Die koeien verdienen zeker meer liefde en aandacht, als ze tam zijn , dan zijn het grappige dieren.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Maar de koeien zijn nog altijd hetzelfde...lief..
Zeker, als ze tam zijn, want voor wilde melkkoeien moet je oppassen natuurlijk.......quote:Op zondag 8 februari 2015 08:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die koeien verdienen zeker meer liefde en aandacht, als ze tam zijn , dan zijn het grappige dieren.
quote:Op zondag 8 februari 2015 08:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, als ze tam zijn, want voor wilde melkkoeien moet je oppassen natuurlijk.......![]()
het aantal spelfouten vind ik schrokkender..quote:Op zondag 8 februari 2015 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Heeft iemand het onderstaande meegekregen, lees het net op de Utopia krant
Grote leugen net perongeluk door Patrick naar buiten gekomen
Blijkt dat hij gewoon en huis heeft en geen zwerver is
Hij las en stukje voor uit zijn dagboek
Dat hij col zijn huis heeft laten Sien Via street view
Maar had te laat door wat hij zij
Patalogische leugenaar
Gio zet de melkmachine uit, rust aan de oren
Ja, er even snel overheen lezend dacht ik: Sien Via, zou dat een stadje ergens in het buitenland zijn of zo?quote:Op zondag 8 februari 2015 08:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
het aantal spelfouten vind ik schrokkender..
Hahaha ik dacht dus eerst ook dat het om een woonplaats ging o.i.d.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:52 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, even snel eroverheen lezend dacht ik: Sien Via, zou dat een stadje ergens in het buitenland zijn of zo?
O daar let ik nooit op.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
het aantal spelfouten vind ik schrokkender..
Asje ut maar begreipt!quote:Op zondag 8 februari 2015 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar let ik nooit op.
We zitten hier gelukkig niet op school dus een foutje meer of minder maakt niet uit
Voor zover ik weet alleen op het slaap gedeelte.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Alleen in het hok toch? Of ook in de rest van de loods?
Hoe verkeerd kunnen streams gezien worden? Ik denk dat hij misschien zijn vroegere huis heeft laten zien. Een dagboek is immers het vastleggen van eerdere gebeurtenissen. Maar zou me ook niks verbazen, als hij wel een huis blijkt te hebben, kan mij het schelen..quote:Op zondag 8 februari 2015 08:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht dus eerst ook dat het om een woonplaats ging o.i.d.
Het is waarschijnlijk zijn laatste woning inderdaad, vervolgens ging hij op de fiets naar Rome en was hij dus dak- en thuisloos maar niet echt een zwerver. Daarna ging hij Utopia in volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hoe verkeerd kunnen streams gezien worden? Ik denk dat hij misschien zijn vroegere huis heeft laten zien. Een dagboek is immers het vastleggen van eerdere gebeurtenissen. Maar zou me ook niks verbazen, als hij wel een huis blijkt te hebben, kan mij het schelen..
Er waren wel meer daklozen in Utopia....Volgens mij lopen er nog een aantal ex bewoners van huis naar huis, zwervers dus...quote:Op zondag 8 februari 2015 08:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk zijn laatste woning inderdaad, vervolgens ging hij op de fiets naar Rome en was hij dus dak- en thuisloos maar niet echt een zwerver. Daarna ging hij Utopia in volgens mij.
Wordt tijd, dat ze eens een soort van schema gaan maken voor zichzelf, sommige slapen alweer 9 uur. Het is zo slecht voor lijf en geestquote:Op zondag 8 februari 2015 09:04 schreef kaya39 het volgende:
Allemaal vroegin bed liggen ze nog te rotten. Kom op ochtend gym ontbijten ff bezem door die loods.
En uitvinden creëeren etc etc.
Vast voorbereiden op weer naar buiten gaan?quote:Op zondag 8 februari 2015 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Patje is op, maar die mogen we niet zien, zal wel weer een gesprekje hebben met iemand.
Hij gaf gisteren aan dat hij nu iedere dag een gesprek heeft
Eigenlijk vind ik het raar, dat is toch eigenlijk niet de bedoeling als je daar zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |