SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Sam Larsson
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Morgen dus nog een markt dip door extra grote packs? Dus dan pas beste moment om verder inkopen te doen? Had vanacht een sif menez voor 60k, nu helaas al weer een stuk duurder, wil er meer hebben.![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:20 schreef Apekoek het volgende:
Morgen dus nog een markt dip door extra grote packs? Dus dan pas beste moment om verder inkopen te doen? Had vanacht een sif menez voor 60k, nu helaas al weer een stuk duurder, wil er meer hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen op de laatste dag van fut utd alle packs voorbij. Letterlijk alle mogelijke packs tegelijk. Maar zoals al een paar keer eerder gezegd valt er verder geen zinnig woord over te zeggen omdat FUT toen ook 5 jaar bestond en het allemaal wat extremer was. Er komt sowieso nog wat pack geweld aan though.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
gewoon 4atb, ultra verdedigend en een sweeper voor de defensiequote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:26 schreef The_Yakuza het volgende:
iemand ervaring met een scriptieverdediging?![]()
![]()
Ja. 20 minuten praten als brugman, klaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:26 schreef The_Yakuza het volgende:
iemand ervaring met een scriptieverdediging?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon 4atb, ultra verdedigend en een sweeper voor de defensie![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en allemaal beantwoorden met lb y ?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon 4atb, ultra verdedigend en een sweeper voor de defensieFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Alles beantwoorden met: "daarom"quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:26 schreef The_Yakuza het volgende:
iemand ervaring met een scriptieverdediging?![]()
Ik zie nu pas dat Alaba vandaag (weer) CB stond. Krijg je een IF CB Alaba
Hij is nog niet heel klein (1.80), maar wel slap.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar hij kan wel hard rennenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Hij is nog niet heel klein (1.80), maar wel slap.![]()
![]()
wel veel pees = goedquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Hij is nog niet heel klein (1.80), maar wel slap.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wel meer dan dat. De NIF is al 150k ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:02 schreef DutchSL het volgende:
IF Alaba als CB gaat ook gewoon een paar ton kostenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |