SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Zeg nooit niksquote:Op zondag 8 februari 2015 19:02 schreef DutchSL het volgende:
7 uur en geen tweet en geen special packs in de store, dus er komt denk ik niks meer![]()
Daley![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
UP santi
UP costa
UP benzema
UP KdB
UP Oscar
UP Otamendi
UP Godin
dat was hem wel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
twitter:JeremyClarkson twitterde op zondag 08-02-2015 om 18:35:19An idea for a new football rule. Down for more than 15 seconds, you have to be subbed. Down for more than 30, you have to be put down. reageer retweet
![]()
![]()
Oscar, Costa, Godin en Benz hebben sowieso al geen h2h upgrade. Santi maar een kleine. KdB en Otamendi moeten er wel komen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:30 schreef FCsuarez het volgende:
UP santi
UP costa
UP benzema
UP KdB
UP Oscar
UP Otamendi
UP Godin
dat was hem welAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De EA negert heeft gezegd dat het er veel zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oscar, Costa, Godin en Benz hebben sowieso al geen h2h upgrade. Santi maar een kleine. KdB en Otamendi moeten er wel komen.je kan dus van alles hopen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij komt samen met SIF Sneijder, daarna coke en hoeren bestellenquote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hij komt samen met SIF Sneijder, daarna coke en hoeren bestellen
Ik neem ontslag en ga lekker rentenieren van mijn Fifa coins
Heb wel 500k gegeven aan mijn broertje![]()
![]()
heb je moeder hier nog niet gezienquote:Op zondag 8 februari 2015 19:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
hoeren neuken nooit meer werken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |