SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Broerse wordt commercieel directeur naast voetballer bij pec
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zie nu pas dat die kanon gewoon in de basis speelt bij ivoorkust
Smotm bony btw
Druk hier ookDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is hier bijzonder rustig ja.. En ik dacht dat Kanon een bier was.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zie nu pas dat die kanon gewoon in de basis speelt bij ivoorkust
Smotm bony btw
Druk hier ookHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Benzema heeft de keeper van Sevilla dood geschopt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gaames Rodriguez ook dood? Zo snel gewisseld voor Gesse Rodriguez.
edit. en beiden J. Rodriguezzen nu gescoord![]()
![]()
Hoeveel packs open je eigenlijk per keer tot dat je een waardevolle if te pakken hebt? Zie hier zo vaak high rated ifs uit packs voorbij komen dat ik bijna het gevoel heb dat je beter packs dan spelers op de markt kan kopen...quote:![]()
Dit was mijn 5de pack van 7,5K die daarna was 2 packs erna..quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoeveel packs open je eigenlijk per keer tot dat je een waardevolle if te pakken hebt? Zie hier zo vaak high rated ifs uit packs voorbij komen dat ik bijna het gevoel heb dat je beter packs dan spelers op de markt kan kopen...
Ben daarna ermee gestopt
Meestal open ik 4 a 5 packs op woensdag.![]()
Sta 3-1 voor 90e minuut halve finale beker connection error.
Nog een keer overnieuw 3-1 voor eerste helft weg connection.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Je hebt in ieder geval wel de wilskracht om het te blijven proberen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:47 schreef Wilskracht het volgende:
Sta 3-1 voor 90e minuut halve finale beker connection error.
Nog een keer overnieuw 3-1 voor eerste helft weg connection.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Morgen weerquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel de wilskracht om het te blijven proberen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Marcelo mist de Madrileense derby vanwege een schorsing.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Marceloquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:06 schreef DuTank het volgende:
Marcelo mist de Madrileense derby vanwege een schorsing.
![]()
Ok dat is mooi maar geen gemiddelde neem ik aan. Hoeveel packs en dus hoeveel K spendeer je aan die dingen totdat je een waardevolle if krijgt? Mijn vraag is, kan het uit?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit was mijn 5de pack van 7,5K die daarna was 2 packs erna..
Ben daarna ermee gestopt
Meestal open ik 4 a 5 packs op woensdag.![]()
ja, zeker gezien het land waar jij heen gaatquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef Zhano het volgende:
Zon slotje op je tas/koffer, is dat echt nodig als er alleen maar kleren in zitten?![]()
Dat is er niet, ik heb sinds FIFA 13 geen IF gehad, vorige week mijn eerste en dat was kuyt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok dat is mooi maar geen gemiddelde neem ik aan. Hoeveel packs en dus hoeveel K spendeer je aan die dingen totdat je een waardevolle if krijgt? Mijn vraag is, kan het uit?Voor het vliegen? Jazekerquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef Zhano het volgende:
Zon slotje op je tas/koffer, is dat echt nodig als er alleen maar kleren in zitten?![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef Zhano het volgende:
Zon slotje op je tas/koffer, is dat echt nodig als er alleen maar kleren in zitten?
Fuck being broke or middle class, go get it all!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |