En jij beweerde dat ik van de schunnige grapjes wasquote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
Had liever Jinek nat zien worden.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die bank als hij zo opstaat:
[ afbeelding ]
Je hele carrière een zwetende dikke man met bril spelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef Pulzzar het volgende:
Hij doet me op één of andere manier aan Newman van Seinfeld denken. Omdat dat personage zichzelf ook in de nesten lult - gedreven door haat - en dan enorm gaat zweten.
[ afbeelding ]
Dat is een feit.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En jij beweerde dat ik van de schunnige grapjes was
Wilders lult ook behoorlijk dom, maar die heeft daardoor wel behoorlijk wat volgers gekregen. Ik hoop niet dat veel moslims zich aangetrokken voelen tot het geblaat van deze natte man.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat wil deze man nou zeggen
Wat een lulverhaal
Is die ook niet van spacejam?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je hele carrière een zwetende dikke man met bril spelen.
![]()
[ afbeelding ]
Newman is bijna autobiografisch voor mij.quote:
Je wordt burgerlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben heel erg netjes geworden op fok
Kan ze vast goed met die Oostblok roots.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef Latert het volgende:
Jinek kan de bank gaan poetsen na afloop...
Hij wordt papa hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |