Thee
Goede stats, GM!
En sunshine ook! Grappig vind ik, die verschillen per kind. O is 8,7, zojuist even op de eigen weegschaal gewogen. Las ergens dat I van Franny ongeveer hetzelfde weegt. En ze doen het allemaal op hun eigen manier goed <3
Had gisteren nog op jullie reacties willen antwoorden, maar het was een -zachtgezegd- hectisch dagje.
Sprongetjes heb ik me niet echt zo in verdiept, en ik geloof er ook niet echt in. Wel in ontwikkelen in een bepaald tempo ofzo, maar ik wil me niet vastpinnen aan een bepaald tijdsframe. En tot nu toe zijn alle "sprongen" zonder hindernissen genomen door O. Maar nu zit haar echt iets dwars, ofzo. Ze kwam ook echt oververmoeid over. En dan toch mar hazenslaapjes doen he
Gisteravond zijn we cold turkey met een speen begonnen (kan dat eigenlijk, cold turkey ergens mee beginnen...?) en dat lijkt zowaar te werken! We hebben die speen opgegeven toen ze 3 weken was, en er verder niet meer over nagedacht, want niet nodig. En nu is ze er ineens blij mee, haha.
Zo dottig ook hoe ze m uit haar mond pakt, bekijkt, en dan tevreden weer terugstopt

Ivm fokwet ga ik niet zeggen dat ze nu al sinds XXXXX slaapt. En ik kan even het huis opruimen en de was doen. En even ademhalen. Ik zat er best ff doorheen, merk ik nu. Ben ik echt niet gewend, zo'n huilend kind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.