to be completely rigid and that the impacting aircraft is
subject to a constant reaction load F a , the deceleration of the aircraft is simply
(218.5/0.293) m.s~ 2 = 746 m.s~ 2 equivalent to 76 g's. From Newton's Law we
then infer that,

F a = 124,000 x 746 Newtons = 92.5 MN

J. D. Riera, in his classic paper on aircraft impact into rigid structures Ref 111, has
estimated that the maximum buckling load necessary to crush the fuselage of a
large commercial aircraft is less than 10 MN, so we have more than enough force
to crush a Boeing 767. In a more recent assessment of Riera' s approach, A. K.
Kar (Ref /8/) has estimated that a Boeing 707 weighing 91,000 kg impacting a
rigid structure at 104 m/s would be subject to apeak load of 92 MN.

To model the WTC aircraft impacts along the lines used by Riera and Kar we will
assume that for crushing up to the mid-point of the aircraft the buckling load
exerted on the Boeing 767 obeys Hooke's law so that F a = kxx, where k is the
spring constant and x is the length of aircraft crushed. We also assume that at x =
24.5 meters, F a is at a maximum value of 100 MN giving k = 4.08 MN/m. For
crushing beyond x = 24.5 meters we assume that F a declines in a linear fashion
with k = - 4.08 MN/m. It follows that the total energy dissipated in crushing a
Boeing 767 aircraft is 4.08 x (24.5) 2 x 10 6 J = 2.45 x 10 9 J. This value is
consistent with the other energies involved in the aircraft impacts on the WTC
towers as discussed above.
"
http://archive.org/stream(...)RT-GREENING_djvu.txt

http://www-math.mit.edu/~bazant/WTC/WTC-asce.pdf

En dit. Met een beetje achtergrond in Fysica zijn deze uitleggen echt wel te volgen.
pi_150481742
Was deze al langsgekomen?
http://www.gewoon-nieuws.(...)-geven/#.VP4WtvyG_94

Ik ben natuurlijk nieuwsgierig wat deze sattelietfoto's dan zouden zijn? Gesmolten staal onder het puin van het World Trade Center (niets nieuws trouwens), of mogelijk gekaapte vliegtuigen die geland zijn op militaire vliegbasissen en vervangen zijn door militaire vliegtuigen. Geen vliegtuigen op het moment van inslag. Ik laat mijn complotbrein maar even gaan ;)

Ik verwacht niet dat het veel oproer veroorzaakt, dat het wordt gezien als standaard Russische propaganda of bullshit van internet. :{
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
  maandag 9 maart 2015 @ 23:04:30 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150481833
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:02 schreef Being het volgende:
Was deze al langsgekomen?
http://www.gewoon-nieuws.(...)-geven/#.VP4WtvyG_94

Ik ben natuurlijk nieuwsgierig wat deze sattelietfoto's dan zouden zijn? Gesmolten staal onder het puin van het World Trade Center (niets nieuws trouwens), of mogelijk gekaapte vliegtuigen die geland zijn op militaire vliegbasissen en vervangen zijn door militaire vliegtuigen. Geen vliegtuigen op het moment van inslag. Ik laat mijn complotbrein maar even gaan ;)

Ik verwacht niet dat het veel oproer veroorzaakt, dat het wordt gezien als standaard Russische propaganda of bullshit van internet. :{
Claims van het vinden van gesmolten staal zijn niet nieuw inderdaad. Bewijs ervoor ontbreekt nogsteeds. Gesmoten metaal ja, maar of het ook staal was is maar de vraag.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')