abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149564972
Haha gadverdamme :D
pi_149565313
Burdie :D
pi_149565495
Hihi Burdie! >:)

Wij hebben ondertussen alleen maar zieke (buikgriep) kinderen, papa's en mama's om ons heen. Duimen jullie mee dat onze kleine er nu echt vanaf is en dat wij niet net voor carnaval worden aangestoken? :o
pi_149566611
*Duimduimduim*

Bah, pap in je nek lijkt me heel vies!
pi_149566646
Ik duim voor je exode!

Oh jongens, ik vind t zo spannend en moet t echt even ergens kwijt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_149566704
Hahaha, Burdie! Altijd lachen met kuiken :P

Ik duim Exode, hij heeft z'n portie wel gehad

Spannend Kwak!!!!
pi_149566960
Spannend Kwak! Kan me dat gevoel nog wel herinnerne toen wij voor ons huis gingen :D

Bollie is vanmorgen bij het CB geweest ... 9,5 kg schoon aan de haak, 74 cm lang. Echt een mega baby en ver op de +2 lijn, maar wel mooi op zijn eigen lijntje dus dikke prima ^O^

Burdie :D

SQ het zal wel geen maatschappelijk geaccepteerd antwoord zijn .. Maar ik zou baby dan gewoon weer te slapen leggen en even heen laten doen :@

Wij zijn vorige week cold turkey gestopt met zijn speentje en sindsdien gaat het slapen zoooooo veeeeeel beter. Twee slaapjes was ie boos maar sindsdien ^O^
  woensdag 11 februari 2015 @ 12:26:28 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_149567151
Wat bedoel je met "even heen laten doen"? :@

Flinke kerel!

Ik zit al de hele ochtend tegen mn tranen te vechten, dus sorry dat ik zo over de rest heen wals :@
disclaimer
  woensdag 11 februari 2015 @ 12:27:32 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149567177
In slaap laten huilen gok ik?
KuikenGuppy
pi_149567185
Lekkere papnek Burd :9~ ;)

SQ wat vervelend. Hier ging m'n vriend nog wel eens met F beneden zitten tot hij sliep zodat ik iig wel kon slapen. Misschien kun je van te voren afspreken wie er 'dienst' heeft?

Kwak, wat spannend :o Jij bijna-huis-eigenaar!! :D

Twinkle, wat gaat ie hard! :D

Ik ben ook even bij het cb binnen gelopen vandaag, geen inloopspreekuur en geen afspraak maar ik mocht toch wegen & meten O+
pi_149567229
Met recht een Bollie ja Twinkle :P

SQ wat zit je dwars? De ruknacht, de ruzie, alles bij elkaar? :*
pi_149567303
Hè SQ, soms is zoiets net even wat te veel hè. :*.
Kwak, superspannend! Ik hoop dat jullie eruit komen!
Héérlijk, Burdie! :9.

En een vraag voor wie weet hoe mijn zoon heet: vinden jullie zijn naam een meisjesnaam? Ik word nu al een beetje gek van de mensen die denken dat het een meisje is aan de hand van zijn naam. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 11 februari 2015 @ 12:32:38 #263
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_149567311
Kwakz0r spannund!!! *duimduimduim*

Burdie getverdemme hahaha!

Twinkle's minimaxi weer goedgekeurd ^O^!

Nou, het CB verhaal gaat verder. Gisteren belden ze op dat ze zelf met de CB arts zouden overleggen en als ik niets meer zou horen, we gewoon welkom waren. Gisteren natuurlijk niets meer gehoord, bellen ze net op, neeee, we zijn niet welkom :'). Ik heb ze haarfijn vertelt dat ik het beleid kotsbeu ben, en dat ze die 4 weken afspraak sowieso op een plaats kunnen steken waar normaal geen zonlicht komt. We moeten volgende week toch naar de kinderarts, dan weeg en meet ik hem daar wel.
En voor de 8 weken afspraak ga ik nog even in beraad met manlief, of we niet beter gewoon naar de huisarts kunnen gaan.
pi_149567350
En de stats 8-) 8500 gram bij 71 cm O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SQ, ik vergat nog :*

DaD, een meisjesnaam :? Een neef van m'n vriend heeft dezelfde naam dus ik zou het nooit associeren met een meisje :)
pi_149567475
Ik vind het ook geen meisjesnaam hoor DaD! Wat andere mensen zeggen maar gewoon lekker links laten liggen.
Zo nam ik Lou een keer mee op visite in een groen jurkje met roze en paarse bloemetjes en kreeg ik alsnog meerdere keren door verschillende mensen de vraag of Lou een jongetje is :')
  woensdag 11 februari 2015 @ 12:39:52 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149567500
Mooie curve, Fazz!

DAD, volgens babybytes is het een jongensnaam, dusch. Who cares wat anderen daar dan van denken 8-).
KuikenGuppy
pi_149567505
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hè SQ, soms is zoiets net even wat te veel hè. :*.
Kwak, superspannend! Ik hoop dat jullie eruit komen!
Héérlijk, Burdie! :9.

En een vraag voor wie weet hoe mijn zoon heet: vinden jullie zijn naam een meisjesnaam? Ik word nu al een beetje gek van de mensen die denken dat het een meisje is aan de hand van zijn naam. :').
Ik ken een meisjes I maar vond het juist stom dat zij een jongensnaam had :+

Het is gewoon een hongaarse jongensnaam en er zijn wat suffe ollanders die hem als meisjesnaam gebruiken. Misschien naar analogie met I.mme?
Kwak
  woensdag 11 februari 2015 @ 12:42:55 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149567595
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:39 schreef Skittles het volgende:
Ik vind het ook geen meisjesnaam hoor DaD! Wat andere mensen zeggen maar gewoon lekker links laten liggen.
Zo nam ik Lou een keer mee op visite in een groen jurkje met roze en paarse bloemetjes en kreeg ik alsnog meerdere keren door verschillende mensen de vraag of Lou een jongetje is :')
Idem met kuiken... 'Wat een schattig meisje!' 'het is een jochie hoor ;)'.
Komt diezelfde Miep later nog eens vragen of het niet toch een meisje is, want hij heeft zo'n poppengezichtje 8)7.
Ze dacht zeker dat we naar aanleiding van haar vraag toch nog eens extra in de luier hadden gekeken en dat we het zes maanden verkeerd hadden gezien ofzo? :').
KuikenGuppy
pi_149567606
Hij is toch gewoon naar deze meneer vernoemd, DaD?

I. Lakatos.

/sluipt weer weg hier...
  woensdag 11 februari 2015 @ 12:43:32 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_149567620
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

Idem met kuiken... 'Wat een schattig meisje!' 'het is een jochie hoor ;)'.
Komt diezelfde Miep later nog eens vragen of het niet toch een meisje is, want hij heeft zo'n poppengezichtje 8)7.
Ze dacht zeker dat we naar aanleiding van haar vraag toch nog eens extra in de luier hadden gekeken en dat we het zes maanden verkeerd hadden gezien ofzo? :').
ermahgerd :')
disclaimer
  woensdag 11 februari 2015 @ 12:44:45 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_149567659
M. is overigens volgens velen een mooi jochie.

"Leuke naam ook, Noud!"
disclaimer
pi_149567669
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Hij is toch gewoon naar deze meneer vernoemd, DaD?

[ afbeelding ]
I. Lakatos.

/sluipt weer weg hier...
Word je er blij van als ik ja zeg? O+.

En verder, thanks. Ik vond het al zo gek. :P. Volgens mij woont er 1 meisjes-I in Groningen die bijna iedereen die hier de laatste tijd was, kent, of zo. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149567688
Imme = meisje, jouw I gewoon een jongen hoor! ken er nog wel 1 :)
pi_149567706
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
M. is overigens volgens velen een mooi jochie.

"Leuke naam ook, Noud!"
_O-

Confuse them, confuse them with paaseibanden!
Kwak
pi_149567713
Ik vind het ook een jongensnaam DaD!en een dikke knuffel voor SQ :* En spann0nd Kwak! En bweuh Burd, *ril*

Wij hadden vanmorgen weer een spuug-je-trui-je-sjaal-de-draagdoek-en-je-moeder-helemaal-onder-momentje -O- Maar daarna met big smile op kdv achtergelaten, skatje.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')