abonnement Unibet Coolblue
pi_151085804
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 10:24 schreef lunapuella het volgende:
DUS TOCH!

Nou ja. Soort van dan.

Ik vind Derek echt compleet oninteressant tegenwoordig, dus meh, weet nog niet zo goed wat ik van deze verhaallijn vind. Daarentegen was ik wel onder de indruk van Alex aan het eind, zijn vriendschap met Meredith is tof. O+

Owen wilde ik weer slaan, maar ja, wanneer wil ik dat niet. Ik vind Amelia ook te leuk voor hem (net als Cristina, maar die was te goed voor iederéén :P ).
Helemaal, precies dit! :Y
pi_151097364
Derek *O* Ik kan die puppyogen gewoon niet weerstaan...
Karev en Meredith O+
  vrijdag 27 maart 2015 @ 17:00:24 #203
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_151097686
Bleh! Derek! :r

Ik dacht nog, hij gaat haar netjes afwijzen. Ik dacht nog, hij zegt dat ie getrouwd is! Maar neeeeeeeee! :{w :{w Ook al duwt ie haar weg! Hij liet het wel toe!

Die bloedzuiger :X
pi_151097993
Ergens hoopte ik dat hij daar gewoon een minnares had, maar ik was toch ook wel weer heel blij met dit einde. Vraag me alleen af of hij Mer nou wel heeft verteld van die zoen, denk niet dat ze erg vrolijk is als ze dat weet.

Alex is awesome, dat moment met Mer buiten was zo enorm lief!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 18:38:19 #205
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151100522
Heeft iemand al ondertitels weten te vinden? Wij kijken altijd met Engelse ondertitels, maar nog nergens te bekennen blijkbaar :O
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_151100617
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heeft iemand al ondertitels weten te vinden? Wij kijken altijd met Engelse ondertitels, maar nog nergens te bekennen blijkbaar :O
Je hebt DM
  vrijdag 27 maart 2015 @ 19:00:14 #207
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_151101151
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heeft iemand al ondertitels weten te vinden? Wij kijken altijd met Engelse ondertitels, maar nog nergens te bekennen blijkbaar :O
Wat is het nut van Engelse ondertitels bij een Engelse serie? :@
pi_151103760
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:00 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Wat is het nut van Engelse ondertitels bij een Engelse serie? :@
Ik vind dat ook fijn Ik ben slechthorend waardoor gesprekken buiten het Nederlands en Turks om voor mij moeilijk te verstaan zijn. :@ Dat heb ik soms ook met muziek trouwens. Pas wanneer ik de songtekst heb gelezen weet ik wat er wordt gezegd. :') _O-
pi_151103989
Heel eerlijk, ik was zo blij dat ze niet een drama ging maken over die ene kus.
Derek mag dan een vreselijke klootzak zijn geweest, hun zijn wel perfect voor elkaar.
Daarbij is Mer ook een trut geweest, vaak genoeg, zij heeft hem ook genoeg aan gedaan.

Dussss, ik ben blij O+

Alex was trouwens ook echt tof deze aflevering! :D
pi_151104226
Maaarrrrr, ze weet natuurlijk niet van die kus. En nu komt die doos Derek achterna en dan komt het uit.. en dan komt er alsnog drama...... Of toch niet?

Zucht..
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:25:33 #211
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151104429
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:00 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Wat is het nut van Engelse ondertitels bij een Engelse serie? :@
Medische Jargon enzo. We kunnen prima Engels, maar ondertitels helpen wel wat :) Nederlandse ondertiteling is pas kut :P

Verder leuke aflevering. Kut van Derek, hoop dat hij het haar nog verteld. Ergens verwacht ik dat die Renee nog wel naar Seattle gaat komen eigenlijk. Dat ding in de neus van die vrouw was echt goor. En die moeder van Owen zat in Everwood en Scandal (en volgens mij ook al eerder in seizoen 5 een keer in GA).
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_151104669
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Medische Jargon enzo. We kunnen prima Engels, maar ondertitels helpen wel wat :) Nederlandse ondertiteling is pas kut :P

Verder leuke aflevering. Kut van Derek, hoop dat hij het haar nog verteld. Ergens verwacht ik dat die Renee nog wel naar Seattle gaat komen eigenlijk. Dat ding in de neus van die vrouw was echt goor. En die moeder van Owen zat in Everwood en Scandal (en volgens mij ook al eerder in seizoen 5 een keer in GA).
Ik weet wie je bedoeld, maar volgens mij was dat een andere actrice toch?
pi_151104851
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:30 schreef c-u-t-e het volgende:
maar volgens mij was dat een andere actrice toch?
Nope :P
Debra Mooney

Ze zat eerder al in Seizoen 5 en 7 van Greys

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 20:35:40 ]
pi_151105169
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:34 schreef CrashO het volgende:

[..]

Nope :P
Debra Mooney

Ze zat eerder al in Seizoen 5 en 7 van Greys
Oh wat slecht..... :P
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:08:06 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_151111574
Ja zie je wel! Ik dacht al dat die actrice er eerder in had gezeten. Ik vond haar altijd zo leuk in Everwood O+

Ik vind Derek al jaren een oninteressante kneus dus wat mij betreft mag hij lekker in DC gaan dokteren.
Spoilers!
pi_151112675
Ze weet toch gewoon van die kus? Want hij vertelde toch gewoon dat hij daarna zijn sleutels en telefoon had liggen, omdat hij echt was weggesneld, naar Meredith toe?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:37:42 #217
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_151112715
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze weet toch gewoon van die kus? Want hij vertelde toch gewoon dat hij daarna zijn sleutels en telefoon had liggen, omdat hij echt was weggesneld, naar Meredith toe?
Volgens mij niet echt. Wij zagen de flashbacks, maar we hebben niet gezien / gehoord of hij het daadwerkelijk gezegd heeft. Wij hebben alleen zijn liefdes speech echt gehoord.
pi_151113137
Hij zei ook dat ze zijn research assistant was en dat er verder echt niks gebeurd was. Tja, die kus zou ik toch niet niks noemen. :P

Engelse ondertitels O+ Ik kan Grey's ook prima zonder kijken, voornamelijk omdat ik te lui ben ze apart te downloaden, maar als ik BBC kijk gaan ze standaard aan. Ik vind het vooral rustiger kijken, ik hoef niet voor ieder woord mijn oren te spitsen of op te letten of mijn chips niet op het verkeerde moment kraken, want ik kan meelezen.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 02:03:55 #219
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_151116500
Ach die ene kus, lekker boeiend... (helpt waarschijnlijk niet dat ik Derek an sich al niet boeiend vind, maar toch, gemuts om niks) :')

Ik vond de hele aflevering wat saai, op dat bloedzuiger verhaaltje na. Owen en Amelia zijn ook wel leuk.
pi_151117356
Ik zag de flashbacks als zijn verhaal, hoe hij het vertelde aan Meredith zeg maar.

De bloedzuiger vond ik juist weer een te simpel patientverhaal om boeiend genoeg te zijn voor greys :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 28 maart 2015 @ 09:35:19 #221
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_151118595
Alex was echt een goeie 'person' voor Meredith! Hij is zo volwassen geworden haha.

Zn vriendinnetje wiens naam ik altijd vergeet was ook gaaf met de bloedzuiger. April trouwens niet vergeten met je brein is christmasdinner. Haha!

Stom stom stom dat ie toch even moest tongen voordat ie dacht oh nee ik heb het vet leuk thuis. Maar goed, hij gaat dus zijn best doen de komende tijd. We'll see!
pi_151122568
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:35 schreef Smash-it het volgende:
Zn vriendinnetje wiens naam ik altijd vergeet was ook gaaf met de bloedzuiger.
( Jo ) Wilson O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 28 maart 2015 @ 15:28:53 #223
163650 Greys
pi_151126610
Wat een fijne aflevering!
Lekker viezig gruwelen met die neuszuiger, Owen en Whatshername waren tof (ik begreep het best dat hij van slag was, vond het wel mooi gedaan zo) dus ik ben blij dat ze het hem lijkt te vergeven, dat hele Mer-Der verhaal vind ik mweh omdat hij volgens mij niet verteld heeft aan Mer van de zoen. Op zich is het allemaal menselijk en snap ik dat ze hem daardoor niet kwijt wil, maar nu weet ze eigenlijk nog niks? Ik vond alleen het verhaal van die leverboy een beetje afgeraffeld en daardoor niet zo tranentrekkend als het volgens mij had moeten zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:36:10 #224
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151132500
Denk dat het afhangt van je afspraken in een relatie en wat vreemdgaan is. Voor mij is zoenen misschien nog wel erger dan verdere stappen, dus ik vind het laf dat hij het niet gewoon vertelt. Het was vrij duidelijk dat hij loog tegen haar met dat er niks was gebeurd. Meredith weet dus gewoon van niks. Mja, ik vind Derek al tijden niet meer interessant eigenlijk. Meredith als een solo character is veel interessanter.

Alex was wel lief voor Mer en ik vind hun dynamic leuk, maar ik vind het niet leuk dat ze zo aan het pushen zijn dat hij nu haar ''person'' is. Dat hele ''person'' gebeuren hoort gewoon bij Christina. Ze kan ook gewoon close zijn met Alex en Maggie zonder dat hun meteen haar person worden. Mja, zo te lezen ben ik daarin de enige :P Ik wou dat ze, zelfs met Christina uit de serie, wel gewoon af en toe benoemen dat Mer en zij elkaar nog steeds veel helpen en spreken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 28 maart 2015 @ 19:40:25 #225
163650 Greys
pi_151132630
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Alex was wel lief voor Mer en ik vind hun dynamic leuk, maar ik vind het niet leuk dat ze zo aan het pushen zijn dat hij nu haar ''person'' is. Dat hele ''person'' gebeuren hoort gewoon bij Christina. Ze kan ook gewoon close zijn met Alex en Maggie zonder dat hun meteen haar person worden. Mja, zo te lezen ben ik daarin de enige :P Ik wou dat ze, zelfs met Christina uit de serie, wel gewoon af en toe benoemen dat Mer en zij elkaar nog steeds veel helpen en spreken.
Eens. Ze doen nu net of Cristina van de aardbodem verdwenen is ipv elders in de bewoonde wereld met internet en telefoons enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')