quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
M. is overigens volgens velen een mooi jochie.
"Leuke naam ook, Noud!"
Seriously.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
M. is overigens volgens velen een mooi jochie.
"Leuke naam ook, Noud!"
Zo van: Oh kut, wij maar denken dat het een jongentje is! Shit hee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Idem met kuiken... 'Wat een schattig meisje!' 'het is een jochie hoor'.
Komt diezelfde Miep later nog eens vragen of het niet toch een meisje is, want hij heeft zo'n poppengezichtje.
Ze dacht zeker dat we naar aanleiding van haar vraag toch nog eens extra in de luier hadden gekeken en dat we het zes maanden verkeerd hadden gezien ofzo?.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Idem met kuiken... 'Wat een schattig meisje!' 'het is een jochie hoor'.
Komt diezelfde Miep later nog eens vragen of het niet toch een meisje is, want hij heeft zo'n poppengezichtje.
Ze dacht zeker dat we naar aanleiding van haar vraag toch nog eens extra in de luier hadden gekeken en dat we het zes maanden verkeerd hadden gezien ofzo?.
De stiefvader van Baard heeft I's naam ook nog niet één keer goed uitgesproken. Hij heeft MS en is daardoor geestelijk ook niet helemaal meer in orde, dus ik maak er geen probleem van verder, maar zó'n moeilijke naam is het nou toch ook weer niet?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:57 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn moeder noemt M heeel vaak per ongeluk J.elle
![]()
Ze zagen ons meer als ouders van een Shaneequaquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Lou apart? Onder wat voor steen leven die mensen dan?
Oh en DaD, I is ook echt een jongensnaam voor mij hoor. Im.ke en Im.me zijn voor meisjes.
Dat had ik dus met Lucasquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:51 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Zo van: Oh kut, wij maar denken dat het een jongentje is! Shit hee.
![]()
Hier poos terug bij de apotheek:
-Hoe heet ze?
O.l.i.v.i,a.
-Is het een jongen of een meisje?
daarom Noud. Ik heb een blauw dekentje in de kinderwagen. Dus.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:55 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik vind het zelf echt niet erg als O voor jongetje aangezien wordt. Niets mis met jongetjes, immers.
Maar je hebt er mensen tussen zitten...
-Is het een jongetje of een meisje?
Meisje, ze heet O.
-Oh ja, sorry, kon ik niet zien, want ze heeft geen roze aan.
![]()
![]()
Alsof een roze trui je een meisje maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |