SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Alles ziet er TOP uit ...... volgens Gio ...... iedereen heeft het TOP gedaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
qftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:26 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Tis een wonder dat het niet over die heks gaatIm hung like Einstein
And Smart as a Horse![]()
En de 'producten' gaan ook nog op de webshop gegooid worden.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Sleutelhanger kost maar 15 a25 euro koopjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:30 schreef sararaats het volgende:
oh nu heb ik het product van Gaby en Colinda gemistI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
En daarom toch maar even een steekje geven aan Saraquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap het ook prima, neemt niet weg dat ik het een kut TT vind.![]()
???quote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Quote for truth.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Serieus, die troep van de druipende bejaarde alcosnol heeft gewonnen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: