abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2015 @ 06:45:04 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_149561760
Ja, het heeft 2,5 uur geduurd inclusief echtelijke ruzie :')
Morgen om 20:30 naar bed.
disclaimer
pi_149561765
Beterschap voor Js Loj!
En hier ook niet echt tips SQ, irritant inderdaad.. L dronk 's nachts meestal tot hij weer zo goed als in slaap was.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 11 februari 2015 @ 06:54:05 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_149561802
Oh ja, M. ook. In die 2,5 uur heb ik r 3 keer in slaap getepeld.
En zodra ze het matras weer raakt is ze klaarwakker.
disclaimer
pi_149561844
Beuh... Niet leuk 's nachts :{ En dan ook nog ruzie.. c_/ :*
pi_149561845
Wij hielden M eerst tien minuten op onze schouder tot hij echt diep sliep 's nachts en legden hem dan pas weg.

Nu met de flesjes is hij wakkerder maar gelukkig nog moe genoeg om met speen in slaap te vallen (nu in bed ipv op papa).

Lijkt me erg rot en slopend zo'n pauze s nachts...

Voed je al in t pikkedonker? Op haar eigen kamer/naast haar bed? Als ze s nachts nog in de wieg ligt, is die misschien al te klein? Dat leverde bij M veel gepiep op bleek achteraf.
Kwak
  woensdag 11 februari 2015 @ 07:14:24 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_149561866
Ze ligt al op dr eigen kamer maar daar past geen stoel en voor staand voeden is mijn rug niet sterk genoeg. Pikdonker vind ik lastig want bij ons is donker ook echt gitzwart. Maar het zijn wel dingen waar we denk ik een oplossing voor moeten bedenken.
disclaimer
pi_149561884
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 07:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ze ligt al op dr eigen kamer maar daar past geen stoel en voor staand voeden is mijn rug niet sterk genoeg. Pikdonker vind ik lastig want bij ons is donker ook echt gitzwart. Maar het zijn wel dingen waar we denk ik een oplossing voor moeten bedenken.
Misschien iets met zo'n ledlampje dat je uit kunt doen na het aanhappen/dingen waar licht voor nodig is hebt gedaan.

Op deze leeftijd maken ze al wat melatonine aan en hebben ze daardoor wel een dag-nachtritme, maar kunnen ze dus ook wakkerder worden van licht s avonds en s nachts, net als wij.

Geen plek voor stoel is wel klote dan ja.. Scheelt je toch een loopje (en tenen stoten enzo).

En een Poang stoel ofzo? Past die ook niet? Desnoods alleen s nachts ala hij in de weg staat voor de commode ofzo...
Kwak
pi_149561887
Heeft ze een slaapzak aan Sq? Of een kruik zodat het bedje warm blijft?
pi_149561892
Ohja dat hielp hiee ook s nachts, bed goes warm houden met hete kruik, dan schroo hij niet zo wakker van t koude beddengoee tegen hem aan.

Voor snel kun je ook heet kraanwater nemen en de kruik zonder zak in bed leggen als voorverwarmer.
Kwak
  woensdag 11 februari 2015 @ 07:25:10 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_149561904
Slaapzak draagt ze, kruik zouden we wel kunnen pakken Ja.

Dit probleem hebben we ook pas sinds ze tussen 19:00 en 20:00 gaat slapen. Alsof ze dan niet meer slaperig genoeg is.

Het ergste vind ik eigenlijk de ruzie die het oplevert :@ daar loop ik veel langer mee in mijn maag dan het slaaptekort ;(
disclaimer
pi_149561976
Ja, begrijpelijk joh! Ging het over de aanpak van piep-baby?
pi_149561995
Ruzie is ook rot -O-
In zo'n situatie zeg je dingen die je anders niet zou zeggen.

:*
pi_149562040
Wat hier gek genoeg verschil maakte, was de manier van wegleggen: niet plat op de rug, maar eerst het kontje op het matras en dan de rest. Heel stom detail, maar in de categorie 'baat het niet...' Kreeg de tip bij een cursus babymassage en het helpt hier echt: niet meer van die openschietende ogen terwijl je dacht dat ze 'nu toch wel écht sliep' ;).
pi_149562115
Lastig SQ. Vooral als je ook gewoon moet werken. :* . Geen tip's verder. I is een buikslaper en het kon bij ons wel helpen om haar op haar buik weg te leggen, beetje zelfde idee als Jentin.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_149562169
Hier nog een uurtje geslapen en sindsdien om de 10 minuten een kronkelend jongetje met buikpijn en verstopte neus. Niet heel raar want man, peuter en ikzelf zijn ook ziek. Oppasoma net afgebeld want wil niet dat die ook ziek wordt..
Ruzie lijkt me heel naar zo s nachts! ( overdag ook trouwens). Hier slaapt man overal doorheen, maar als er iets is met peutet zoals vannacht dan is ie Wel wakker gelukkig.
pi_149562474
Loj, wij gaan over 1,5 week hierheen, misschien ook wat voor jullie: http://www.casitatravel.n(...)rande-casita-cuarta/
:* voor SQ! Kruik is wellicht een goed idee, hebben wij ook een tijd gedaan. Hielp wel goed.
Beterschap watmoetikkiezen!

Hier een goede nacht achter de rug. Van 18:30 tot 07:00 geslapen. En dat terwijl hij om 17:00 alleen een beetje appelmoes op had. Vanochtend kletsend wakker ipv hard huilend en aan tafel ging dat door inclusief glimlach. Wat heb ik die gemist! Kleur op zijn wangen en weer ondeugende oogjes. Vanochtend brood met een beetje jam op en veel water. Zo gaan we langzaamaan kijken wat goed valt en hoe het met hem gaat. Vanmiddag ben ik extra thuis omdat mijn vrouw een studiemiddag op haar werk heeft. Ik hoop dat ik met kan wandelen, hij is wel toe aan buitenlucht.

Oh en nieuwe feature:
Als je 'Nee' zegt wanneer hij iets doet wat niet mag zegt hij nu 'NeeNee' terug. En 'mama' is nu 'ama' O+
pi_149563000
In de categorie van Jentin heb ik ook wel eens gelezen dat op de zij neerleggen kan helpen. Hebben wij ook (in den beginne, een eeuwigheid geleden :') ) wel eens geprobeerd.
Maar uiteindelijk bleek hier al heel snel de buik de truc te zijn.

Hoop dat je nare gevoel van de ruzie gauw wegtrekt Sq :*
Dat soort dingen zijn 's nachts niet de beste dingen om te houden want dan komt het somehow anders aan van beide kanten dan je bedoeld.
Hoop dat je wat aan de tips hier hebt!
pi_149563833
Als je 11 uur op het CB moet wezen, blijf dan niet tot kwart voor 10 in bed liggen :')
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:17:36 #244
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149564154
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:01 schreef krijgerrtje het volgende:
Als je 11 uur op het CB moet wezen, blijf dan niet tot kwart voor 10 in bed liggen :')
Been there, done that :').
Was je nog op tijd?
KuikenGuppy
pi_149564324
Ik denk niet dat ze er al is, Burdie. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149564652
Terug roep actie prenatal kleding: http://www.prenatal.nl/prenatal/nl/terugroepactie.html
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149564850
Die linksboven op die pagina heb ik, maaaaanden geleden gekregen van iemand. 1 keer aangetrokken want totaal niet praktisch, heel dat ding moet uit om de luier te kunnen verschonen.
Tralalalaaa
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:50:29 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149564851
Dat je even op je telefoon fok checkt, terwijl baby heel zoet achter je op de bank speelt O+. En dat je je dan ergens tussen 'wat voelen je handjes koud in mijn nek' en 'waarom is mijn nek nat?' realiseert dat er nog een bordje pap op de bankleuning stond. Nadruk op stond.

;( :').
KuikenGuppy
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:53:49 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_149564904
:X :')
disclaimer
pi_149564940
Hahaha :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties