meeste films hebben wel NL ondertiteling jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef derozebadeend het volgende:
@geerd is dat ook met nederlandse ondertiteling?
Hoe speel je die bestanden af dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:32 schreef derozebadeend het volgende:
Hallo, ik heb een probleem met films kijken die een mkv bestand zijn.
de kwaliteit is goed maar ik krijg er met geen mogelijkheid ondertitels onder. (ik ben ook niet zo'n computer held) weet iemand een oplossing? ik gebruik windows 8 en dit is de film die ik wil kijken:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Op windows 8 zit een soort video ''app'' die dit soort bestanden blijkbaar gewoon afspeeltquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoe speel je die bestanden af dan?
in de mkv zitten de ondertitels..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:54 schreef derozebadeend het volgende:
@physsic ik heb niet de ondertitels... alleen dat MKV. bestand. Ik probeer het nu eerst met popcorn time.
Gooi de filename in google, voeg daar los dit aan toe nl subs downloaden, in dezelfde map als de film gooien, een fatsoenlijke movie app nemen en klaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:54 schreef derozebadeend het volgende:
@physsic ik heb niet de ondertitels... alleen dat MKV. bestand. Ik probeer het nu eerst met popcorn time.
Ondertitels zitten er steeds vaker los bij, of je moet ze zelf nog even downloaden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
in de mkv zitten de ondertitels..
download k-lite of CCCP en kies MPC-HC als standaard speler..
vervolgens kan je rechts klikken en de ondertiteling selecteren
dat is dan heel dom aangezien MKV gewoon tig ingebakken ondertitels mee kan krijgen..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ondertitels zitten er steeds vaker los bij, of je moet ze zelf nog even downloaden.
En nog dommer omdat lang niet iedereen alle ondertitels wil, of omdat je dan elke keer als er een nieuwe ondertitel is op een torrentsite weer een nieuwe swarm moet beginnen omdat er weer iemand 1 van de 100 talen heeft toegevoegd. Echt wat zijn die lui toch dom allemaal. Wat bezielt ze toch om bij een film die in 10 formaten word aangeboden 1 klein bestandje aan te bieden i.p.v. deze overal in te bakken en alle uploads opnieuw te doen, en dat ze dan ook geen coördinerend iets hebben zodat met niet tegelijkertijd subs inbakt en per ongeluk veel te veel verschillende versies upload.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is dan heel dom aangezien MKV gewoon tig ingebakken ondertitels mee kan krijgen..
maar zowiezo was dat niet aan de orde voor TS, als je kijkt naar zijn linkje...
euhh, nee..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
En nog dommer omdat lang niet iedereen alle ondertitels wil, of omdat je dan elke keer als er een nieuwe ondertitel is op een torrentsite weer een nieuwe swarm moet beginnen omdat er weer iemand 1 van de 100 talen heeft toegevoegd.
Het aantal formaten maakt geen reet uit als je een beetje georganiseerd bent, dan heb je 1 bronvideo met daarbij 1 bron subtitel bestand die je converteerd naar alle idiote formaten die je nodig denkt te hebben, gebruik makend van alle technologische voordelen die elk formaat kan gebruiken..quote:Echt wat zijn die lui toch dom allemaal. Wat bezielt ze toch om bij een film die in 10 formaten word aangeboden 1 klein bestandje aan te bieden i.p.v. deze overal in te bakken en alle uploads opnieuw te doen, en dat ze dan ook geen coördinerend iets hebben zodat met niet tegelijkertijd subs inbakt en per ongeluk veel te veel verschillende versies upload.
Nee, echt wat zijn die lui toch dom.
Dan kan een film dus pas onder het grote publiek verspreid worden als alle landen hun subs hebben ingeleverd....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh, nee..
1 release met alle subs ->1swarm
Degene die geen subs willen die kunnen ze gewoon uitzetten in hun speler..
download grootte is ook geen argument, gezien 1 sub misschien net de 60kb aantikt
[..]
Het aantal formaten maakt geen reet uit als je een beetje georganiseerd bent, dan heb je 1 bronvideo met daarbij 1 bron subtitel bestand die je converteerd naar alle idiote formaten die je nodig denkt te hebben, gebruik makend van alle technologische voordelen die elk formaat kan gebruiken..
maar duidelijk is dat men vooral niet vooruit wil technologisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |