abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149493805
Deze moet ik even delen... Ze heeft dr duim eindelijk gevonden
Dweil me op
*;

S. 2014
J. 2016
pi_149498428
Omnomnom!

Helemaal hip hier: 9 uur slapen O+ en dan daarna de fles die je net leeg hebt eruit projectielkotsen over papa heen O+ en dan heel lief en blij lachen als mama je kotspakje en kotsslaapzakje verwisselt :')

J probeert m weer in slaap te krijgen, zou wel even lekker zijn nog...
Kwak
pi_149498906
Mijn baby is 6 maanden oud O+ En om dat te vieren heeft ze besloten zich weer als een newborn te gedragen en 's nachts 4x te willen drinken *O* :O :Z
pi_149499048
Hoop dat jullie nog wat hebben geslapen Kwak! En gefeliciteerd / sterkte Amsel :)

Ik lig te wachten tot mijn baby wakker wordt :? We zijn vroeg gaan slapen (hij sliep rond 22u), dus ik verwachtte een nachtvoeding ergens, maar hij tukt maar en tukt maar :D

Edit: wakker *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door JufMariska op 09-02-2015 08:10:39 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_149499285
Heeft iemand mijn slapende baby gezien? Die zou ik wel weer terug willen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149499388
Doe mij maar een slapende dreumes. Tjonge, vannacht was het 12.30, 02.30 en 04.30. En waarom? Geen idee wat er aan de hand was. Ze zit nu uitermate vrolijk te spelen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_149499425
Sterkte Franny en DaD...en Amsel ook, en O+ voor de halfjaardag!

Baby hier heeft nog geslapen tot 8 uur. Toen hongerrrr (duh, weinig binnen gebleven van de fles om vijf uur dus het was 14u geleden)...

Eigenlijk een prima nacht dus maar ik ben nog zo verkouden dat ik me gewoon heel rough voel. Werd paar keer wakker van de hoofdpijn enzo.
Kwak
pi_149499547
:O Zo, even bijkomen op werk vandaag van het weekend :+ Zaterdag uit geweest tot 4 uur :o ben er nu nog moe van, ondanks dat ik heb kunnen uitslapen tot 11 uur :')

*O* voor de slapende baby's! :* voor DaD & Franny, hopelijk is het een hele korte faaaase...

O+ voor de lieve baby's hier! Duimen is *;

F slaapt weer beter de afgelopen 2 nachten 1930 - 0230 - 0830. Maar vandaag weer om 630 gevoed dus ben benieuwd wat dat weer doet met het ritme. Wel een hele grote mijlpaal: De flesjes met fv gaan er al 3 dagen in zonder strijd *O*
pi_149499576
Oef DaD & Franny, sterkte!
En bijkomze Fazz, en wat goed van de flessen!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_149499755
Sterkte dames :*

Wat een schatje Gm87 O+

Fazz wat fijn!
pi_149500001
Zeker fijn O+ Nu drinkt hij overdag 2 flesjes van 120-150cc de rest is nog bv. Ik denk dat het betere slapen 's nachts ook wel kan komen doordat hij nu overdag meer melk drinkt :)
pi_149500251
Sorry geen tijd om helemaal bij te lezen.... :@
GM wat een lieve foto!
Amsel, 6 maanden, yeah *O*

Hier een ziek jochie, gisteren naar een verjaardag bij mijn familie en zo ineens vanuit het niets flink overgeven. Op bed gelegd bij mijn moeder, 2 uur geslapen en daarna nog 2 keer flink overgegeven. In de auto naar huis geslapen (uur rijden), daarna wat water gedronken wat er net zo hard weer uitkwam. Om 18:00 al in slaap gevallen, om 02:45 dikke vette poep/diarreeluier. Na het verschonen flink wat water gedronken en viel tegen me aan in slaap O+ Vanochtend enorme honger ipv pap een flesje gegeven, kwam er wederom net zo hard uit in 2 fases.

Echt, ik ben 100x liever zelf ziek dan het jochie. Het lot van een moeder? :@

Nu bij mijn schoonouders, vanochtend eerst gebeld of ze dat wel zagen zitten. Ik ben nu standby als het niet gaat. Hij heeft geen koorts en is meteen na het overgeven weer vrolijk. Maar weer aankijken, 2 maanden geleden had hij ook buikgriep en was hij na 24 uur weer aan de beterende hand. Arm jochie.
pi_149501888
Beterschap exode!

Balen van de mindere nachten :(

Wat top Fazz

En ik zag een halfjaar dag :D

En ik had vannacht een slapende peuter :) , alleen geen slapende baby :') We zijn weer verkouden! Trouwens, ik heb nu wel een slapende baby, hij slaapt al sinds 6 uur :o
  maandag 9 februari 2015 @ 11:14:47 #64
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_149502500
Dat badpakje :D en spekbenen _O_

Rady wat een tof kapsel. Stoer ventje heb je! O+

Amsel halfjaardag *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 9 februari 2015 @ 11:39:26 #65
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149503221
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor/nadelen van een 1-2-3 stoel?

Saar gaat niet zo vaak met de auto mee en ik vind het zonde om telkens n nieuwe stoel te kopen (tenzij zo'n 1-2-3 stoel niks is natuurlijk)
Groep 1 heb je in de (veiliger) variant waarin je je kind langer, sommige stoeltjes wel tot 4 jaar, achterwaarts kunt vervoeren, 2 en 3 kunnen alleen voorwaarts. Er zijn ook combi's op de markt, maar die zijn vaak duurder dan losse stoeltjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Burdie op 09-02-2015 11:48:57 ]
KuikenGuppy
  maandag 9 februari 2015 @ 11:39:54 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149503233
Hier een baggernacht btw. Gelukkig is er koffie :').
KuikenGuppy
pi_149503344
Koffie O+

Wij zijn terug van t cb, Saar weer helemaal goedgekeurd, ze was erg tevreden. Ja ze is wel wat aan de zware kant ( volgt de bovenste lijn) maar ze is in de groei dus voor nu is het prima. Mocht ze uit de tabel groeien dan wordt er verder gekeken :+

Stats:
9.076 kg :+
68.5 cm

Mijn speklap O+
S. 2014
J. 2016
pi_149503444
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Koffie O+

Wij zijn terug van t cb, Saar weer helemaal goedgekeurd, ze was erg tevreden. Ja ze is wel wat aan de zware kant ( volgt de bovenste lijn) maar ze is in de groei dus voor nu is het prima. Mocht ze uit de tabel groeien dan wordt er verder gekeken :+

Stats:
9.076 kg :+
68.5 cm

Mijn speklap O+
Wow GM, dat is met recht een speklapje!

De mijnes was drie weken geleden (zelfde leeftijd) bijna 8 kilo en 70 cm. Sommige broeken zakken van der kont :')
Eten doet ze overigens prima. Wrs gewoon de bouw.
pi_149503489
Gm, lekker spekkie O+ O+

Ik heb net eindelijk mijn baby in bed kunnen leggen. Ze was zó moe, maar slapen ho maar.
En lekker bij mij slapen doet ze al maanden niet meer (dat was vroeger zo fijn altijd O+, maar nu is het alleen maar wringen en strekken)
pi_149503709
Moge! Autostoeltjes heb ik zonder auto niks aan toe te voegen... :+

W is in ontwikkeling heb ik het idee.. langer wakker, meer huils, meer willen spelen.. maar dan ook echt kijken naar dingen, en ons O+ geluidjes maken en lachen. Ben benieuwd hoe lang dit duurt! tis wel even pittig nu, hij vermoeit zichzelf en wil overdag liefst helemaal niet meer slapen :'). Gelukkig zijn de nachten nog wel ok. Morgen naar het cb voor wegen, ben benieuwd of hij nog binnen de curve blijft :').

En mijn moeder komt op bezoek zo en blijft een nachtje, gezellig, ze heeft ons niet gezien sinds kerst! (Wel skype, maar toch.)

Ik ga straks voor het eerst in 2 maanden naar zangles :o een voorzichtig beginnetje maken met trainen. Heb echt geen flauw idee wanneer ik moet studeren met W op dit moment... hopelijk doet hij weer lange dutjes als hij door zijn sprong is ofzo, want zo kan ik me niet voorbereiden op mijn werk :'(
pi_149503788
Thee c_/

Goede stats, GM!
En sunshine ook! Grappig vind ik, die verschillen per kind. O is 8,7, zojuist even op de eigen weegschaal gewogen. Las ergens dat I van Franny ongeveer hetzelfde weegt. En ze doen het allemaal op hun eigen manier goed <3

Had gisteren nog op jullie reacties willen antwoorden, maar het was een -zachtgezegd- hectisch dagje.
Sprongetjes heb ik me niet echt zo in verdiept, en ik geloof er ook niet echt in. Wel in ontwikkelen in een bepaald tempo ofzo, maar ik wil me niet vastpinnen aan een bepaald tijdsframe. En tot nu toe zijn alle "sprongen" zonder hindernissen genomen door O. Maar nu zit haar echt iets dwars, ofzo. Ze kwam ook echt oververmoeid over. En dan toch mar hazenslaapjes doen he }:|

Gisteravond zijn we cold turkey met een speen begonnen (kan dat eigenlijk, cold turkey ergens mee beginnen...?) en dat lijkt zowaar te werken! We hebben die speen opgegeven toen ze 3 weken was, en er verder niet meer over nagedacht, want niet nodig. En nu is ze er ineens blij mee, haha.
Zo dottig ook hoe ze m uit haar mond pakt, bekijkt, en dan tevreden weer terugstopt :D

Ivm fokwet ga ik niet zeggen dat ze nu al sinds XXXXX slaapt. En ik kan even het huis opruimen en de was doen. En even ademhalen. Ik zat er best ff doorheen, merk ik nu. Ben ik echt niet gewend, zo'n huilend kind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 februari 2015 @ 12:03:16 #72
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149503871
Crumo, je kunt toch zingen met baby op schoot of in de doek? Vindt hij vast mooi ;) of onderschat ik dan wat je moet doen? :@
KuikenGuppy
pi_149503934
Het lange slapen eindigde natuurlijk wel met poep tot aan de schouders ;)

Lekker spekkie GM!
pi_149503953
Ohhhh nee daar zou ik ook naar van worden, Room! :* het is toch wel de bedoeling dat je man dan iets attents doet namens je kindje zolang die zelf nog geen macaroniwerkjes kan fabriceren etc? Ik vond het al stom dat R er vorig jaar niks aan deed terwijl mijn buik begon te groeien met zijn demon-spawn erin :')
pi_149503987
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:03 schreef Burdie het volgende:
Crumo, je kunt toch zingen met baby op schoot of in de doek? Vindt hij vast mooi ;) of onderschat ik dan wat je moet doen? :@
Err, ja. -O-

En het is voor een baby nogal een kabaal, ik geloof niet dat dat in een doek zou werken. Ik moet hopen dat hij er aan kan wennen dat hij het hoort vanaf een kamer/verdieping verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')