SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ, ik vergat nog![]()
DaD, een meisjesnaamEen neef van m'n vriend heeft dezelfde naam dus ik zou het nooit associeren met een meisje
![]()
Ik ken een meisjes I maar vond het juist stom dat zij een jongensnaam hadquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hè SQ, soms is zoiets net even wat te veel hè..
Kwak, superspannend! Ik hoop dat jullie eruit komen!
Héérlijk, Burdie!.
En een vraag voor wie weet hoe mijn zoon heet: vinden jullie zijn naam een meisjesnaam? Ik word nu al een beetje gek van de mensen die denken dat het een meisje is aan de hand van zijn naam..
Idem met kuiken... 'Wat een schattig meisje!' 'het is een jochie hoorquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:39 schreef Skittles het volgende:
Ik vind het ook geen meisjesnaam hoor DaD! Wat andere mensen zeggen maar gewoon lekker links laten liggen.
Zo nam ik Lou een keer mee op visite in een groen jurkje met roze en paarse bloemetjes en kreeg ik alsnog meerdere keren door verschillende mensen de vraag of Lou een jongetje is
ermahgerdquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Idem met kuiken... 'Wat een schattig meisje!' 'het is een jochie hoor'.
Komt diezelfde Miep later nog eens vragen of het niet toch een meisje is, want hij heeft zo'n poppengezichtje.
Ze dacht zeker dat we naar aanleiding van haar vraag toch nog eens extra in de luier hadden gekeken en dat we het zes maanden verkeerd hadden gezien ofzo?.
Word je er blij van als ik ja zeg?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Hij is toch gewoon naar deze meneer vernoemd, DaD?
[ afbeelding ]
I. Lakatos.
/sluipt weer weg hier...
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
M. is overigens volgens velen een mooi jochie.
"Leuke naam ook, Noud!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |