Deze is erg leuk trouwens!quote:Op zondag 8 februari 2015 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rainbow unicorn fart
[ afbeelding ]
Met promarkers.
Subtiel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:27 schreef NedKelly het volgende:
Helaas doet de flitser niet zo goed recht aan de kleuren![]()
De pareltjes heb ik lichtgrijs / zilver gemaakt. Ze deden me denken aan de gebakjes die mijn oma vroeger altijd kocht, van die marsepeinen torentjes waar zo'n grijs pareltje bovenop de slagroom zat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:27 schreef NedKelly het volgende:
Helaas doet de flitser niet zo goed recht aan de kleuren![]()
De pareltjes heb ik lichtgrijs / zilver gemaakt. Ze deden me denken aan de gebakjes die mijn oma vroeger altijd kocht, van die marsepeinen torentjes waar zo'n grijs pareltje bovenop de slagroom zat![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mijn tafelkleed (ik vond het een kleed haha) ook gedaan met de brede kant en ook dicht langs de lijntjes. Je moet er beetje mee oefenen. Als het heel smal wordt dan draai ik stift net een beetje, zodat alleen het puntje van de beitelpunt kleurt. Werkt prima.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:05 schreef danic het volgende:
Hierbij mijn taart. Ik ben ook niet onverdeeld tevreden. Vooral de tafel, omdat deze toch heel vlekkerig werd. Linksonder een stukje gedaan met het brede deel van de promarker. Dat kleurde mooi maar je kan niet dicht bij de lijnen komen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |