SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb zomaar het idee dat EA dit jaar ook met Downs komt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Felipe Santana naar een silverquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat EA dit jaar ook met downs komt![]()
![]()
Is dit weer zon gek hersenspinsel van je of heb je ook nog iets van onderbouwing?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat EA dit jaar ook met Downs komt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dat zou wel grappig zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat EA dit jaar ook met Downs komt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zoals er staat, heb ik dat idee gewoon. Dus ja een hersenspinsel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dit weer zon gek hersenspinsel van je of heb je ook nog iets van onderbouwing?
Ook omdat die chuboi zegt dat het er veel zijn dit jaar, lijkt mij niet dat ze er bizar veel gaan Uppen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
gekke brand bij leiden ziekenhuisof nja, ernaast
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
waarom is datquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:24 schreef poker4lifee het volgende:
gekke brand bij leiden ziekenhuis?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat kan heel makkelijk hoor.. als heel veel mensen hebben gestemd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zoals er staat, heb ik dat idee gewoon. Dus ja een hersenspinsel.
Ook omdat die chuboi zegt dat het er veel zijn dit jaar, lijkt mij niet dat ze er bizar veel gaan Uppen.![]()
ah ja bedoelde dat meer uit verbazingquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sick, daar is geknoeidquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou ja lijkt mij gewoon wel vet, een 84 Rated RvP, heel dortmund silverquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan heel makkelijk hoor.. als heel veel mensen hebben gestemd.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik heb zomaar het idee dat jij downs hebtquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat EA dit jaar ook met Downs komt.![]()
Nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik heb zomaar het idee dat jij downs hebtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In FUT10 had je wel downgrades, toen ging Breno van een onopvallende 75 naar een 74 met gek genoeg wel veel betere stats.![]()
Dat was meer een troll van EA omdat iemand vroeg om een IF Wallyson.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:33 schreef Reemi het volgende:
Je had toch ook zo'n malle bronzen Wallyson IF?![]()
Van der Hoorn zit al in het spel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat EA dit jaar ook met Downs komt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Leuke actie van ea. Moeten ze vaker doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was meer een troll van EA omdat iemand vroeg om een IF Wallyson.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar die was ook gewoon terechtquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |